kaospåtobein Skrevet 3. april 2015 Forfatter #841 Del Skrevet 3. april 2015 Går tregt. Fikk sovedose i 1 tiden. Morfin, sovetabl og 2 paracet. Våknet nå av at noen skreik skikkelig til i naborommet her O.o Og nå skal jeg prøve å sove litt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 3. april 2015 #842 Del Skrevet 3. april 2015 Håper du får sove litt før babyen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 3. april 2015 Forfatter #843 Del Skrevet 3. april 2015 Det har dabbet av gitt. Mye mulig vi får reise hjem igjen greit å komme hjem å dusje og sånt men dritkjipt at baby ombestemte seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 3. april 2015 #844 Del Skrevet 3. april 2015 Så kjipt.. Men satser på at du har babyen din her i løpet av dagen eller morgendagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 3. april 2015 #845 Del Skrevet 3. april 2015 Så kjedelig! Håper det bare er en pause så du kan samle krefter, så begynner det igjen Har du fått noe særlig åpning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 3. april 2015 Forfatter #846 Del Skrevet 3. april 2015 Nop. 2 cm åpning. Så nå blir det påskemiddag hos bestemor Så en runde med akupunktur og kanskje litt ludo. Kanskje vi kan få noe til å skje i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 3. april 2015 #847 Del Skrevet 3. april 2015 Ooh, her har det skjedd ting skjønner jeg. Spennende tid nå da, selv om det dabbet av. Da er nok ikke babyen langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 3. april 2015 #848 Del Skrevet 3. april 2015 Så dumt at det stoppet opp. Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 4. april 2015 Forfatter #849 Del Skrevet 4. april 2015 Jeg har hatt rier siden torsdag klokken 12 ca. De er vonde og kommer med 10-15 min mellomrom. Riene kom tilbake med 6 min mellomrom og varte i 1 min i går kveld. Og var ganske så vonde! Jeg ringte føden slik jeg fikk beskjed om, men jeg ba om å få være hjemme litt til ig det fikk jeg Så jeg gikk å la meg litt igjen. Har våknet flere ganger i natt av rier, men nå er det 15-20 min mellom dem igjen. Lurer på hvor lenge det skal være sånn.. *ekle detaljer* Det har kommet MASSE slim med blod. Noe frisk blod. Jeg kan da virkelig ikke gå sånn i 3 uker til! Det er så sykt vondt når det tar seg opp, klarer ikke sitte engang. KOM DAAA BAAABYYEEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 4. april 2015 #850 Del Skrevet 4. april 2015 Slim med blod er jo et veldig godt tegn! Tipper på fødsel de nærmeste dagene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. april 2015 #851 Del Skrevet 4. april 2015 Kan fortsatt hende at det blir påskebaby!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 4. april 2015 #852 Del Skrevet 4. april 2015 Pssss, psss, pssss koooom da babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 4. april 2015 #853 Del Skrevet 4. april 2015 Det høres ut som babyen er rett rundt hjørnet! Håper ikke jeg skuffer deg hvis ikke da, men jeg fikk aldri helt regelmessige rier før en time før fødsel. Kunne gå alt fra 2-15 min imellom helt til siste. Også kom slimproppen med blod to timer før hun var ute! Men dette KAN jo selvsagt gå lenger også. Men jeg tipper du føder innen helga er omme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 4. april 2015 Forfatter #854 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Tippeliste 4. April Fullmåne!5. April: Ulzzang, Dyregod6. April: Nautika, MissStiles, Focklop, Frøkenanonym, Blomst127. April: MissDior8. April: Mannen (han snakket med hun og hun skulle visst komme da)9. April: Porcelain12. April: Askmeagain8913. April: Blomst12 14. April: Hvitløk 15. April: Lillemeg16. April: Malicious, Dyregod 18. April: Menstermin.Nautika19. April: Frøkenanonym 20. April: Stripping hos jm og min søsters bursdag21. April: Dyregod23. April: Oul Termin.25. April: Mamma (nymåne)27. April: La Traviata Neste år: Kaospåtobein Endret 19. april 2015 av kaospåtobein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 4. april 2015 Forfatter #855 Del Skrevet 4. april 2015 Slim med blod er jo et veldig godt tegn! Tipper på fødsel de nærmeste dagene jeg Såeh, vil du endre tippedato? Håper du har rett! Kan fortsatt hende at det blir påskebaby!! Håper håper! Pssss, psss, pssss koooom da babyen Kooomme da, kooome daa Det høres ut som babyen er rett rundt hjørnet! Håper ikke jeg skuffer deg hvis ikke da, men jeg fikk aldri helt regelmessige rier før en time før fødsel. Kunne gå alt fra 2-15 min imellom helt til siste. Også kom slimproppen med blod to timer før hun var ute! Men dette KAN jo selvsagt gå lenger også. Men jeg tipper du føder innen helga er omme! Er forberedt på at det kan ta tid. Men så vondt som det gjør og så slitsomt som det er så håper jeg det bare er dager unna (eller timer da, men det er heller tvilsomt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 4. april 2015 #856 Del Skrevet 4. april 2015 Endrer tipping til 6.april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. april 2015 #857 Del Skrevet 4. april 2015 Endrer tipping til 6.april Jeg vil også tippe 6.april! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 4. april 2015 Forfatter #858 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Nå har riene tatt seg opp litt igjen, men jeg vet jo at det ikke nødvendigvis har så mye å si. Vi gikk faktisk til butikken i sta. Det er jo så fint vær og solen varmet godt. Turen tok jo veldig mye lenger tid en vanlig og jeg trengte noen pauser, men det var godt å gå Tror magen har sunket litt. Den synker visst ikke like mye og tydelig når babyen er i seteleie, men syns den er mye lenger ned nå. Også de fine strekkmerkene og megahovne hender! Edit: Det bildet ble jo ikke stort da.. Endret 4. april 2015 av kaospåtobein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 4. april 2015 #859 Del Skrevet 4. april 2015 Ser ut som magen har sunket litt ja! Her er det bare å dra frem popcornet de kommende dagene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 4. april 2015 #860 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Det var sånn det ble med meg også. Det dabbet totalt av også tok det seg opp i løpet av det neste døgnet Jeg kunne heller ikke prate meg gjennom de riene og hadde så vondt at jeg skrek. Tror at det skjer noe snart Endret 4. april 2015 av Ulzzang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå