Gå til innhold

Hvor lenge knulla dere som kaniner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oi hjelpes, for en agressiv tråd dette utviklet seg til. Skjønner ikke at det skal hetses bare fordi noen har et veldig aktivt sexliv - å slenge ut påstander om at folk er "navere" bare fordi man greier å bruke en time eller to på sex i løpet av døgnets 24 timer?

Det virker som en del her trenger å forstå at bare fordi et par velger å ha mye sex, betyr ikke det at et annet par som har mye mindre er et like velfungerende og fornøyd par - men noen her tar seg tydeligvis fryktelig nær av det. Selv driver jeg eget firma, jobber tre kvelder i uka med en annen deltidsjobb og er fulltidsstudent i tillegg - men prioriterer likevel mye sex hver dag. Det må da være lov å være ærlig om at man velger sex fremfor den timen i sofakroken etter jobb i en tråd som spør om nettopp dette? Akkurat som det er like lov å prioritere den timen i sofakroken fremfor sex dersom man ønsker det!

Det blir som tynn/overvektig-debatten. Det er overhodet ikke lov å kommentere noens vekt negativt om de har litt ekstra, men helt "innafor" å kommentere dersom de veier for lite. Her er det tydeligvis helt lov å kritisere dem som har mye sex, mens ingen kritiserer dem som har sjeldnere. Dobbeltmoral eller?

Tull, det går andre veien og. Flere innlegg her av typen "oi, det var unormalt og trist" når folk sier de har sex annenhver dag isteden for annenhver time.

Anonymous poster hash: a30a3...ca4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker kjappiser, like viktig som lengre "seanser" synes jeg. Og selv om jeg ikke får orgasme, er det likevel deilig med spontan lidenskap.

Enig :) Vi hadde vel ett par år hvor vi hadde sex flere ganger til dagen. Nå er det minst 3 ganger i uken, men er ungene borte hele helga blir det fort en 4-5 ganger på de to dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske unormalt ja..

Er vel for faen ikke unormalt å ha sex 1-4 ganger i uken selv om man har vært sammen i 3mnd!! Du trenger ikke gjøre vedkommende usikker heller!

Anonymous poster hash: 8c2c9...2ea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull, det går andre veien og. Flere innlegg her av typen "oi, det var unormalt og trist" når folk sier de har sex annenhver dag isteden for annenhver time.

Anonymous poster hash: a30a3...ca4

I denne tråden? Jeg har ikke sett noe av det, men allerede på første side blir derimot de som skriver at de har sex hver dag anklaget for å misbruke velferdssystemet for å få tid til å ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel for faen ikke unormalt å ha sex 1-4 ganger i uken selv om man har vært sammen i 3mnd!! Du trenger ikke gjøre vedkommende usikker heller!

Anonymous poster hash: 8c2c9...2ea

Og her har hårsårheten steget til nye høyder skjønner jeg? Unormalt og unormalt fru blom, men dette er da ikke ment som spydighet.

Anonymous poster hash: 60f15...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her har hårsårheten steget til nye høyder skjønner jeg? Unormalt og unormalt fru blom, men dette er da ikke ment som spydighet.

Anonymous poster hash: 60f15...384

Det er ikke snakk om å være hårsår, men det er unødvendig å si at det å ha sex 1-4 ganger i uken er unormalt. Enkelte har sex 1-4 ganger i uken, og andre har 2-5 ganger om dagen, med BJ utenom. Newsflash: ingen av delene er unormalt! Vi er så forskjellige.

Anonymous poster hash: 8c2c9...2ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Er vel for faen ikke unormalt å ha sex 1-4 ganger i uken selv om man har vært sammen i 3mnd!! Du trenger ikke gjøre vedkommende usikker heller!

Anonymous poster hash: 8c2c9...2ea

Så så.. pass på blodtrykket :) Da er det vel normalt for enkelte par da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Dette er herved det mest latterlige innlegg på kg noensinne. Det tar deg virkelig ikke langt tid å gjøre dette hver dag. Synes synd på deg og din eventuelle kjære om du har en slik holdning. Jeg og min kjæreste kan ha sex opptil 3 ganger hver dag, og vi er i fulltidsstudier og jobb. Han jobber hver dag i tillegg. Så er det noe som heter prioritet og. Rart at så mange plusset innlegget, men det er vel bitre kjerringer som ikke lenger gidder gi mannen sex fordi "hun ikke har tid" (hvilket er den dårligste unnskyldningen)

Helt enig med deg :):blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske unormalt ja..

Sånn i fullt alvor, hvem er du til å avgjøre at noe er unormalt? Jeg skjønner at det for enkelte har gått sport i å fremstå som mest mulig vill og bra i senga, men du må vel for fanden evne å få til det uten å skape unødvendige bekymringer for andre?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Sånn i fullt alvor, hvem er du til å avgjøre at noe er unormalt? Jeg skjønner at det for enkelte har gått sport i å fremstå som mest mulig vill og bra i senga, men du må vel for fanden evne å få til det uten å skape unødvendige bekymringer for andre?

Da er det vel normalt for enkelte :) Tar det tilbake det jeg sa, da jeg ser at mange har det slik!

PS: Du trenger ikke å banne for å få frem poenget ditt ;)

Endret av Heartbeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel normalt for enkelte :) Tar det tilbake det jeg sa, da jeg ser at mange har det slik!

Eventuelt kan du gjøre deg selv den tjenesten å innse at når det gjelder hyppigheten av knull i et forhold, så finnes det ingen norm. Folk er forskjellig, forhold er forskjellig og behov er forskjellig. Å måle normalitet ut fra egen nesetipp er en fryktelig dårlig plan.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel normalt for enkelte :) Tar det tilbake det jeg sa, da jeg ser at mange har det slik!

PS: Du trenger ikke å banne for å få frem poenget ditt ;)

Og du trenger ikke å drukne meg i smilefjes for å få fram ditt. Men jo, når voksne mennesker sitter på et forum og forteller andre at sexlivet deres er unormalt, så føler jeg behov for å banne. Langt styggere enn jeg faktisk gjorde.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Eventuelt kan du gjøre deg selv den tjenesten å innse at når det gjelder hyppigheten av knull i et forhold, så finnes det ingen norm. Folk er forskjellig, forhold er forskjellig og behov er forskjellig. Å måle normalitet ut fra egen nesetipp er en fryktelig dårlig plan.

Jadda jadda.. fattet poenget ditt. At det skal bli så mye styr av ei setning :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Og du trenger ikke å drukne meg i smilefjes for å få fram ditt. Men jo, når voksne mennesker sitter på et forum og forteller andre at sexlivet deres er unormalt, så føler jeg behov for å banne. Langt styggere enn jeg faktisk gjorde.

Ja, du skal få lov å få det ut ;) Ops, glemte at du ikke likte smilefjes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne tråden? Jeg har ikke sett noe av det, men allerede på første side blir derimot de som skriver at de har sex hver dag anklaget for å misbruke velferdssystemet for å få tid til å ha sex.

Jeg sa vel noe ala at det var trist om man trodde man måtte være arbeidsløs for å ha tid til sex. Lurer på hva de som ikke har tid til sex egentlig gjør på kveldene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du skal få lov å få det ut ;) Ops, glemte at du ikke likte smilefjes!!

Jeg liker ikke overdreven bruk av utropstegn heller. Make a mental note.

Det at du tror at det bare handler om en setning, sier meg at du ikke har skjønt poenget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heartbeat

Jeg liker ikke overdreven bruk av utropstegn heller. Make a mental note.

Det at du tror at det bare handler om en setning, sier meg at du ikke har skjønt poenget.

Joda, har skjønt at det er normalt for enkelte å ha sex 1-4 ganger uken etter 3 mnd forhold. Det er individuelt og det har mitt blonde hode skjønt nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har skjønt at det er normalt for enkelte å ha sex 1-4 ganger uken etter 3 mnd forhold. Det er individuelt og det har mitt blonde hode skjønt nå

Igjen, hva med å bare kutte ut bruken av normalt og unormalt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det nå du skal klage på?

Var det noe i forrige innlegg som var vanskelig å forstå? Om du skjønner poenget, så burde det ikke være fryktelig vanskelig å forstå hva jeg mener når jeg ber deg slutte å beskrive dette som normale eller unormalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...