Japp Skrevet 29. oktober 2014 #721 Del Skrevet 29. oktober 2014 Denne uken går jeg bare ikke ned, jeg er ganske sikker på at jeg spiser likt og trener likt som ellers. Jeg har hatt flere uker med god vektnedgang. Noen andre som har erfart det samme? Jeg føler ikke for å spise mindre eller trene mer. Ligger nok like under 1200 kalorier og trener 3 ganger i uken. Hjelper det med tålmodighet eller bør jeg endre litt? Jeg ville nok spist mer enn 1200 kcal jeg da. Min ernæringsfysiolog anbefalte meg å ikke gå noe særlig under 1500 kcal, fordi det bedre å gå litt saktere ned enn å rase ned i vekt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lite nytt Skrevet 29. oktober 2014 #722 Del Skrevet 29. oktober 2014 Denne uken går jeg bare ikke ned, jeg er ganske sikker på at jeg spiser likt og trener likt som ellers. Jeg har hatt flere uker med god vektnedgang. Noen andre som har erfart det samme? Jeg føler ikke for å spise mindre eller trene mer. Ligger nok like under 1200 kalorier og trener 3 ganger i uken. Hjelper det med tålmodighet eller bør jeg endre litt? Det er helt normalt med stilstand til tider. Men må si som japp, 1200 er litt i det minste laget i lengden. På vg's vektklubb er 1300 kcal om dagen det minste en person kan få 'tildelt'. Kroppen trenger energi for å fungere. Dersom du ikke gjør det allerede, så ville jeg også ha spist tilsvarende forbrent under trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lite nytt Skrevet 29. oktober 2014 #723 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg ville nok spist mer enn 1200 kcal jeg da. Min ernæringsfysiolog anbefalte meg å ikke gå noe særlig under 1500 kcal, fordi det bedre å gå litt saktere ned enn å rase ned i vekt. Hvis jeg har hadde vært på 1500 kcal om dagen, så hadde jeg kanskje gått ned 100-150 g i uka... 1700 ca holder vekta seg her stabil :/ I dag har jeg kicket i gang med en (usunn) diett for å gjøre opp for mine store utskeielser. Skal bare gå på den i en uke ca, før jeg er tilbake til det normale reduserte kostholdet mitt. So far so good. Vekta viste nemlig i dag 68,1 kg! Det er jo nesten startvekta mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Behappy Skrevet 29. oktober 2014 #724 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg synes akkurat det med kalorier er litt vanskelig, men jeg er enig med det dere sier. Men jeg velger magre alternativer med lite kalorier. Jeg bruker mager cottace cheese på knekkebrød til frokost og lunsj. Det er jo knappe 350 kcal totalt. Til middag blir det gjerne kylling med masse salat, så jeg holder meg mett lenge, ca 400 kcal og en kvelds på ca 150 kcal. Jeg er liksom så god og mett. Jeg er ikke allverdens glad i frukt og derfor blir det lite ut av det. Noen gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lite nytt Skrevet 29. oktober 2014 #725 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg synes akkurat det med kalorier er litt vanskelig, men jeg er enig med det dere sier. Men jeg velger magre alternativer med lite kalorier. Jeg bruker mager cottace cheese på knekkebrød til frokost og lunsj. Det er jo knappe 350 kcal totalt. Til middag blir det gjerne kylling med masse salat, så jeg holder meg mett lenge, ca 400 kcal og en kvelds på ca 150 kcal. Jeg er liksom så god og mett. Jeg er ikke allverdens glad i frukt og derfor blir det lite ut av det. Noen gode tips? Dersom du tar på valnøtter på cottage cheesen din, så hjelper det Andre nøtter og frø er også kaloririke og gode. Sesamfrø, linfrø, solsikkefrø etc. Godt med fett av den gode sorten :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lite nytt Skrevet 29. oktober 2014 #726 Del Skrevet 29. oktober 2014 Der kom TR.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 29. oktober 2014 #727 Del Skrevet 29. oktober 2014 Hvis jeg har hadde vært på 1500 kcal om dagen, så hadde jeg kanskje gått ned 100-150 g i uka... 1700 ca holder vekta seg her stabil :/ I dag har jeg kicket i gang med en (usunn) diett for å gjøre opp for mine store utskeielser. Skal bare gå på den i en uke ca, før jeg er tilbake til det normale reduserte kostholdet mitt. So far so good. Vekta viste nemlig i dag 68,1 kg! Det er jo nesten startvekta mi! Oi, såpass ja. Det er store variasjoner fra kropp til kropp. Du har ikke stort slingringsmonn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 29. oktober 2014 #728 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg synes akkurat det med kalorier er litt vanskelig, men jeg er enig med det dere sier. Men jeg velger magre alternativer med lite kalorier. Jeg bruker mager cottace cheese på knekkebrød til frokost og lunsj. Det er jo knappe 350 kcal totalt. Til middag blir det gjerne kylling med masse salat, så jeg holder meg mett lenge, ca 400 kcal og en kvelds på ca 150 kcal. Jeg er liksom så god og mett. Jeg er ikke allverdens glad i frukt og derfor blir det lite ut av det. Noen gode tips? Velg vanlig cottage cheese f.eks Og makrell i tomat er det mye kcal i, men sunt Og nøtter som Lite Nytt sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lite nytt Skrevet 29. oktober 2014 #729 Del Skrevet 29. oktober 2014 Oi, såpass ja. Det er store variasjoner fra kropp til kropp. Du har ikke stort slingringsmonn! Jeg vet! Temmelig frustrerende!! Lavt blodtrykk og lav puls, forbrenner lite da. Kanskje ta opp røykingen igjen? Yey, nå spiser mini opp maten som stod på bordet her og fristet meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lite nytt Skrevet 29. oktober 2014 #730 Del Skrevet 29. oktober 2014 Velg vanlig cottage cheese f.eks Og makrell i tomat er det mye kcal i, men sunt Og nøtter som Lite Nytt sier *panneklask* Vanlig cottage cheese og ja! haha, enkelte ting reagerer man bare ikke på lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 29. oktober 2014 #731 Del Skrevet 29. oktober 2014 I dag er jeg godt over kalorimålet mitt. Var ute og spiste med noen venner og ble fristet med masse god sushi. Men sto over desserten:) men, men noen ganger syns jeg det må være lov å kose seg litt Snart veiedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lite nytt Skrevet 30. oktober 2014 #732 Del Skrevet 30. oktober 2014 I dag er jeg godt over kalorimålet mitt. Var ute og spiste med noen venner og ble fristet med masse god sushi. Men sto over desserten:) men, men noen ganger syns jeg det må være lov å kose seg litt Snart veiedag! Ikke verst å gå over pga sushi. Om ikke anna, så var det jo sunn og god mat for kroppen Du kan jo heller prøve på å være litt under kalorimålet ditt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lite nytt Skrevet 30. oktober 2014 #733 Del Skrevet 30. oktober 2014 Dersom jeg klarer å holde vekta mi uendra (67,2 kg), så er jeg faktisk fornøyd denne uka! Jeg har hatt tre eller fire dager med reale sprekker. Seminar med masse god mat på hotellet. Jeg har heller ikke vært på do siden søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 30. oktober 2014 #734 Del Skrevet 30. oktober 2014 Veiing en dag for tidlig denne uken også. Å si at jeg skjønner meg på vekta mi, det ville være å ta altfor hardt i. Wolfmoon Startvekt fra tidligere: -- Høyde: 168 cm Startvekt for denne tråden: 72,1 Mål før jul: 68 kg September 2014 5. september, uke 36 (1): 72,1 kg 12. september, uke 37 (2): 71,7 kg (-0,4 kg) 19. september, uke 38 (3): 73 kg (+1,3 kg) 26. september, uke 39 (4): 71,6kg (-1,4 kg) Oktober 2014 3. oktober, uke 40 (5): 72,5 kg (+0,9 kg) 10. oktober, uke 41 (6): 72,8 kg (+ 0,3 kg) 17. oktober, uke 42 (7): 73 kg (+0,2kg) 24. oktober, uke 43 (8): 73,5 kg (+0,5kg) 31. oktober, uke 44 (9): 72,5 kg (-1kg) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lite nytt Skrevet 30. oktober 2014 #735 Del Skrevet 30. oktober 2014 Veiing en dag for tidlig denne uken også. Å si at jeg skjønner meg på vekta mi, det ville være å ta altfor hardt i. Wolfmoon Oktober 2014 3. oktober, uke 40 (5): 72,5 kg (+0,9 kg) 10. oktober, uke 41 (6): 72,8 kg (+ 0,3 kg) 17. oktober, uke 42 (7): 73 kg (+0,2kg) 24. oktober, uke 43 (8): 73,5 kg (+0,5kg) 31. oktober, uke 44 (9): 72,5 kg (-1kg) 1 kg ned er jo fantastisk! Varierende vekt ja. Jeg legger inn vekta mi på http://www.weightgrapher.com/ Da får du opp trenden din. Vekta varierer jo fra dag til dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 30. oktober 2014 #736 Del Skrevet 30. oktober 2014 1 kg ned er jo fantastisk! Varierende vekt ja. Jeg legger inn vekta mi på http://www.weightgrapher.com/ Da får du opp trenden din. Vekta varierer jo fra dag til dag Jeg bruker også et slikt system med app på telefonen, men vekta gir overhodet ikke noe mer mening av den grunn Faktisk mindre, når jeg ser på den grafen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 30. oktober 2014 #737 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ikke verst å gå over pga sushi. Om ikke anna, så var det jo sunn og god mat for kroppen Du kan jo heller prøve på å være litt under kalorimålet ditt i dag Tenker det samme som deg det kunne jo vært kake, chips... Skal holde meg til planen min i dag, så får vi se hva vekta sier i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 30. oktober 2014 #738 Del Skrevet 30. oktober 2014 Startvekt fra tidligere: 78,6 (28. oktober 2013) Høyde: 161 cm Startvekt for denne tråden: 59,9 kg Min Trendweight Mål før jul: 58 kg September 2014 5. september, uke 36 (0): 59,9 kg 12. september, uke 37 (1): 59,1 kg (-0,8 kg) 19. september, uke 38 (2): 59,0 kg (-0,1 kg) 26. september, uke 39 (3): 59,2 kg (+0,2 kg) Oktober 2014 3. oktober, uke 40 (4): 59,3 kg (+0,1 kg) 10. oktober, uke 41 (5): 58,5 kg (-0,8 kg) 17. oktober, uke 42 (6): 58,0 kg (-0,5 kg) Mål nådd! 24. oktober, uke 43 (7): 58,3 kg (+0,3 kg) 30. oktober, uke 44 (8): 58,4 kg (+0,1 kg) (Skal på konferanse, rapporterer en dag tidligere) Jeg bruker også et slikt system med app på telefonen, men vekta gir overhodet ikke noe mer mening av den grunn Faktisk mindre, når jeg ser på den grafen Istemmes Det går seg nok til... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 30. oktober 2014 #739 Del Skrevet 30. oktober 2014 Etter at jeg begynte å slanke meg så har jeg gått ned 7 cm rundt armen! Det er jo så glad for, hadde veldig komplekser for armene! Hva er det dere vanligvis drikker i løpet av en dag? Bare vann? Jeg har blitt veldig glad i Fun light fruktfest! Imorgen er det Halloween og jeg skal endelig kose meg med litt smågodt, har ikke spist godteri på 3 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liten pike Skrevet 30. oktober 2014 #740 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Gruer meg til veiing i morgen :/ Har vært syk i 1,5 uker nå og går på antibiotikakur. Uheldigvis har matlysten holt seg ganske godt, har til og med trøstespist litt Har ikke fått trent de siste 10 dagene heller, regner derfor med et dårlig resultat i morgen. Endret 30. oktober 2014 av Liten pike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå