UnderCover Skrevet 12. september 2014 #301 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg misliker Krissy sååååååååå sterkt at jeg vurderer å bryte meg inn i huset å slå til henne!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 13. september 2014 #302 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg misliker Krissy sååååååååå sterkt at jeg vurderer å bryte meg inn i huset å slå til henne!! Jeg klarer heller ikke henne. Så utrolig slitsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #303 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg klarer heller ikke henne. Så utrolig slitsomt! Hva har hun gjort? Har ikke sett på de siste dagene. Skal oppdatere meg nå! Anonymous poster hash: 89aa7...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 13. september 2014 #304 Del Skrevet 13. september 2014 liker Erland, bra at han sa ifra til Phillip at han måtte gi seg når han lå over Jenny 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #305 Del Skrevet 13. september 2014 liker Erland, bra at han sa ifra til Phillip at han måtte gi seg når han lå over Jenny Enig! Anonymous poster hash: 89aa7...02c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #306 Del Skrevet 13. september 2014 Hahaha, nå pulte Anna og Thorbjørn så mye at Anna begynte å blø! Anonymous poster hash: 89aa7...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 13. september 2014 #307 Del Skrevet 13. september 2014 Hahaha, nå pulte Anna og Thorbjørn så mye at Anna begynte å blø!Anonymous poster hash: 89aa7...02c Fikk ikke hun mensen? Ekkelt at hun sugde han etter at de hadde hatt seg. Iiish! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #308 Del Skrevet 13. september 2014 Fikk ikke hun mensen? Ekkelt at hun sugde han etter at de hadde hatt seg. Iiish! Åja! Haha, jeg trodde de hadde pult så hardt at hun begynte å blø. Siden alle snakket så mye om hvordan det smalt i veggen! Anonymous poster hash: 89aa7...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #309 Del Skrevet 13. september 2014 Fikk ikke hun mensen? Ekkelt at hun sugde han etter at de hadde hatt seg. Iiish! Viste de dette? Jeg kom inn akkurat da hun kom løpende ut fra rommet med dyna rundt seg. Anonymous poster hash: 89aa7...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 13. september 2014 #310 Del Skrevet 13. september 2014 Viste de dette? Jeg kom inn akkurat da hun kom løpende ut fra rommet med dyna rundt seg.Anonymous poster hash: 89aa7...02c Tror ikke det. Men hun hadde vært blodete rundt munnen og han ren rundt pikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #311 Del Skrevet 13. september 2014 Stakkars Jenny F. Alle presser henne til å ligge med Philip! Anonymous poster hash: 89aa7...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 13. september 2014 #312 Del Skrevet 13. september 2014 Stakkars Jenny F. Alle presser henne til å ligge med Philip!Anonymous poster hash: 89aa7...02c Philip spurte om hun ville ha sex med han, hun sa jo ja. Men ikke inni huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 14. september 2014 #313 Del Skrevet 14. september 2014 Tror ikke det. Men hun hadde vært blodete rundt munnen og han ren rundt pikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #314 Del Skrevet 14. september 2014 Philip spurte om hun ville ha sex med han, hun sa jo ja. Men ikke inni huset Ja, jeg vet, men de presser henne til å ha sex i huset! Da Julia og John og Philip og Jenny lå på rommet i går kveld, så sa Julia noe som at hun ikke måtte være blyg og at hun kom til å glemme kameraene osv. Og Jenny bare: gi faen med det maset dokkers! Anonymous poster hash: 89aa7...02c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonus Skrevet 14. september 2014 #315 Del Skrevet 14. september 2014 Gikk det ikke en episode i går? Finner ikke noe på d-play... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 14. september 2014 #316 Del Skrevet 14. september 2014 Gikk det ikke en episode i går? Finner ikke noe på d-play... Dplay er så sykt treg til å legge det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 15. september 2014 #317 Del Skrevet 15. september 2014 Det står respekt av de som klarer å holde unna sex i huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #318 Del Skrevet 15. september 2014 Det står respekt av de som klarer å holde unna sex i huset! Hvorfor det? Jeg tenker heller respekt for dem som faktisk klarer å glemme kamerene, og gjør det de føler for likevel. Anonymous poster hash: ff056...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 15. september 2014 #319 Del Skrevet 15. september 2014 Hvorfor det? Jeg tenker heller respekt for dem som faktisk klarer å glemme kamerene, og gjør det de føler for likevel.Anonymous poster hash: ff056...220 Respekt for dem som klarer det, haha, da har jeg hørt det også. Jeg hadde ihvertfall ikke likt at hele Norge skulle visst når JEG har hatt sex og med hvem og til og med sett meg ha sex. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 15. september 2014 #320 Del Skrevet 15. september 2014 Respekt for dem som klarer det, haha, da har jeg hørt det også. Jeg hadde ihvertfall ikke likt at hele Norge skulle visst når JEG har hatt sex og med hvem og til og med sett meg ha sex. Det hadde jeg faktisk ikke brydd meg om! Hadde jeg vært betatt i noen og/eller vært kåt, hadde jeg hatt sex. Det er jo bare naturlig, alle gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå