Gå til innhold

Hvor lenge knulla dere som kaniner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har hvertfall sex en gang om dagen som regel, mer i helgen + bj hver dag. Men i begynnelsen hadde vi sex 3-4 ganger hver dag. Var vel sånn i ca 6 mnd før vi gikk ned til 1-2 ganger om dagen.

akkurat slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal man tørre å svare noe på tråden med verdens dårligste stemning? Jeg prøver :danse:

"knulla som kaniner" de første to årene, var umulig å holde seg fra han. Bare å se navnet hans på telefonen min gjorde meg umåtelig kåt! Det var bokstavelig talt sex hele dagen, og standard rutine at vi ikke rakk butikken på kveldene og måtte gå uten middag!

Det siste året (har vært sammen litt over tre år), har det roet seg litt. men vi har fortsatt sex 1-2 ganger daglig. Og når det er helg blir det fra 2-5 ganger om dagen.

Har ikke barn da.. om det er av betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid hatt en "kanin-fase" den første tiden i et nytt forhold.

Men et evigvarende hektisk liv med tidsnød har ofte begrenset mulighetene til å ha sex.

Jeg har ikke store søvn behovet, 3-6 timer i døgnet,,

men har aldri møtt en kvinne som klarer seg med like lite søvn over tid.

Så selv om vi begge ønsket, klarte hun som oftest ikke på grunn av mangel på søvn.

Kan heller ikke huske, noen sex-akt som har vært unnagjort på 5-10 minutter.

Fra nesten ingen sex før skilsmissen for et par år siden,

var det en til to ganger daglig, når det var mulig, i de kortvarige forholdene i årene etter.

Men dette var sex-akter ifra 1-5 timers varighet.

Og slik er det og med min nåværende partner,, vi bor ikke sammen ennå, men har så mye sex som mulig når vi er sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen så lenge at jeg knapt husker hvordan vi hadde det i starten.

Uansett så har hyppigheten ikke avtatt. Vi er godt voksne, men har sex oppimot 3 ganger i døgnet, enkelte ganger mer enn det. Under mine graviditeter hadde vi sex enda oftere. Jeg er en veldig seksuell kvinne og under mine graviditeter var jeg nærmest umettelig, det hendte at mannen hentet meg i lunsjen, så kjørte vi hjem og hadde en omgang :laugh:



Anonymous poster hash: 7e0e1...b4e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Våres sex akter har blitt lengre og flere de siste 4 månedene enn i starten, men vi knuller ikke som kaniner, mer som en blanding av hunder og kaniner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Fulltidsjobb + studie. Er man kjapp i avtrekkern er det null problem å ha mye sex. Og uansett er det bare snakk om prioriteringer :)

Ser innlegget ditt får mye likes. Trist å tenke på at så mange får lite sex. Sex bør være en prioritet i en kjærlig forhold :)

Man har ikke lite sex om man ikke knuller så mye som dere gjør. Så ofte dere gjør det er jo nesten sykelig :fnise:

Vi knulla som kaniner i ett år ca. Nå har vi sex sånn 2-3 ganger i uken :)

Anonymous poster hash: 63b97...860

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier vel seg selv at de som har lavere snitt tid på en runde har tid og lyst til flere runder enn de som har lengre økter?

Jeg tror at dersom man ser på antall minutter penetrering pr uke så er kanskje forskjellen noe mindre?

Ingen av delene er mer normalt eller unormalt enn det andre. Vi er ulike mennesker med ulike ønsker, preferanser og til en viss grad også tillærte seksualvaner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til vi flyttet sammen og så hverandre hver dag. Jeg kunne gjerne fortsatt med tre-fire ganger om dagen, men da var ikke hun så gira lenger.



Anonymous poster hash: 3f5f1...2b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Til vi flyttet sammen og så hverandre hver dag. Jeg kunne gjerne fortsatt med tre-fire ganger om dagen, men da var ikke hun så gira lenger.

Anonymous poster hash: 3f5f1...2b3

He he, den har jeg også fått servert. Det var puling hele hele tiden, helt til vi flyttet sammen. da var det sånn at selv om vi bodde sammen så trengte vi jo ikke ha sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for avsporing og persondebatt. På grunn av gjentatte ryddinger og påfølgende ignorering av ryddemelding stenger jeg nå tråden etter tredjegangs rydding.

Stjernesol, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...