Gå til innhold

Hva når hun blir gravid av en ons?


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Ja dessverre. Hun nekter abort. Mens jeg vil at hun skal ta abort.

Dessverre ikke ditt valg. Men du kan nekte samværsrett om dna testen bekrefter at du er far.

Men av ren nysgjerrighet: Hva med foreldrene dine? Har du nært nok forhold til de, slik at du kan prate med dem om dette? Hvordan vil de reagere på å ha et barnebarn de ikke kjenner? Det er ikke opp til dem, selvsagt, men tankene flakset litt, bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hennes prevensjon beskytter uansett ikke mot kjønnssykdommer så det er rimelig dumt å ikke bruke kondom med en man knapt nok kjenner.

Anonymous poster hash: 5a779...752

Så dermed fortjener menn å få uønskede barn, bare fordi de ikke tenkte på kjønnssykdommer?

Ser ikke tankegangen. Og skjønner ikke hvordan noen kan være så tankeløse at de setter et uønsket liv ut i verden. For meg er det så enkelt at det er den som kan bli gravid som må sikre seg for risikoen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipern den her ass :/ Klarte kunststykket å ha sex med ONS uten dong forrige uke selv. Heldigvis gikk hun på p-piller(tror jeg, hun sa hvertfall noe om p-piller lol) og jeg trakk meg ut lenge før småtrolla trykka på gasspedalen(ja, jeg vet det er noe som heter precum).

Er selv ekstremt for bruk av kondom, og advarer alltid kompiser som ikke bruker, men er man bare full nok så kan alle gå på en smell.

Uansett lykke til, håper det ordner seg :)



Anonymous poster hash: 79855...18c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags dame VIL bli gravid med et ONS??

Høres jo helt sinnssykt ut.

Dvs jeg leste om en dame som innrømmet å ha gjort det, men hun var litt desp pga biologiske klokken tikket. Og hun kontaktet ikke faren etterpå siden hun med vitende og vilje ikke ante noe om ham.

Skjønner ikke at det er mulig. Jeg har aldri hatt sex med en mann uten kondom uansett hvor dritings jeg har vært.



Anonymous poster hash: 7e375...9c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags dame VIL bli gravid med et ONS??

Høres jo helt sinnssykt ut.

Dvs jeg leste om en dame som innrømmet å ha gjort det, men hun var litt desp pga biologiske klokken tikket. Og hun kontaktet ikke faren etterpå siden hun med vitende og vilje ikke ante noe om ham.

Skjønner ikke at det er mulig. Jeg har aldri hatt sex med en mann uten kondom uansett hvor dritings jeg har vært.

Anonymous poster hash: 7e375...9c1

Hun her er i 20 årene så hun har mange år på seg enda. Skjønner ikke hvorfor hun skulle være så desperat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du ikke prøver å presse henne til abort/ mase om abort.. vær så snill.. det er noe av det verste for ei gravid jente å høre :( si heller du ikke vil være i livet til barnet. du trenger ikke være registrert far engang. med meg er det litt annerledes. jeg nekter bf å være "far" han er kun en som deler dna med barnet i mine øyne. men poenget er at man er ikke registrert far før faren skriver under på erkjennelse av farskap, moren samtykker i at han er far



Anonymous poster hash: 8af49...d52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller ingen rolle om det er en ONS eller innenfor ekteskapet.

Er du far til barnet, følger hele pakken av plikter og rettigheter. :opplyser:

Bruk gummi!

Det stemmer jo ikke?!

Hele pakken? Hvorfor det? Det kommer helt an på hva barnets mor finner det for godt å gjøre og bestemme.

Betale? Ja. Omsorg? Helt uvisst,

Vi har tross alt likestilling i verdens rikeste land :skratte:

Endret av Gorgonzola
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dermed fortjener menn å få uønskede barn, bare fordi de ikke tenkte på kjønnssykdommer?

Ser ikke tankegangen. Og skjønner ikke hvordan noen kan være så tankeløse at de setter et uønsket liv ut i verden. For meg er det så enkelt at det er den som kan bli gravid som må sikre seg for risikoen.

Svært politisk ukorrekt selvsagt men dønn ærlig og korrekt. Mer banning i kjerka er det knapt mulig å få til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dermed fortjener menn å få uønskede barn, bare fordi de ikke tenkte på kjønnssykdommer?

Ser ikke tankegangen. Og skjønner ikke hvordan noen kan være så tankeløse at de setter et uønsket liv ut i verden. For meg er det så enkelt at det er den som kan bli gravid som må sikre seg for risikoen.

Så mannen er helt fritatt for all form for risiko? Alle menn synes barnebidrag og diverse er helt ok, om så skulle skje?

Anonymous poster hash: 5a6a6...44d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mannen er helt fritatt for all form for risiko? Alle menn synes barnebidrag og diverse er helt ok, om så skulle skje? Anonymous poster hash: 5a6a6...44d

Nei de vil helst drite i kondom og klage på barnebidrag..

Anonymous poster hash: 8af49...d52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Så du stikker aldri tissen din inn i damer? Eller hvis du er dame, får en inn i deg? Damer kan bruke p-piller eller ta angrepille også hvis de ikke vil ha barn.

men nå er det nå engang du som er panisk fordi du mulig har gjort en ons gravid da..
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke svelte i hjel for det om barnet skal ha masse penger. Trenger penger til godsaker jeg også.

Når en heroinavhengig bruker ordet "godsaker". I en tråd om sitt fremtidige barn..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

håper du ikke prøver å presse henne til abort/ mase om abort.. vær så snill.. det er noe av det verste for ei gravid jente å høre :( si heller du ikke vil være i livet til barnet. du trenger ikke være registrert far engang. med meg er det litt annerledes. jeg nekter bf å være "far" han er kun en som deler dna med barnet i mine øyne. men poenget er at man er ikke registrert far før faren skriver under på erkjennelse av farskap, moren samtykker i at han er far

Anonymous poster hash: 8af49...d52

Mor trenger ikke samtykke. Det var før, lenge side altså. Dna bestemmer dette

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig vil hun bli gravid, når hun ligger rundt uten å gå på prevansjon og ikke opplyser mennene om det heller.

Viktig poeng.

Vet noen slike damer.

De er uten skole, jobb og fast mann.

Da er dette deres karriere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dermed fortjener menn å få uønskede barn, bare fordi de ikke tenkte på kjønnssykdommer?

Ser ikke tankegangen. Og skjønner ikke hvordan noen kan være så tankeløse at de setter et uønsket liv ut i verden. For meg er det så enkelt at det er den som kan bli gravid som må sikre seg for risikoen.

Meget god sagt.

Er noe her i dette. Men som skrevet i annet innlegg ikke politisk korrekt i Norge.

Kanskje en burde se på regelverket rundt dette temaet når damer blir gravide på denne måten.

Mannen skulle brukt kondom. Men når dama sier det er trygt mot graviditet uten kondom hva gjør en mann da? Spesielt om det er ut i forspillet det kommer fram.

Lar være å ha sex med henne?

Eller puler på?

Ja svaret vet dere selv. Damer kan være lure og slue og mannen tankeløs når han er kåt. Dette er slik vi er fra naturens side. Dette er utnyttelse av mannen. Noen vil kalle det krenkelse og svindel når en spiller på følelser hos den andre.

I andre sammenhenger blir det ansett slik men ikke ved sex i lovverket.

Litt bakvendt da. Men sikkert for å imøtekomme den riktige politikken på området.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen kan kreve DNA test. Han trenger ikke godta farskap uten DNA test. Får NAV melding fra mor om at du er farskandidat slipper du ikke unna deres undersøkelser. Nekter du DNA kan de få rettslig kjennelse. Dette lettest gjennom politiet for DNA test. Møter en ikke til dette etter noe ganger blir det straffbart. Da begynner dette og koste penger med.

Sier ikke mor noe trenger du ikke gjøre noe om du ønsker dette. Tvilen om et barn som er det ute kan jo innhente deg til slutt. Du kan spørre mor om DNA test. Vil hun ikke kan du kreve gjennom NAV på samme måte som nevnt over.

Barnebidrag til mor for fostring av ditt barn er pålagt. Str,etter inntekt og samvær.

Er du uten inntekt av forskjellige årsaker kan du bli bidragsudyktig. Dette er NAV som avgjør etter regelverket. Betaler du ikke bidrag du skulle blir det gjeld. Denne kan kreves inn senere fra deg når du får verdier. Dette må imidlertid holdes i hevd. Er det ikke betalt inn på 8-9 år bidrag vil det falle bort om det ikke meldes krev til Namsmannen. Blir dette glemt er tidligere gjeld borte. Men mor og advokater passer gjerne på.

Noen klarer sno seg unna bidrag på lovlig måte etter regelverket. Dette krever litt jobbing med saken.

Gjeld kan også kreves inn gjennom pensjon og trygd.

Dette ned til minste levesats eller maks, en fjerdedel av trygd.

Samvær har du krav på om du vil. Dette kan mor sabotere med lite konsekvenser. Det gir deg vanligvis mer bidrag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer jo ikke?!

Hele pakken? Hvorfor det? Det kommer helt an på hva barnets mor finner det for godt å gjøre og bestemme.

Betale? Ja. Omsorg? Helt uvisst,

Vi har tross alt likestilling i verdens rikeste land :skratte:

Litt usikker på hva det er du mener er feil? Hvordan mener du dette er forskjellig for en ONS kontra andre relasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dermed fortjener menn å få uønskede barn, bare fordi de ikke tenkte på kjønnssykdommer?

Ser ikke tankegangen. Og skjønner ikke hvordan noen kan være så tankeløse at de setter et uønsket liv ut i verden. For meg er det så enkelt at det er den som kan bli gravid som må sikre seg for risikoen.

Fortjener?? Sånn sett er det ingen som fortjener å få barn. Dog lurer jeg på hvorfor du er sånn på menns side her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at både kvinner og menn må ta ansvar for prevensjon, men under ONS er det kun kondom som er sikkert nok. Det er ikke bare en ev graviditet man skal beskytte seg mot, men også sykdommer. En lærdom til nestegang.

Om hun påstår det er ditt barn så ber du om en graviditetstest etter barnet er født. Viser den at du er faren så tar du ansvaret.



Anonymous poster hash: 550d7...82d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...