Gå til innhold

Alt for Norge på TvNorge nå.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke velge mellom de tre som står igjen nå. Liker de veldig godt alle sammen, så det blir bra uansett hvem av de som vinner. :)



Anonymous poster hash: fdec9...152
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ombestemt meg. Jeg håper på Brandon.

Beth har seilt mye på flax. Hun virker ikke spesielt interessert i å lære seg ting, vil ikke smake mat og kan knapt ett ord norsk.

Heia Brandon!!

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men de som går ut, får de lgså møte familiene sine? Er jo litt slemt også med tanke på at de norske familiene har skrevet lange brev og gledet seg skikkelig til å treffe dem, og så bare..: " nei sorry... H*n røk ut i dag..så ja..."

Eller hva??

Anonymous poster hash: e0671...11f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneeei… Beth har bare seilt gjennom på flaks.. Jeg synes Brandon skulle vinne!!

Brandon sa for et par episoder siden: begge sider av familien min kom til USA med båt, men jeg tror den norske siden hadde en hyggeligere tur.

Synes det var så… trist…

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barandon burde vunnet ja men Beth var min nr 2 så koselig at hun vant. Flaks ja men liker personligheten :)

Anonymous poster hash: fd0f0...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så liten slekt Beth har, iallfall som vil på tv, pleier jo være 40-50 styk. Var jo ikke 10 en gang.

Anonymous poster hash: fd0f0...2ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Så liten slekt Beth har, iallfall som vil på tv, pleier jo være 40-50 styk. Var jo ikke 10 en gang.

Anonymous poster hash: fd0f0...2ef

Det er jo ikke sikkert alle kunne være med/ønsket å være på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor Beth vant. Hun kunne jo ikke svare på mange av spørsmålene, og setningene kunne hun ikke stave riktig en gang. Hun fikk minst pizza inn i ovnen osv.

Søren! Håpte på Brandon!



Anonymous poster hash: f0bba...2fb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hæææ?? jeg roper juks! brandon hadde jo fire pizzaer i ovnen, men fikk kun godkjent tre, og Beth hadde "da synger hun sakte" øverst på tavla si, men sang riktig tekst allikevel... I call bullsh*t!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæææ?? jeg roper juks! brandon hadde jo fire pizzaer i ovnen, men fikk kun godkjent tre, og Beth hadde "da synger hun sakte" øverst på tavla si, men sang riktig tekst allikevel... I call bullsh*t!

Brandon må ha brukt lenger tid enn henne på f.eks flagget eller noe annet, var bare ca 1 min mellom de til slutt, hadde hun vunnet med f.eks 5 min så hadde jeg stusset og.

Anonymous poster hash: fd0f0...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Likte ikke at Beth vant. Hun har jo hatt gullår i ræva hele sesongen jo. Alt har bare vært flaks og synes det er rart hun vant, men ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brandon må ha brukt lenger tid enn henne på f.eks flagget eller noe annet, var bare ca 1 min mellom de til slutt, hadde hun vunnet med f.eks 5 min så hadde jeg stusset og.

Anonymous poster hash: fd0f0...2ef

Men jeg tror det var rigga at Beth skulle vinne! f.eks pizzaene skulle gitt han 4 minutter i pluss, og det faktum at Beth hadde stortsett ALLE linjene feil i sangen.... Brandon brukte ikke 5 minutter lenger enn Beth på det flagget assa :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...