Gå til innhold

Alt for Norge på TvNorge nå.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synd det ikke er slik at folk (normalt) kommer inn igjen etter at de har gått ut. Foruten Beth og Guy var jo det laget superkjipt... Virkelig trist!

Russeepisodene pleier å være bra. Håper de tar den helt ut, det ser sånn ut på neste ukes spoiler! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, for en dustete konkurranse de fikk på slutten!

Klatremus-boka ble ikke regnet for å være typisk norsk bare fordi de ikke var i eksempel-stua. Hvorfor i all verden var den med som et alternativ i denne konkurransen? Den er jo vitterlig en del av det svært mange av oss nordmenn er vokst opp med!

Jeg reagerte også på at en enkel krakk var riktig svar, men ikke kaffetrakter.

Du fikk nok ikke helt med deg reglene på konkurransen :)

De skulle si hvilke av tingene på tavlen som var i huset de hadde vært i. Alle tingene var typisk norske - men alle tingene var ikke i huset. Noen av tingene var litt like de som var i huset for å skape forvirring....

For eksempel var det en gul elske med kremtopper i den stua - mens bildet på tavlen etterpå var av en gul boks mokkabønner. Han ene valgte jo den fordi han husket en gul sjokoladeeske....men det var feil. (Ikke fordi kremtopper er norskere enn mokkabønner :)

Jeg syns og det var supertrist at Guy røk ut :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Du fikk nok ikke helt med deg reglene på konkurransen :)

De skulle si hvilke av tingene på tavlen som var i huset de hadde vært i. Alle tingene var typisk norske - men alle tingene var ikke i huset. Noen av tingene var litt like de som var i huset for å skape forvirring....

For eksempel var det en gul elske med kremtopper i den stua - mens bildet på tavlen etterpå var av en gul boks mokkabønner. Han ene valgte jo den fordi han husket en gul sjokoladeeske....men det var feil. (Ikke fordi kremtopper er norskere enn mokkabønner :)

Jeg syns og det var supertrist at Guy røk ut :(

Jeg misforstod nok litt da, ja.

Jeg bare forstår ikke helt hvorfor de måtte ha med svaralternativer som er så typisk norske i den konkurransen. Var det fordi tegningene på den boka minner om tegningene på Karius og Baktus (den boka var i huset så vidt jeg husker)?

*forvirra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var nok for å forvirre dem ja :)

Alle tingene er jo typiske ting du kan finne i norske hjem. Men de skulle plukke ut hvilke de hadde sett i akkurat den stua. Og da hadde de vel lagt inn en del feller underveis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Det lå en pakke med kremtopper i rommet. Det var bilde av mokkabønner - nok så lik eske, lett å ta feil. Akkurat det samme som Egner-boken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes ikke deltakerne i Alt For Norge burde sendes hjem, syntes heller de kunne samlet opp poeng underveis også kåre en vinner på slutten, slik at alle får vært med på hele eventyret.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt Guy måtte reise :(

Gleder meg til neste gang når de skal være russ :skratte:

Det er jo helt krise at de har droppet 17. mai i Oslo i år. Det er å ta fra amerikanerne en STOOOOR opplevelse :(

Anonymous poster hash: c41e6...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

De flytter vel rundt på hvor de har 17.mai programmet. De hadde det i Bergen et år - også en stor opplevelse med profesjon og buekorps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt krise at de har droppet 17. mai i Oslo i år. Det er å ta fra amerikanerne en STOOOOR opplevelse :(Anonymous poster hash: c41e6...08a

Men tenk på programlederen og filmcrewet som ikke har feiret 17. mai med familien sin på årevis.

Enig i at det hadde vært bedre om ingen ble sendt hjem, og at den med flest poeng til sist vant.

Anonymous poster hash: 9863c...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser for meg at de som typisk elsker dette programmet er pinlig patriotiske og er stolt over å vise fram "flotte" Norge til et knippe amerikanere. Har bitt meg merke til at det er en del som er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger dette programmet. Fordi det er kult å se hvordan andre opplever Norge, og det er interessant å se våre tradisjoner og verdier utenfra.

Trist at Guy ble sendt hjem forrige uke, han var favoritten min!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser for meg at de som typisk elsker dette programmet er pinlig patriotiske og er stolt over å vise fram "flotte" Norge til et knippe amerikanere. Har bitt meg merke til at det er en del som er sånn.

Jeg elsker programmet men er veldig lite patriotisk. "Hater" naturen og går aldri på tur bare for å gå på tur. Reiser ut av Norge ved hver mulighet. Tar nok laaang tid før jegtar ferien min til vestlandet for å "se Norge." Er alt for glad i det trauste og ikke minst vindfattige østlandet.

Anonymous poster hash: c41e6...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en teori om at bare de som hadde besøkt sin "family farm" kunne gå ut, men der røyk den teorien gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser for meg at de som typisk elsker dette programmet er pinlig patriotiske og er stolt over å vise fram "flotte" Norge til et knippe amerikanere. Har bitt meg merke til at det er en del som er sånn.

Og hva er galt med å være stolt av sitt hjemland? Det er blitt sånn at man skal være såååå proud of being black og alt det der, men å si man er stolt av å være hvit/norsk, ja DA er man rasist plutselig,

Jeg er stolt av landet mitt,elsker vår kultur og tradisjon. Elsker alt som har med Norge å gjøre. Fjell,fjorder,kvikklunsj og fjellturer,bunader,hardingfele og rosemaling,melkesjokolade,pinnekjøtt og akevitt,17.mai,gamle juletradisjoner og å stå på ski og alt annet.

Nei fuck it,nå skal jeg smøre meg en tjukklæfse med mjøskrem og ta meg en tur i Nordmarka:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og hva er galt med å være stolt av sitt hjemland? Det er blitt sånn at man skal være såååå proud of being black og alt det der, men å si man er stolt av å være hvit/norsk, ja DA er man rasist plutselig,

nei altså det er forsåvidt ingenting galt med å være patriotisk. Det er jeg selv egentlig, særlig når det gjelder landslaget. Men når det gjelder noen blir det av og til litt sånn "se på den fine babyen min"-opplegg som blir på grensen til litt teit og overdrevent. Men rasstisik? nei overhodet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt som jeg ler med dagens episode. 100 forskjellige måter å si Gratulerer med dagen'' på og ..David sin ''svettende mai''. :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at min favoritt ble førstemann ut, er Brandon min ny favoritt. Hvis han også blir eliminert i dag, slutter jeg å velge favoritter for det er bare leit å se dem forlate programmet.

Endret av Drizzt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...