Gå til innhold

Hvor lenge knulla dere som kaniner?

Fremhevede innlegg

Gjest Heartbeat
Skrevet

Var det noe i forrige innlegg som var vanskelig å forstå? Om du skjønner poenget, så burde det ikke være fryktelig vanskelig å forstå hva jeg mener når jeg ber deg slutte å beskrive dette som normale eller unormalt?

Har jo sagt at jeg tar det tilbake og at jeg skjønner at jeg gapte over litt for mye :)

Skjønner jo nå at enkelte har lite sex

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jo sagt at jeg tar det tilbake og at jeg skjønner at jeg gapte over litt for mye :)

Hahaha, ja, du har VIRKELIG skjønt poenget!

• Liker 10
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hahaha, ja, du har VIRKELIG skjønt poenget!

Her også, kan du forklare og begrunne dette hånende utsagnet? Heartbeat innrømmer atter en gang sin feil. Hva er da motivet for å bedrive det som vanskelig kan oppfattes som annet en hån?

• Liker 1
Skrevet

Her også, kan du forklare og begrunne dette hånende utsagnet? Heartbeat innrømmer atter en gang sin feil. Hva er da motivet for å bedrive det som vanskelig kan oppfattes som annet en hån?

I fare for å tråkke inn i en allerede ganske barnslig diskusjon; her velger du jo faktisk å påpeke en enkelt debattants hån mens du glatt overser en annens- Vampen fortsatte muligens å "piske en død hest", men Heartbeat følger fint opp med å spøke om at Vampen sannsynligvis får/har lite sex. Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hvor det hintet bar, gitt, og det er ikke noe poeng i å late som at det ikke var slik det var ment.Rett skal være rett, brutal_mann, skal du påpeke karaktersvakheter får du velge alle eller ingen når du setter deg til doms. Dere svømmer alle 3 i samme suppen her, og har avsporet tråden durabelig.

Når det er sagt, det ER jo en del brukere som er veldig opptatt av å oute seg selv og sitt eget sexliv, og ja, det er et litt merkelig fenomen, men det får være opp til hver enkelt. Jeg har ingenting å klage på personlig og har det utrolig fint med kjæresten på alle områder, men er egentlig mer opptatt av å leve et fint liv sammen med ham enn å legge ut om det til ukjente mennesker. Alle har forskjellige behov, og jeg kan fint forstå at det er hyggelig/føles godt å rope ut hvordan man har det, og vi leser jo om hverandres sexliv her inne støtt og stadig. Jeg er likevel enig i at det går en grense når det gjelder å påpeke andres mangel på/store appetitt på sex- hva som er normalt/unormalt, osv.

Det kan man holde seg for god til, selv om vi er anonyme er vi også relativt voksne mennesker her (det skal i hvertfall være det). Vi er alle fullstendig klar over at ikke alle er slik som oss selv, og jeg kan ikke fatte hvorfor det skal provosere meg om pompom har sex 11 ganger om dagen eller 2 ganger i måneden (nå brukte jeg denne brukeren som eksempel, det er ikke ment stygt på noen måte).

Anonymiteten som KG tilbyr er et gode, ikke en rettighet. Jeg synes personlig at vi kan prøve å holde oss på et nivå som ikke overtrer grensene til mobbing, bare fordi ingen vet hvem vi er IRL.

Skriver denne som AB fordi jeg ikke ønsker at dette skal følge meg i fremtiden, det ser ut som om brukere i denne tråden bruker tidligere poster mot hverandre, og håper at mye i denne tråden (og kanskje denne meldingen også) blir slettet.

Anonymous poster hash: 6545d...61b

• Liker 9
Gjest brutal_mann
Skrevet

I fare for å tråkke inn i en allerede ganske barnslig diskusjon; her velger du jo faktisk å påpeke en enkelt debattants hån mens du glatt overser en annens- Vampen fortsatte muligens å "piske en død hest", men Heartbeat følger fint opp med å spøke om at Vampen sannsynligvis får/har lite sex. Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hvor det hintet bar, gitt, og det er ikke noe poeng i å late som at det ikke var slik det var ment.Rett skal være rett, brutal_mann, skal du påpeke karaktersvakheter får du velge alle eller ingen når du setter deg til doms. Dere svømmer alle 3 i samme suppen her, og har avsporet tråden durabelig.

Når det er sagt, det ER jo en del brukere som er veldig opptatt av å oute seg selv og sitt eget sexliv, og ja, det er et litt merkelig fenomen, men det får være opp til hver enkelt. Jeg har ingenting å klage på personlig og har det utrolig fint med kjæresten på alle områder, men er egentlig mer opptatt av å leve et fint liv sammen med ham enn å legge ut om det til ukjente mennesker. Alle har forskjellige behov, og jeg kan fint forstå at det er hyggelig/føles godt å rope ut hvordan man har det, og vi leser jo om hverandres sexliv her inne støtt og stadig. Jeg er likevel enig i at det går en grense når det gjelder å påpeke andres mangel på/store appetitt på sex- hva som er normalt/unormalt, osv.

Det kan man holde seg for god til, selv om vi er anonyme er vi også relativt voksne mennesker her (det skal i hvertfall være det). Vi er alle fullstendig klar over at ikke alle er slik som oss selv, og jeg kan ikke fatte hvorfor det skal provosere meg om pompom har sex 11 ganger om dagen eller 2 ganger i måneden (nå brukte jeg denne brukeren som eksempel, det er ikke ment stygt på noen måte).

Anonymiteten som KG tilbyr er et gode, ikke en rettighet. Jeg synes personlig at vi kan prøve å holde oss på et nivå som ikke overtrer grensene til mobbing, bare fordi ingen vet hvem vi er IRL.

Skriver denne som AB fordi jeg ikke ønsker at dette skal følge meg i fremtiden, det ser ut som om brukere i denne tråden bruker tidligere poster mot hverandre, og håper at mye i denne tråden (og kanskje denne meldingen også) blir slettet.

Anonymous poster hash: 6545d...61b

Hvor?

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Lite sex i forhold til de som er vant til og har behov for sex flere ganger om dagen. Men ikke alle har like stort behov for sex. For meg for eksempel, er 3-4 ganger i uken mye.

• Liker 2
Skrevet

Lurer på hva de som ikke har tid til sex egentlig gjør på kveldene.

mm, la meg se

0700-0800: Stå opp, dusje, frukost, pakke sekker, kle på unger

0800-1600: Jobb

1600-1800: Stå i kø, hente unger fra skole, handle, lage middag, spise middag, vaske klær, kle på unger til fritidsaktiviteter

1800-2000: Ulike fritidsaktiviteter med barna

2000-2130: Dusjing av unger, sjekke lekser, spise kvelds

21.30-2300: Smøre matpakker til ungene, vaske/henge opp klær, forberede jobbdagen i morgon, dusje, så i seng

Ja, omtrent slik ser hver hverdag ut for oss. Så da fikk du svar på hva folk gjør som gjør at de ikke har tid til sex 4 ganger om dagen.

Du kan ikke ha barn du?

Anonymous poster hash: 44be5...3b1

• Liker 5
Gjest Heartbeat
Skrevet

mm, la meg se

Kl 06:30: Morgensex :)

1600-1800: Stå i kø, hente unger fra skole, handle, lage middag, spise middag, vaske klær, kle på unger til fritidsaktiviteter

Om du tar deg en dusj i denne tiden sammen med mannen, så kan du ta deg en liten kjapp en i dusjen :) Selvfølgelig gitt at ungene er store nok til å sitte å se på tv eller leke på rommet i 10 minutter :)

21.30-2300: Smøre matpakker til ungene, vaske/henge opp klær, forberede jobbdagen i morgon, dusje, så i seng

Kl 23:30 kveldssex :)

Ja, omtrent slik ser hver hverdag ut for oss. Så da fikk du svar på hva folk gjør som gjør at de ikke har tid til sex 4 ganger om dagen.

Du kan ikke ha barn du?

Sånn, der ble det iallefall tid til tre samleier :)

Skrevet

mm, la meg se

Du kan ikke ha barn du?

Hele dagen din kretser jo rundt barna. Har du mange barn? Er det slik hver dag?

Jeg har ingen barn selv, men jeg har fulltidsjobb, fulltidsstudie, hund og hus. Tror også jeg vil klare å ha sex morgen eller kveld selv om jeg får barn, å snike inn en bj tar jo heller ikke mange minuttene.

Jeg har flere venner og familie som har små og store barn, og alle har tid til en time eller to til film eller tv på kvelden. Da skal det ikke så mye til for å avse litt tid til sex. Men kanskje de bare er veldig flinke til å organisere dagen sin slik at de får tid :)

Skrevet

Hele dagen din kretser jo rundt barna. Har du mange barn? Er det slik hver dag?

Jeg har ingen barn selv, men jeg har fulltidsjobb, fulltidsstudie, hund og hus. Tror også jeg vil klare å ha sex morgen eller kveld selv om jeg får barn, å snike inn en bj tar jo heller ikke mange minuttene.

Jeg har flere venner og familie som har små og store barn, og alle har tid til en time eller to til film eller tv på kvelden. Da skal det ikke så mye til for å avse litt tid til sex. Men kanskje de bare er veldig flinke til å organisere dagen sin slik at de får tid :)

Jeg har 3 barn, 2- 12 år

Men dette gjelder for mange familier. Lev i den troen at du skal få inn morgensex og en "bj" her og der når du får barn. Fortsett å fortelle deg det så blir overraskelsen så mye større når realiteten står framfor deg som ei låvedør.

• Liker 5
Skrevet

har aldri knulla som en kanin tror jeg, har aldri sett en kanin knulle så veit ikke hvordan de gjør det

Skrevet

Jeg har 3 barn, 2- 12 år

Men dette gjelder for mange familier. Lev i den troen at du skal få inn morgensex og en "bj" her og der når du får barn. Fortsett å fortelle deg det så blir overraskelsen så mye større når realiteten står framfor deg som ei låvedør.

De fleste av mine nærmeste får til det. Kanskje ikke i spedbarnsperioden, men ellers er det bare snakk om prioriteringer. Vi har sjelden lang sex, så sex for oss tar 5-10 min. Det er ikke vanskelig å få det inn i en dag uansett hvor travel den er.

Skrevet

Sånn, der ble det iallefall tid til tre samleier :)

Har du barn HB, eller har du et tett program som det du har sitert daglig?

Sånn er min dag:

0500; står opp (og nei, jeg vekker ikke mannen min 04.30 for sex)

05.30: vekker barn og ordner alt som må ordnes til barnehage/skole

06.00: drar hjemmefra, mannen står opp.

06.45-15: jobb

15.45: hjemme igjen etter å ha hentet unger. Begynner på middagen.

16.15: mannen kommer hjem, vi spiser middag.

Etter middag: lekser med den eldste

17.15 og utover: fritidsaktiviteter for barna noen dager, trening 4 dager i uken for meg, trening for mannen

19: barna i dusjen, kveldsmat

20: yngstemann legger seg

20.30: eldstemann legger seg

Etter barnas sengetid er det ofte hjemmekontor, mannen er på fritidsaktivitet 2 kvelder i uken, jeg er min hobby en kveld i uken.

22.30/23: i seng for meg. Da er jeg helt utslitt, og trenger litt søvn før klokka ringer igjen 0500 neste morgen.

Ja, vi har sex, men vi har ikke sex tre ganger om dagen.

Selv om vi ikke puler som kaniner mange ganger om dagen så gir vi hverandre likevel nærhet og omtanke. Det kan være å holde hverandre i hendene på vei til noe med barna, vi gir hverandre mange klemmer og kyss hver dag, vi stryker og gir kos.

Anonymous poster hash: 8c2c9...2ea

• Liker 8
Gjest Heartbeat
Skrevet (endret)

Går litt i surr her med alle de anonyme brukerne her, men jeg har barn og vi har alltid hatt sex. Nå er jeg ikke sammen med barnefaren, men vi hadde da også sex, selv om vi har barn. Det hele handler om prioriteringer. Der du prioriterer trening, prioriterer vi sex, og andre å sove osv.. Man får bare finne ut en plan som fungerer for din familie :)

Jeg ville bare poengtere at det faktisk er mulig å ha ofte sex, selv om man har små barn :)

Endret av Heartbeat
Skrevet

har aldri knulla som en kanin tror jeg, har aldri sett en kanin knulle så veit ikke hvordan de gjør det

De er hurtig ferdige for å si det sånn.

Skrevet

Ett kjapt knull gir meg ingen ting. Hvilke jenter synes egentlig det? Nei, da velger jeg heller å ha sex litt sjeldnere, men å da ha god tid. Blir alt mellom 3-6 ganger i uka da det varierer sånn på lyst og tidAnonymous poster hash: 02741...80e

Jeg er jente og veldig glad i kjappiser. Lange seanser krever for mye tid og energi, det orker jeg bare ca 1 gang i uken. Kjappiser tar jeg gjerne daglig.

Et lite tips: snakk for deg selv, ikke på vegne av alle jenter. Det bare provoserer.

Anonymous poster hash: b0a8b...2cf

Skrevet

Ryddet for personangrep, avsporing og svar til dette.

Stjernesol, mod.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke overdreven bruk av utropstegn heller. Make a mental note.

Det at du tror at det bare handler om en setning, sier meg at du ikke har skjønt poenget.

Blir for dumt at du skal tro at folk gidder å notere seg ting, fordi du ikke liker det. Hvem er du? Folk gjør som dem selv vil, du får bare leve med det !!!!!!!!! :laugh::biggrin::icon_lol:;);););););););):rolleyes::rolleyes: !!!!!!! :kyss2:

Anonymous poster hash: 53ed0...1ea

Skrevet

Blir for dumt at du skal tro at folk gidder å notere seg ting, fordi du ikke liker det. Hvem er du? Folk gjør som dem selv vil, du får bare leve med det !!!!!!!!! :laugh::biggrin::icon_lol:;);););););););):rolleyes::rolleyes: !!!!!!! :kyss2:

Anonymous poster hash: 53ed0...1ea

Huff da, du trodde faktisk at det var ment helt seriøst? Og ikke som et sarkastisk svar på at jeg fikk beskjed om å ikke banne? Jeg skjønner at det kan være vanskelig å forstå alt her i verden. :troest:

Og med det sier jeg meg ferdig med denne artige lille praten, sånn iom at tråden allerede er ryddet og dette er en avsporing.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...