Gå til innhold

Hva når hun blir gravid av en ons?


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Synes nå kvinner også kan tenke litt mer på prevensjon når de har ons. Ikke bare menn. Hun ba ikke om at jeg måtte bruke kondom en gang.

Dette lover ikke bra.

Det er din jævla jobb å beskytte deg selv. Både mot kjønnsykdommer og barn du ikke vil ha.

Så får hun gjøre det same for seg helt uavhengig av deg.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok takk for svar. Kan være andre som er faren, men det stemmer ikke på når hun ble gravid eller hva søren.

Du har rett på DNA test, men dette får du ikke gjort før barnet er født. Anbefaler å snakke med henne uansett. Fortell henne hvilken rolle du skulle ønsker å ha, og spør gjerne om hun kan ha vært med flere i tidsrommet hun ble gravid dersom du er skeptisk til om du er faren. Lykke til!

Anonymous poster hash: 8d810...9b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nå kvinner også kan tenke litt mer på prevensjon når de har ons. Ikke bare menn. Hun ba ikke om at jeg måtte bruke kondom en gang.

Been there, done that!

Hun ble gravid, å like mye min feil som hennes at ingen av oss brukte prevensjon...

Dere er faktisk 2 om det, ta ansvar for det du har gjort (hvis du er faren) å ikke dytt alt det over på henne!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Dette lover ikke bra.

Det er din jævla jobb å beskytte deg selv. Både mot kjønnsykdommer og barn du ikke vil ha.

Så får hun gjøre det same for seg helt uavhengig av deg.

Ja men nå har jeg ikke gjort det. Akkurat da tenkte jeg ikke tanken en gang at hun kunne bli gravid.

Du har rett på DNA test, men dette får du ikke gjort før barnet er født. Anbefaler å snakke med henne uansett. Fortell henne hvilken rolle du skulle ønsker å ha, og spør gjerne om hun kan ha vært med flere i tidsrommet hun ble gravid dersom du er skeptisk til om du er faren. Lykke til!

Anonymous poster hash: 8d810...9b0

Takk. Hun sier at sist hun lå med noen var 2 uker før meg.

Been there, done that!

Hun ble gravid, å like mye min feil som hennes at ingen av oss brukte prevensjon...

Dere er faktisk 2 om det, ta ansvar for det du har gjort (hvis du er faren) å ikke dytt alt det over på henne!

Ja er enig i at det er begge sin feil. Mener ikke at alt er hennes feil, men litt hennes også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men nå er ikke jeg flink til å ta ansvar selv.

Ja og slik er det - aksepter min ubrukelighet og tilrettelegg deg etter. Snakk om ansvarsfraskrivelse. Er du 12 år?

Anonymous poster hash: 7e5bb...b27

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men nå er ikke jeg flink til å ta ansvar selv. Så da kunne kvinnen gjort det. Hun ville sikkert bli gravid. Kvinner er lure de.

Enhver kvinne din drømmesituasjon: bli gravid med en ons som ikke vil ha noe å gjøre med ungen , gå alene gjennom graviditeten , krangle om bidrag osv. Kan ikke si meg enig med deg i at kvinner lure om hun med vilje ble gravid med deg sånn som du utfra noen innleggene dine virker.

Men snakk med henne? Kan jo hende det også løser seg sånn at hun heller vil gjøre dette alene enn å prøve å tvinge deg til noe du ikke vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ha sjekka for kjønnssykdommer også. Høres ut som ei billig ei.

Anonymous poster hash: 9a303...230

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hun ville sikkert bli gravid".

Ja hun ville bli gravid med en neandertaler som ikke har forståelse om seksualitet som hun deretter vil bli knyttet til resten av livet gjennom barnet, uten at han er i stand til å fungere som far. Det er dette vi alle higer etter.

Hvor enn fortvilet du er nå, er hun dobbelt så fortvilet.



Anonymous poster hash: 7e5bb...b27
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Sjekk deg for kjønnssykdommer.

2: Få tatt DNA-test når barnet er født.

Hvis det er ditt:

3: Forbered deg på å betale barnebidrag. Det slipper du ikke unna.

Utenom via økonomisk bidrag trenger du strengt tatt ikke å ha med barnet å gjøre hvis du ikke vil. Men en god mann vil etter min mening ønske å være en god far og rollemodell for det barnet han har vært med på å skape.

Anonymous poster hash: 6ba4a...127

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne kommentaren virkelig nødvendig...? Han spør om råd, ikke din mening. Slutt med slike kommentarer!

Anonymous poster hash: 8d810...9b0

Synes ikke den kommentaren var unødvendig. En bør virkelig ha litt innsikt i hva en har å vente seg dersom en skulle gjøre en kvinne gravid ved ONS. Jeg sier ikke at man bør la være å ha ONS, bare ha en innsikt i mulige utfall.

Så du stikker aldri tissen din inn i damer? Eller hvis du er dame, får en inn i deg? Damer kan bruke p-piller eller ta angrepille også hvis de ikke vil ha barn.

Angrepille er ikke et prevensjonsmiddel. Ikke alle kvinner kan bruke p-piller da det ikke er medisinsk forsvarlig, men så mye innsikt i dette har du vel heller ikke. Du er nok ikke klar over mulige konsekvenser av å bruke p-piller.

Anonymous poster hash: 3f98c...855

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krev ihvertfall DNA test. Du skal ihvertfall ikke måtte betale for en unge fra en slik flyfille som ikke er ditt.



Anonymous poster hash: 0ddc3...253
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gud, lærte vi ikke alle tidlig i livet at sex kan bli til barn?

Er det ditt barn, bruk hodet og ta ansvar for det du har stelt i stand! Du kunne pakka inn pølsa, så hadde du kanskje ikke vært i denne situasjonen.

Og du tar ikke ansvar sier du? Og at kvinner skal tenke på prevensjon. Kan jeg da få lov til å informere deg om en liten ting som kalles kjønnssykdommer mens vi er i gang?
Man kan ta p-piller til man sprekker, men likevel kan man få både det ene og det andre av ulumskheter. Og man kan faktisk bli gravid selv på pilla, så det er ikke helt trygt det heller.

Så bruk hodet neste gang og bruk kondom. Det kan ikke være så vanskelig, kan det vel?

Kan du ikke ta konsekvensene, burde du la være å ha sex. Det sier seg selv at ubeskyttet sex kan resultere i det ene og det andre.

Det tar så vanvittig lite å ha en kondom i lommeboka eller hvor du vil.

Voks opp og ta ansvar!

Makan!

Endret av Mellie
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia deres dere som sier "med ei slik flyfille" og "hu høres løs ut" har ikke han hatt sex med henne? Hvorfor er kun hun løs? Ja TS nevner hun har hatt sex med en annen 2 uker tidligere. Hva så? Kanskje det er de to eneste hun no engang har hatt. Kanskje gikk hun på p pilla men så feilet den, det skjer. HVA vet vel dere? Jævla bitre mannfolk som ikke får fitte slutt å hat på de damene som har seg!

Anonymous poster hash: 8af49...d52

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Ja og slik er det - aksepter min ubrukelighet og tilrettelegg deg etter. Snakk om ansvarsfraskrivelse. Er du 12 år?

Anonymous poster hash: 7e5bb...b27

Er jeg 12 år må jeg være en av norges yngste som har havnet i en sånn situasjon.

"Hun ville sikkert bli gravid".

Ja hun ville bli gravid med en neandertaler som ikke har forståelse om seksualitet som hun deretter vil bli knyttet til resten av livet gjennom barnet, uten at han er i stand til å fungere som far. Det er dette vi alle higer etter.

Hvor enn fortvilet du er nå, er hun dobbelt så fortvilet.

Anonymous poster hash: 7e5bb...b27

Hun valgte vertfall helt fritt å ligge med meg. Spurte ikke om kondom en gang. Kanskje hun ikke tenkte over akkurat der og da hva hun gjorde? Sånn som jeg ofte gjør. Jeg tvang henne vertfall ikke til noe.

Endret av Baby_Blue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg 12 år må jeg være en av norges yngste som har havnet i en sånn situasjon.

Hun valgte vertfall helt fritt å ligge med meg. Spurte ikke om kondom en gang. Kanskje hun ikke tenkte over akkurat der og da hva hun gjorde? Sånn som jeg ofte gjør. Jeg tvang henne vertfall ikke til noe.

Nei, men spurte du om kondom da?

Ja, det er hennes ansvar, og det må hun ta. Det virker som om du ikke forstår at det er like mye ditt ansvar, selv om hun lå med deg frivillig...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest nobilian

Synes nå kvinner også kan tenke litt mer på prevensjon når de har ons. Ikke bare menn. Hun ba ikke om at jeg måtte bruke kondom en gang.

Når jeg leser dette her, skjønner jeg hvordan Arsenal har fått så mange supportere..

Må hun be deg om det? Tenke selv?

Tipper hun ikke ba deg om å fylle henne med svømmerne dine heller, men DET greide du å få til.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Nei, men spurte du om kondom da?

Ja, det er hennes ansvar, og det må hun ta. Det virker som om du ikke forstår at det er like mye ditt ansvar, selv om hun lå med deg frivillig...

Jo jeg er enig i at det er mitt ansvar også, men ikke bare mitt. Er begge som har vert helt pling i bollen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Når jeg leser dette her, skjønner jeg hvordan Arsenal har fått så mange supportere..

Må hun be deg om det? Tenke selv?

Tipper hun ikke ba deg om å fylle henne med svømmerne dine heller, men DET greide du å få til.

Hun lot meg nå gjøre det. Ingen av oss tenkte så da er vi vel like da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nå kvinner også kan tenke litt mer på prevensjon når de har ons. Ikke bare menn. Hun ba ikke om at jeg måtte bruke kondom en gang.

Jeg mener det er dårlig gjort av henne å ikke engang si at hun ikke går på noe. Men det er jo nettopp det som er ulempen med ONS - du kjenner ikke jenten. Jeg mener det burde være en selvfølge at hun gav beskjed om sånt, men det burde også være en selvfølge at du ikke stoler på en jente du ikke kjenner - sælig når konsekvensene kan bli så store.

Her var begge to litt på bærtur.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...