Gå til innhold

Alt for Norge på TvNorge nå.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mhm, Norris eller hun som fikk trollet forrige uke.

Ble litt sur over at Brandon fikk fler stemmer enn Ruth i kveld. Hun sang da med noenlunde riktig melodi og ikke så aller verst uttale heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brandon skulle jo hatt grisebank for å kødde med sangen. Ruth var desidert bedre, men tipper på jentene stemte på gutta med looks.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henriette hadde en fin sangstemme!

Ja, jeg ble veldig overrasket.

Og Brandon er min favoritt nå. Synes han har litt sjarme. Også synes jeg Leah virker morsom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, Brandon sier dette om fiskeboller "I have had a lot of balls in my mouth, but never fish balls". haha, søt han er. hahha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hadde Breyenne på seg nordlandsbunad egentlig? Fusa er vel i Hordaland? (kan hende det er spurt om, men ser opptak fra forrige gang nå og tør ikke bla i tråden! :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hadde Breyenne på seg nordlandsbunad egentlig? Fusa er vel i Hordaland? (kan hende det er spurt om, men ser opptak fra forrige gang nå og tør ikke bla i tråden! :fnise: )

det lurer jeg også på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Brandon og han gamlingen er mine favoritter nå. Han gamlingen virker så godslig. :laugh:

Ja begge de er veldig typete og lette å like! Synes også hun blonde og hun brunetten som er så søt er veldig gode :-)

Herlige mennesker generelt som melder seg på dette programmet, men føler det er usedvanlig mye halvkjedelige folk denne sesongen... Hittil har jeg liksom nærmest ikke brydd meg når folk har røket, bortsett fra Guy så klart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Ja begge de er veldig typete og lette å like! Synes også hun blonde og hun brunetten som er så søt er veldig gode :-)

Herlige mennesker generelt som melder seg på dette programmet, men føler det er usedvanlig mye halvkjedelige folk denne sesongen... Hittil har jeg liksom nærmest ikke brydd meg når folk har røket, bortsett fra Guy så klart!!!

Ja, jeg savner han nerden med krøller fra en tidligere sesong. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norris er kul! Den fortellerstemmen hans :ler: Synes han er morsom. Og det blå laget ser jo virkelig ut til å kose seg på tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser de fremdeles ikke har gjort om på stedet kent er fra i introen. Han er ikke fra krødsherad, men nabokommunen sigdal!!!

Anonymous poster hash: e9523...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Dette må være det eneste realityprogramet hvor amerikanske folk ikke krangler og lager drama

Synes det er så koselig hvor gode venner alle er. De er glade og ingen sutrer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...