Gå til innhold

Alt for Norge på TvNorge nå.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal si det var en vanskelig individuell konkurranse de fikk med å måtte gjenkjenne bildene på de kjente nordmennene!

Huff ja. Synes de klarte seg bra jeg. Tror ikke jeg hadde gjort det like bra

Anonymous poster hash: 15d33...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dagens episode når dem skal synge kanskje kommer kongen, var jeg publikum på rockheim der dem sang. Haha, applausen som de får på tv, er egentlig til noe heelt annet! Rimelig falskt opplegg, egentlig. :-)

Anonymous poster hash: 21775...902

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig det er skrevet tidligere i tråden, men når går det reprise av alt for Norge? Fikk ikke med meg første kvarteret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der med brunt hår kan jo ikke norsk i det hele tatt. :P



Anonymous poster hash: f0bba...2fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste det kom til å bli seier til rødt lag. Det er alltid de som shower mest som vinner sånne konkurranser. Det var en sånn på 17mai også og hun som sang nesten feilfritt røyk ut fordi han ene showet og holdt på. Synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg skikkelig sur hvis Norris eller David taper altså....

Men synes faktisk rødt lag sang renest, så den seieren var fortjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg synes synd på de når de får slike konkurranser. Man fungerer jo ulikt når man skal lære. Det gjelder jo også språk. Men jeg synes det er mye å måtte lære en hel sang som man skal fremføre. Egentlig skulle jeg ønske at vi fikk vite nøyaktig hvor lang tid de har på å pugge det.

For øvrig blir det trist uansett hvem på blått lag som ryker tror jeg. :( Jeg liker alle de tre potensielle der godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg får så vondt av at ingen vil stoppe og snakke med dem :fnise: De skulle kanskje hatt konkurransen et annet sted enn på Nordre, der folk går i sikksakk for å unngå masete krillselgere og amnesty-ververe :P



Anonymous poster hash: 3fbfa...339
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

Uff, jeg får så vondt av at ingen vil stoppe og snakke med dem :fnise: De skulle kanskje hatt konkurransen et annet sted enn på Nordre, der folk går i sikksakk for å unngå masete krillselgere og amnesty-ververe :PAnonymous poster hash: 3fbfa...339

Spør folk som sitter i ro - det er trikset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er rart de ikke besøkte Erkebispegården og Kronjuvelene som befinner seg der siden de hadde om Konger osv i dagens episode :klo:. Vil tro de hadde blitt fasinert av de fine kronene osv! Var der selv i sommer og tittet, og tipper amerikanerene hadde syns det var spennende å se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Der var det han gamle som måtte reise. :grine:

Han som var så godslig, diplomatisk, med kule briller (flere av dem) og sjarm. :(

For øvrig forstår jeg de som ikke ville bli spurt av dem i den individuelle konkurransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Syns det er rart de ikke besøkte Erkebispegården og Kronjuvelene som befinner seg der siden de hadde om Konger osv i dagens episode :klo:. Vil tro de hadde blitt fasinert av de fine kronene osv! Var der selv i sommer og tittet, og tipper amerikanerene hadde syns det var spennende å se?

De måtte nok begrense det på grunn av tiden vil jeg tro. Nidarosdomen er vel det som er mest kjent i Trondhjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...