Gå til innhold

Hvor lenge knulla dere som kaniner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som er i kaninknulle-perioden. Som la oss si holder på hver dag. Hvor lenge knuller dere?

Om dere fikk velge, hva er best, knulle i 10 min hver dag eller 2-3 ganger i uka men da holder man ihvertfall på i en time.



Anonymous poster hash: 48822...381
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For oss varte det bare i 2 mnd, men hadde lange seanser. Nå er vi på 2-3 ganger i uka (han sier han er mett), er dette et dårlig tegn?



Anonymous poster hash: 2794b...bac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Fulltidsjobb + studie. Er man kjapp i avtrekkern er det null problem å ha mye sex. Og uansett er det bare snakk om prioriteringer :)

Ser innlegget ditt får mye likes. Trist å tenke på at så mange får lite sex. Sex bør være en prioritet i en kjærlig forhold :)

Jeg er litt enig. Det er ikke vanskelig "å rekke" sex i hvert fall en gang om dagen. Man legger seg jo gjerne sammen, og står opp av den samme sengen. Trenger ikke sette av mye tid for å få til en runde eller to sånn sett. Er man dødstrøtt om kvelden, så er det jo bare å stille vekkerklokken litt tidlig liksom.

Man får tid til det man har lyst til, tenker jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enig. Det er ikke vanskelig "å rekke" sex i hvert fall en gang om dagen. Man legger seg jo gjerne sammen, og står opp av den samme sengen. Trenger ikke sette av mye tid for å få til en runde eller to sånn sett. Er man dødstrøtt om kvelden, så er det jo bare å stille vekkerklokken litt tidlig liksom.

Man får tid til det man har lyst til, tenker jeg.

MÅ man ha sex hver dag, hele tida? Er det liksom et krav for å ha et fungerende forhold? Jeg tenker at om man MÅ ha sex flere ganger om dagen så er det problemer i forholdet, og da tenker jeg på at man kun er fysisk tiltrukket av hverandre. Kan godt hende du mener det på en annen måte, men slik jeg tolker svarene her så virker det som om at man MÅ ha sex minst 10 ganger i uka for at man skal være glad nok i hverandre, eller at forholdet kun er godt nok da.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ man ha sex hver dag, hele tida? Er det liksom et krav for å ha et fungerende forhold? Jeg tenker at om man MÅ ha sex flere ganger om dagen så er det problemer i forholdet, og da tenker jeg på at man kun er fysisk tiltrukket av hverandre. Kan godt hende du mener det på en annen måte, men slik jeg tolker svarene her så virker det som om at man MÅ ha sex minst 10 ganger i uka for at man skal være glad nok i hverandre, eller at forholdet kun er godt nok da.

Hehe, nei, det mener jeg ikke. Det var mer et svar til den personen som skrev at Pompom og typen måtte være NAV-ere for å få tid til så mye sex.

Er vel naturlig at lysten synker litt når den sterkeste forelskelsen er gått over, men jeg tenker at man fint får tid til sex om den ene/begge har lyst og tar initiativ i løpet av en dag. Synes det er et dårlig argument at folk ikke "har tid" til sex. Har man lyst, så finner man tid. Det var det jeg mente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex rimelig frekvent de to første årene, så gikk det litt nedover med ny jobb og ny hverdag. En periode var vi hjemme begge to, da gjorde vi ikke annet enn å ha sex. :ler:

Nå varierer det ganske mye, men 4-5 ganger i uka i alle fall. Vi har som regel litt lengre "seanser" siden jeg er så kravstor og ikke tar til takke bare noen få orgasmer, ehe. Vi jobber til litt forskjellige tidspunkt og har bare ca. 3 timer til rådighet sammen i døgnet, så med barn, hund, hus og mangel på søvn er det ikke alltid sex står øverst på lista, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting er sikkert. Så sant man er frisk så er det skilsmissegrunn om en ikke greier å ha sex med hverandre minst 1 gang i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enig. Det er ikke vanskelig "å rekke" sex i hvert fall en gang om dagen. Man legger seg jo gjerne sammen, og står opp av den samme sengen. Trenger ikke sette av mye tid for å få til en runde eller to sånn sett. Er man dødstrøtt om kvelden, så er det jo bare å stille vekkerklokken litt tidlig liksom.

Man får tid til det man har lyst til, tenker jeg.

Så bra du og skjønner det :) Man må ikke være arbeidsløs for å ha tid til sex. Synes det er trist at noen tror det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Så bra du og skjønner det :) Man må ikke være arbeidsløs for å ha tid til sex. Synes det er trist at noen tror det.

Lighten up! Ikke ta alt så gravalvorlig når det åpenbart er ment som humor! :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lighten up! Ikke ta alt så gravalvorlig når det åpenbart er ment som humor! :)

Tar ikke alt så alvorlig, men må vel ikke skrive :):):):):) :D bak alt for at folk ikke skal tro jeg tar det så alvorlig? Synes bare det var litt dårlig humor :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt etter forhold, men det gikk i:

Til hun feide over noen andre bak ryggen på meg.

Til hun mente at om vi hadde så mye sex så hadde jeg makten...

Til hun mente at en ikke trengte å ha sex så mye siden en nå var samboere...

Til hun nektet å pule med gummi OG nektet å ta pillene sine...

Til jeg måtte rekke flyet hjem

Det er sånn ca de forskjellige grunnene til at kaninpulingen gikk over.

Vil påstå du har vært noe uheldig :)

Anonymous poster hash: da704...102

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker at jeg nesten blir litt trist av denne tråden.. holdt på med en mann i 3 måneder nå. De første ukene hadde vi sex hver dag. Nå er det kanskje 1-4 ganger i uken selv om vi sover sammen hver eneste natt. Han er bare 30 og har vært singel lenge. Dette er vel ikke normalt? :/

Fra tidligere er jeg vant med langt langt mer ja!

Anonymous poster hash: 3f337...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten aldri sex pga jeg lever i et rent helvette med vaginisme og vestibulitt. Men han får BJ's og HJ's flere ganger til dagen, og han tar seg av meg. det er IKKE lysten det står på :-) har vært sammen i 3 år.

Anonymous poster hash: 71232...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Merker at jeg nesten blir litt trist av denne tråden.. holdt på med en mann i 3 måneder nå. De første ukene hadde vi sex hver dag. Nå er det kanskje 1-4 ganger i uken selv om vi sover sammen hver eneste natt. Han er bare 30 og har vært singel lenge. Dette er vel ikke normalt? :/

Fra tidligere er jeg vant med langt langt mer ja!

Anonymous poster hash: 3f337...841

Det høres helt normalt ut.

Anonymous poster hash: a30a3...ca4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Merker at jeg nesten blir litt trist av denne tråden.. holdt på med en mann i 3 måneder nå. De første ukene hadde vi sex hver dag. Nå er det kanskje 1-4 ganger i uken selv om vi sover sammen hver eneste natt. Han er bare 30 og har vært singel lenge. Dette er vel ikke normalt? :/

Fra tidligere er jeg vant med langt langt mer ja!

Anonymous poster hash: 3f337...841

Det er ganske unormalt ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...