Gå til innhold

j86 med to små

j86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for det jenter, får se om jeg klarer å fortsette i den gode trenden på treninga denne uka! :-)

Kjenner at jeg er litt frustrert, fordi babycompen fortalte i dag at jeg nå er inne i fruktbar periode. Problemet er bare at vi ikke har lov til å ha sex før omtrent til helga, for da er der to uker siden inngrepet! Årh så kjedelig, håper ikke vi går glipp av hele EL denne gang da! Vi har sett på en serie som heter "shameless" der det er et par som bruker et slags kalkun-stuffing-stappe-redskap for å få inn sæden dypt i kjeden (par som strever med å få barn, donor-sæd osv), så vi driver å tuller med å skaffe oss en sånn en om dagen. Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah du, jeg har sett Shameless også.. og holdt på å le meg ihjel med den turkey baster greia. Lo enda mer da jeg skjønte hvilket alternativ de faktisk lader på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah du, jeg har sett Shameless også.. og holdt på å le meg ihjel med den turkey baster greia. Lo enda mer da jeg skjønte hvilket alternativ de faktisk lader på :ler:

Haha! Ja, vi lo godt av de scenene der her hjemme også!!! For en bra serie, gleder meg til det starter opp igjen til neste år.

Etter intens googling og lesing har jeg funnet ut det at etter en MA og utskrapning er det ikke noe i veien for å prøve igjen med en gang. Det er visst også slik at man skal enten vente 2 uker til livmorhalsen er lukket ELLER når det har stoppet å blø. Ettersom jeg ikke har blødd i det hele tatt de siste 7 dagene tenker vi at onsdag er en fin dag å starte prøvingen igjen på :nigo: Er litt redd for å ha for store forhåpninger siden det klaffet så utrolig fort sist. Tror jeg kommer til å bli litt trist og lei dersom det ikke klaffer, men det er jo det som er mest sannsynlig.. Vi får nå se da! *Spent*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Sender masse babystøv i din retning :strix:

Hjertelig!! :-) Trenger all det babystøvet du kan avse! Håper at veien blir kort til :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten ting til som jeg vil nevne: Vi skal ha jentekveld i denne uka, perfekt timet i forhold til min EL. Der er det en liten babyjente jeg kan kose på. Sist EL, når det klaffet, så var vi hos ei venninne av meg som akkuratt hadde fått dattera si. Jeg har en liten overvisning om at kroppen produserer litt mer hormoner og rett og slett blir litt mer "hjelpsom" med å få til en befruktning når man har et lite nydelig nurk foran seg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk Lilleninja :D

Her har denne uken også så langt gått veldig bra på treningsfronten. Beinøkt i går og i dag har jeg og mannen vært på 7 km joggetur. Sunn mat har det blitt også :-) Så nå er det bare å komme til meg lille frø, jeg er i god form og klar!

Eneste mannen og jeg snakker om nå om dagen omtrent er ludospilling. Ikke noe særlig med ingenting på snart 3 ukers tid! Er nok litt frustrerte begge to :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk for det jenter :-) Her er det full fres om dagen! Tror mannen har gått inn i litt sjokk-tilstand, 3 uker uten noe som helst sex, så plutselig rett på an igjen! :fnise:

Snilt av deg å tilby det Nautika, men håper på at Babycompen snart kommer i lage og kan fortelle meg når EL er. Hvis det ikke skjer gir jeg gjerne en lyd hvis det ikke blir noe av denne PP, da må det i så fall prøves hardt i november!

Ellers har denne uka vært veldig fin, sola skinner og det er mye gøy som skjer på jobben. Jeg er enda ganske lykkelig over lønnsøkningen som jeg fikk (nærmere 50 000) og har unnet meg selv litt nye klær og en teknisk duppeditt.

Tror at EL skal være på lørdag, men er såklart ikke helt sikkert pga MA'en. Så tenker at aksjer bare kan legges inn hver dag fremover... :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering fra min kant. I dag sier babycomp at jeg har EL. Jammen dukket det plutselig opp litt EL-slim når jeg var på toalettet, så det er ikke helt utenkelig at det stemmer. Har vært de flinkeste ludospillerene i byen denne uka, så hvis det stemmer at EL er i dag passer det helt utmerket :nigo:

Har ikke tatt en graviditetstest etter MAen da, men håper på at det ikke er noe HCG etter to ukers tid. Burde kanskje ta en for sikkerhetsskyld i morgen tidlig, eller hva tenker dere?

Her er det ikke mye pent vær, så ettersom jeg har vært skikkelig effektiv i dag frem til nå, så er det sofaen som gjelder! Mannen står for middagen. Herlig!

Riktig god lørdag ønskes :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville tatt en, kjipt om du skal få falsk forhåpning om du får utslag senere og så er det bare rester:)

God helg!!:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...