Gå til innhold

Alt for Norge på TvNorge nå.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg syns også det er rart at Beth vant. Husker jeg tenkte helt i starten da de brukte veldig mye tid på henne at hun kom til å vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt greit at Beth vant, men var skråsikker på at det ble Brandon. Det var noe med at det virket som om han gjorde mer riktig enn henne, men så var det vel en del filmklipp inne i bildet. Som feks den sangen; så ut som Beth hadde alt feil, og Brandon alt riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ive Lina

Helt greit at Beth vant, men var skråsikker på at det ble Brandon. Det var noe med at det virket som om han gjorde mer riktig enn henne, men så var det vel en del filmklipp inne i bildet. Som feks den sangen; så ut som Beth hadde alt feil, og Brandon alt riktig.

Ja, det virket slik på oss alle, tror jeg, men de har nok filmet det slik med vilje slik at vi ikke skulle forstå på forhånd hvem som ville vinne.

Tror nok Beth gjorde det langt bedre enn hva vi fikk inntrykk av på TV-skjermen.

Hun var en blid og herlig jente - som selvsagt fortjente å vinne. Men Brandon var jo en skjønn person han også.

Tenk for noen fantastiske måneder de hadde i Norge - og hvilken opplevelse det må ha vært for dem alle. Det er noe spesielt med å finne fram til røttene sine og for dem har nok Norge vært ganske fjernt og et land de bare har hørt foreldre og besteforeldre snakke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...