Gå til innhold

Hvor lenge knulla dere som kaniner?

Fremhevede innlegg

Gjest Heartbeat
Skrevet

Ett kjapt knull gir meg ingen ting. Hvilke jenter synes egentlig det? Nei, da velger jeg heller å ha sex litt sjeldnere, men å da ha god tid. Blir alt mellom 3-6 ganger i uka da det varierer sånn på lyst og tid

Anonymous poster hash: 02741...80e

Jeg er en av de :) Kommer veeldig fort selv og foretrekker flere råe, heftige knull på kort tid, enn et laaangt kjedelig ett :)

Av og til er det koselig å dra det litt ut , men som regel kommer jeg kjempefort og å holde på i evigheter blir jeg sår av etterhvert , iallefall når jeg har kommet to ganger.. ;) Da blir det 2-3 ganger dagen og ofte blowjobs og runking også :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske unormalt ja..

Sex 1-4 ganger i uka er unormalt?

• Liker 3
Gjest Heartbeat
Skrevet

Sex 1-4 ganger i uka er unormalt?

Ja, etter 3 mnd bare?

Skrevet

Ja, etter 3 mnd bare?

Ikke mye unormalt det. Folk er forskjellige.

Anonymous poster hash: fcf0e...985

• Liker 8
Gjest incognita
Skrevet

Jeg er en av de :) Kommer veeldig fort selv og foretrekker flere råe, heftige knull på kort tid, enn et laaangt kjedelig ett :)

Av og til er det koselig å dra det litt ut , men som regel kommer jeg kjempefort og å holde på i evigheter blir jeg sår av etterhvert , iallefall når jeg har kommet to ganger.. ;) Da blir det 2-3 ganger dagen og ofte blowjobs og runking også :fnise:

sjokk

• Liker 6
Gjest daisydaisy
Skrevet

Ett kjapt knull gir meg ingen ting. Hvilke jenter synes egentlig det? Nei, da velger jeg heller å ha sex litt sjeldnere, men å da ha god tid. Blir alt mellom 3-6 ganger i uka da det varierer sånn på lyst og tid

Anonymous poster hash: 02741...80e

Ett kjapt knull her og der er jo både godt og moro? Jeg hadde ikke orket rolig sex absolutt hver gang.

• Liker 2
Skrevet

2 års tid, nå er der mer på 4-7 ganger i uken. Begge syntes sex er viktig og lever i et fantastisk forhold, går bare litt opp og ned på hvor ofte vi har oss ;-)

Anonymous poster hash: da750...e5c

Skrevet

I en mnd til jeg begynte på p-piller og ble inntørket som en gammel rosin :fnise:
Slutter på piller snart, så jeg satser på å gjøre come-back på den fronten. Føler meg fremdeles nyforelsket etter snart 3 år, og var ganske sprengkåt før jeg begynte på hormoner så jeg er veldig optimistisk. Gleder meg til å ha lyst igjen etter å ha følt meg aseksuell så lenge :bolledeig:

Skrevet

Vi har hvert sammen i 5 år og første året var det nesten krise om vi ikke hadde oss en dag. Og vi hadde oss vel 3-4 ganger om dagen hver dag.

Nå kan det gå uker noen ganger litt pga min kropp og mens. Men vi har det like bra forde. Verken jeg eller han MÅ ha sex for å vite at vi er glade i hverandre. Jeg jobber også et stykke unna der vi bor og uten bil bruker jeg to timer en vei så har jeg kveldsvakt drar jeg rundt 11/12 og kommer hjem rundt 24/01. Og da er det bare en ting jeg tenker på og det er å sove. Og er heller ikke så lysten da på å stå opp kl 6 dagen etter for å ha sex med samboeren før han drar på jobb.

Sex er vel ikke det viktigste i et forhold? Eller er det jeg som er helt blåst somtenker slik?

Anonymous poster hash: 1c138...39f

• Liker 1
Skrevet

Blowjob hver dag? Og sex 1-2 ganger hver dag?:P Dere er navere eller?:P

Anonymous poster hash: c431e...c5a

Dette er herved det mest latterlige innlegg på kg noensinne. Det tar deg virkelig ikke langt tid å gjøre dette hver dag. Synes synd på deg og din eventuelle kjære om du har en slik holdning. Jeg og min kjæreste kan ha sex opptil 3 ganger hver dag, og vi er i fulltidsstudier og jobb. Han jobber hver dag i tillegg. Så er det noe som heter prioritet og. Rart at så mange plusset innlegget, men det er vel bitre kjerringer som ikke lenger gidder gi mannen sex fordi "hun ikke har tid" (hvilket er den dårligste unnskyldningen)

• Liker 2
Skrevet

Dette er herved det mest latterlige innlegg på kg noensinne. Det tar deg virkelig ikke langt tid å gjøre dette hver dag. Synes synd på deg og din eventuelle kjære om du har en slik holdning. Jeg og min kjæreste kan ha sex opptil 3 ganger hver dag, og vi er i fulltidsstudier og jobb. Han jobber hver dag i tillegg. Så er det noe som heter prioritet og. Rart at så mange plusset innlegget, men det er vel bitre kjerringer som ikke lenger gidder gi mannen sex fordi "hun ikke har tid" (hvilket er den dårligste unnskyldningen)

Ikke gidder "gi mannen sex"?

Anonymous poster hash: 7e0e1...b4e

• Liker 2
Skrevet

Ikke gidder "gi mannen sex"?

Anonymous poster hash: 7e0e1...b4e

Snakk om å henge seg opp i detaljer.

Skrevet

Tre år inn i forholdet er det fremdeles sex minst en gang hver dag - gjerne pluss en runde med oralsex. En dag i uka blir det i utgangspunktet ingenting pga ulik jobb/studieturnus, men det hender vi setter alarmen tidligere da for å rekke morgensex :-) For oss er sex noe vi lager tid til om vi ikke har, det er viktig å prioritere. Det må ikke vare i timesvis hver gang, og å bruke fem min på en blowjob eller ti-femten på en kjappis hver dag greier man om man har lyst.

Skrevet

Haha, det er alltid kun de som har sex flere ganger daglig + gir blowjobs og handjobs opptil flere ganger dagen + elsker kjappe knull med mennene fordi de er så svære + ikke trenger foreplay fordi det renner av de bare de ser mannen sin etc etc som svarer i slike tråder. Folk med litt mer modererte sexliv som stiller spørsmålstegn ved hyppigheten til de som svarer er selvsagt bitre, inntørka kjerringer som ikke "gir" mannen sin sex. Hilarious KG leverer som alltid! :D

Anonymous poster hash: e3137...ca4
  • Liker 18
Skrevet

Merkelig nok så kunne jeg forutse noen svar her, sexguder og sexgudinner må vite :fnise:

Anywho.... vi har vært sammen i 12 år. Antall knull i uken varierer. Enkelte ganger hver dag, mens andre ganger kan det være litt tørke. Jobber mye begge to, og begge i turnusjobb. Ofte er den ene på jobb mens den andre er hjemme. Av og til noen kjappe runder og av og til så setter vi av lang tid (fordel med turnusjobb, av og til er begge hjemme mens barnet er på skolen!) der vi tar oss tid til digg massasje med oljer, fin musikk, tente lys...

Anonymous poster hash: 8c2c9...2ea
  • Liker 1
Skrevet

Wææh! Det er ikke rart så mange skiller seg når hele "bli-kjent-fasen" består av mest mulig sex!

Sier ikke at det ikke kan funke, selvfølgelig kan det det... men bare pass på at dere passer sammen på andre vis enn bare i senga ;)

Skrevet

Oi hjelpes, for en agressiv tråd dette utviklet seg til. Skjønner ikke at det skal hetses bare fordi noen har et veldig aktivt sexliv - å slenge ut påstander om at folk er "navere" bare fordi man greier å bruke en time eller to på sex i løpet av døgnets 24 timer?

Det virker som en del her trenger å forstå at bare fordi et par velger å ha mye sex, betyr ikke det at et annet par som har mye mindre er et like velfungerende og fornøyd par - men noen her tar seg tydeligvis fryktelig nær av det. Selv driver jeg eget firma, jobber tre kvelder i uka med en annen deltidsjobb og er fulltidsstudent i tillegg - men prioriterer likevel mye sex hver dag. Det må da være lov å være ærlig om at man velger sex fremfor den timen i sofakroken etter jobb i en tråd som spør om nettopp dette? Akkurat som det er like lov å prioritere den timen i sofakroken fremfor sex dersom man ønsker det!

Det blir som tynn/overvektig-debatten. Det er overhodet ikke lov å kommentere noens vekt negativt om de har litt ekstra, men helt "innafor" å kommentere dersom de veier for lite. Her er det tydeligvis helt lov å kritisere dem som har mye sex, mens ingen kritiserer dem som har sjeldnere. Dobbeltmoral eller?

Skrevet

Ryddet for avsporing og spam.

Stjernesol, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...