Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡

kaospåtobein

Anbefalte innlegg

Går tregt. Fikk sovedose i 1 tiden. Morfin, sovetabl og 2 paracet. Våknet nå av at noen skreik skikkelig til i naborommet her O.o Og nå skal jeg prøve å sove litt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har dabbet av gitt. Mye mulig vi får reise hjem igjen :) greit å komme hjem å dusje og sånt men dritkjipt at baby ombestemte seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt.. Men satser på at du har babyen din her i løpet av dagen eller morgendagen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig! Håper det bare er en pause så du kan samle krefter, så begynner det igjen :) Har du fått noe særlig åpning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nop. 2 cm åpning. Så nå blir det påskemiddag hos bestemor :strix: Så en runde med akupunktur og kanskje litt ludo. Kanskje vi kan få noe til å skje i natt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooh, her har det skjedd ting skjønner jeg. Spennende tid nå da, selv om det dabbet av. Da er nok ikke babyen langt unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt rier siden torsdag klokken 12 ca. De er vonde og kommer med 10-15 min mellomrom.

Riene kom tilbake med 6 min mellomrom og varte i 1 min i går kveld. Og var ganske så vonde! Jeg ringte føden slik jeg fikk beskjed om, men jeg ba om å få være hjemme litt til ig det fikk jeg :) Så jeg gikk å la meg litt igjen. Har våknet flere ganger i natt av rier, men nå er det 15-20 min mellom dem igjen. Lurer på hvor lenge det skal være sånn.. *ekle detaljer* Det har kommet MASSE slim med blod. Noe frisk blod. Jeg kan da virkelig ikke gå sånn i 3 uker til! Det er så sykt vondt når det tar seg opp, klarer ikke sitte engang. KOM DAAA BAAABYYEEN! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som babyen er rett rundt hjørnet! Håper ikke jeg skuffer deg hvis ikke da, men jeg fikk aldri helt regelmessige rier før en time før fødsel. Kunne gå alt fra 2-15 min imellom helt til siste. Også kom slimproppen med blod to timer før hun var ute! Men dette KAN jo selvsagt gå lenger også. Men jeg tipper du føder innen helga er omme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippeliste :babyjente:

4. April Fullmåne!

5. April: Ulzzang, Dyregod

6. April: Nautika, MissStiles, Focklop, Frøkenanonym, Blomst12

7. April: MissDior

8. April: Mannen (han snakket med hun og hun skulle visst komme da)

9. April: Porcelain

12. April: Askmeagain89

13. April: Blomst12

14. April: Hvitløk

15. April: Lillemeg

16. April: Malicious, Dyregod

18. April: Menstermin.Nautika

19. April: Frøkenanonym

20. April: Stripping hos jm og min søsters bursdag

21. April: Dyregod

23. April: Oul Termin.

25. April: Mamma (nymåne)

27. April: La Traviata

Neste år: Kaospåtobein

Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slim med blod er jo et veldig godt tegn! Tipper på fødsel de nærmeste dagene jeg :nigo:

Såeh, vil du endre tippedato? :nigo: Håper du har rett!

Kan fortsatt hende at det blir påskebaby!!

Håper håper! :bond:

Pssss, psss, pssss koooom da babyen

Kooomme da, kooome daa

Det høres ut som babyen er rett rundt hjørnet! Håper ikke jeg skuffer deg hvis ikke da, men jeg fikk aldri helt regelmessige rier før en time før fødsel. Kunne gå alt fra 2-15 min imellom helt til siste. Også kom slimproppen med blod to timer før hun var ute! Men dette KAN jo selvsagt gå lenger også. Men jeg tipper du føder innen helga er omme! :)

Er forberedt på at det kan ta tid. Men så vondt som det gjør og så slitsomt som det er så håper jeg det bare er dager unna (eller timer da, men det er heller tvilsomt). :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har riene tatt seg opp litt igjen, men jeg vet jo at det ikke nødvendigvis har så mye å si. Vi gikk faktisk til butikken i sta. Det er jo så fint vær og solen varmet godt. Turen tok jo veldig mye lenger tid en vanlig og jeg trengte noen pauser, men det var godt å gå :)

Tror magen har sunket litt. Den synker visst ikke like mye og tydelig når babyen er i seteleie, men syns den er mye lenger ned nå. Også de fine strekkmerkene og megahovne hender!

Edit: Det bildet ble jo ikke stort da.. :ironi:

post-75121-0-81840300-1428152387_thumb.j

Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som magen har sunket litt ja! Her er det bare å dra frem popcornet de kommende dagene ;):popcorn:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sånn det ble med meg også. Det dabbet totalt av også tok det seg opp i løpet av det neste døgnet :Nikke: Jeg kunne heller ikke prate meg gjennom de riene og hadde så vondt at jeg skrek. Tror at det skjer noe snart :)

Endret av Ulzzang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...