Gå til innhold

Hva når hun blir gravid av en ons?


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Gjest Snuttepi

Fint de har ni hele måneder på å bli kjent da!

...hvis begge ønsker å bli kjent, ja. Noe som overhodet ikke er en selvfølge. Og hvis en av dem da finner den andre helt ufit til å få barn med, hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du voksen nok til å stikke pikken din i a, så er du voksen nok til å ta konsekvensene for det som måtte følge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

...hvis begge ønsker å bli kjent, ja. Noe som overhodet ikke er en selvfølge. Og hvis en av dem da finner den andre helt ufit til å få barn med, hva da?

Gjort er gjort. De får leve med konsekvensene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis dine venner bryr seg så lite om å stille opp for deg er de ikke mye til venner.

Det er litt min egen feil også som ikke spør for jeg føler jeg ikke vil plage de når de har sitt å drive med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk for svar. Kan være andre som er faren, men det stemmer ikke på når hun ble gravid eller hva søren.

Var kanskje ikke så smart å pule rundt og deretter site å dømme andre som har hatt mange sexpartnere på KG som horer, når det viser seg at det er du selv som har bæsja på leggen og ikke brukt redningsvest på snoppen. Oppegående mannfolk må huske på at man må beskytte seg, er ikke sikkert jenta går på p-piller, og det beskytter heller ikke mot kjønnsykdommer. Karma is a bitch!

Anonymous poster hash: 3d11a...c21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er litt min egen feil også som ikke spør for jeg føler jeg ikke vil plage de når de har sitt å drive med.

jeg syns du skal spørre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vertfall bestemt meg for å ta meg av ungen litt jeg også hvis det viser seg at det virkelig er min. Hvis jeg får lov av denne dama. Jeg gjør det ikke for dama si skyld! Men for ungen sin skyld. Jeg kan vertfall ikke love å være noe perfekt far. Jeg sliter nok her i livet.

Ja det er vi klar over! Mtp innlegg i andre tråder. Vil anbefale deg å gå til en form for behandling, du virker helt tappet for intelligens og antenner. Huff, lykke til!

Anonymous poster hash: 3d11a...c21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Hvis hun velger å få barnet etter en one night stand med en hun knapt nok kjenner så kan hun på ingen måte forvente noe mer enn barnebidrag. Uhell kan skje selv om man er fornuftig og bruker beskyttelse, og den derre, hvis du stikker snoppen inn må du ta ansvar kan dere dra ut på landet med. Moren kan fint ta abort, og hvis hun på død og liv er imot dette burde hun advare kommende partnere med at hun ikke gjør dette så får vi se hvor mange som er interesert i "uforpliktende" sex med henne.

:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke betale hun barnebidrag viss du velger å ha barnet 50%, og hun kan gi deg barnebidrag viss du skal ha ungen 100%, men det virker ikke som det er ditt største ønske.

Eller flykte landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du stikker aldri tissen din inn i damer? Eller hvis du er dame, får en inn i deg? Damer kan bruke p-piller eller ta angrepille også hvis de ikke vil ha barn.

Vet at menn kan bruke kondom hvis de ikke vil bli fedre? Helt sant!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun velger å få barnet etter en one night stand med en hun knapt nok kjenner så kan hun på ingen måte forvente noe mer enn barnebidrag. Uhell kan skje selv om man er fornuftig og bruker beskyttelse, og den derre, hvis du stikker snoppen inn må du ta ansvar kan dere dra ut på landet med. Moren kan fint ta abort, og hvis hun på død og liv er imot dette burde hun advare kommende partnere med at hun ikke gjør dette så får vi se hvor mange som er interesert i "uforpliktende" sex med henne.

:vetikke:

Abort er faktisk ikke noe å ta for lett på. Det er i seg selv et nytt problem ikke en løsning. Og mange menn som er ikkeno abort også.

Foresten til det siste du sier.. Hvis en mann fortsatt har sex med dama uten kondom og uten å vite med sikkerhet at hun har tatt pilla jævlig noen uker så tviler jeg på at dealbreaker'n ligger i at hu er imot abort.

Greit det er riktig for noen men du prater jo som om hvis ei dame er imot abort gidder jeg ikke knulle henne. Eh. .

Anonymous poster hash: 8af49...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyelig. Du serverer en stråmann og mener jeg snakker det bort når jeg presiserer min opprinnelige post.

Slik jeg tolket TS i HI hadde han en oppfatning av formildende omstendigheter fordi dette var en ONS. Mitt budskap var at dette er irrelevant rent juridisk.

Han vil f.eks fremdeles være økonomisk forpliktet som far til barnet og har rett til samvær.

OK, det var ikke meningen å servere stråmenn. Gratulerer med populær post stjerna på innlegg #2. For å spinne litt videre på den; det er, om ikke direkte formildende, et slags poeng i at en graviditet som resultat av tilfeldig sex gjerne avstedkommer et noe annet reaksjonsmønster enn i tilfeller der ei dame i et forhold blir gravid. Og det er jo det TS spør om, konkret. Han MÅ ikke ha kontakt med barnet. Hun trenger ikke nødvendigvis tvinge ham til å betale. Hvordan dette løses avhenger helt og holdent hva dama velger å si/gjøre, du ser den?

Det var liksom poenget mitt med å problematisere rundt det du kaller "hele pakken av plikter og rettigheter". For den finnes ikke. Men den kan finnes. Dersom hun vil/ikke vil. Comprende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, det var ikke meningen å servere stråmenn. Gratulerer med populær post stjerna på innlegg #2. For å spinne litt videre på den; det er, om ikke direkte formildende, et slags poeng i at en graviditet som resultat av tilfeldig sex gjerne avstedkommer et noe annet reaksjonsmønster enn i tilfeller der ei dame i et forhold blir gravid. Og det er jo det TS spør om, konkret. Han MÅ ikke ha kontakt med barnet. Hun trenger ikke nødvendigvis tvinge ham til å betale. Hvordan dette løses avhenger helt og holdent hva dama velger å si/gjøre, du ser den?

Det var liksom poenget mitt med å problematisere rundt det du kaller "hele pakken av plikter og rettigheter". For den finnes ikke. Men den kan finnes. Dersom hun vil/ikke vil. Comprende?

Joa. Jeg ser den, og innser at mitt valg av ord kunne ha vært mer presist. Jeg takker for gratulasjonen men tenker nok at åraken i større grad skyldes det faktum at den kom rett etter HI en at budskapet var så veldig gjennomtenkt. Svarte mest på refleks, provosert av holdningen i innlegget. Mine tilsvar til deg er nok betydelig mer reflekterte.

Mannen er uansett veldig prisgitt kvinnen her. Det at relasjonen til henne vil legge føringer for de valg hun måtte ta, tok jeg vel egentlig som en selvfølge, og fokuserte mer på det rent juridiske. Det er blant annet derfor jeg sliter med å akseptere en holdning om at det skal være kvinnens ansvar å forhindre uønsket graviditet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS. Har du lest deg opp på regelverket? Dine plikter og rettigheter. Du kan lese mye hos NAV om dette. Videre lovdata.no. Der finner du barnelova og forskrift om fostringstilskot.

Det er noen ord og utrykk du må lære deg. Det er alltid lurt og kreve Dna test av barnet før du undertegner farskapet. Dette koster NAV om du vil.

http://lovdata.no/sok?q=fostring

http://lovdata.no/dokument/NL/lov/2005-04-29-20?q=innkreving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk som er på ONS ikke bare bruker falsk navn og tlf nummer slik at han blir så og si umulig å spore opp.



Anonymous poster hash: bc902...970
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke hvorfor folk som er på ONS ikke bare bruker falsk navn og tlf nummer slik at han blir så og si umulig å spore opp.

Anonymous poster hash: bc902...970

Får alltids tak på folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det ikke avklart i en annen tråd her at dama ikke var gravid i det hele tatt?

Anonymous poster hash: 9a303...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du stikker aldri tissen din inn i damer? Eller hvis du er dame, får en inn i deg? Damer kan bruke p-piller eller ta angrepille også hvis de ikke vil ha barn.

Eh dette er noe du må vite på forhånd, ikke ta for gitt at alle damer går på P-piller og legg fra deg ansvaret!!!!

Dessuten er ikke angepillen alltid helt sikker heller, i tillegg til at den er kjempedyrt å kjøpe (spes for studenter ol.), og man ikke skal ta mer enn et par ganger ila. livet sitt så mange jenter unngår den av helsemessige årsaker. Og kanskje også man faktisk ikke har mulighet til å komme seg på et apotek i dagene etter samleie av forskjellige årsaker.

Er hun blitt gravid etter ONS syntes nok ikke hun selv det er spesielt kult heller, men man skal respektere at noen ikke tar abort, både av moralske grunner, personlige grunner og det faktum at det faktisk er et kirurgisk inngrep i eggstokker og vulva med risiko for både å bli steril og miste evnen til å nyte samleie i fremtiden. Det skjedde meg etter min abort og jeg kommer aldri til å gjøre det igjen uansett hvor lite jeg ønsker det eventuelle barnet eller uansett hvor dårlig timinga er eller hvor teit forhold jeg har med faren. Det rikgitste av deg å gjøre er å være medlidende for henne, da det trosalt må to personer til for å ha sex, og med sex fører ansvar enten du vil eller ei.

Anonymous poster hash: f4588...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det ikke avklart i en annen tråd her at dama ikke var gravid i det hele tatt?

Anonymous poster hash: 9a303...230

Jo hun lurte meg. Hadde det litt "gøy" som hun sa. Ja det var jo skikkelig gøy for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...