Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stakkars pusen :( Så trist :(:hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takk :hjerte:

Det har nok gått fort, såg ut som han har fått en trøkk mot hodet. Så tror ikke han opplevde så mye sv situasjonen. Det er i det minste godt å vite.. :hjerte:

Over til noe litt hyggeligere... I dag er jeg 9 uker på vei! Det betyr at det ikke er et embryo lenger, men et foster! Fosteret er også like stor som en stor drue nå! :) godt man har noe å være glad for i det minste!:)

Endret av lillemeg90
  • Liker 1
Skrevet

Tror jeg vil begynne med slike ukesoppdateringer :)

På vei: 9 + 0

Igjen til termin: 31 uker

Neste kontroll: legetime i dag for oppfølging av sykemelding.

Innkjøp: Ingenting.

Kjønn: Vet ikke, men tror gutt.

Utålmodig: Er utålmodig for å komme til uke 12, men etter det er det greit at det tar litt tid. Har mye å forberede meg til;)

Navn: Ikke tenkt på

Vektøkning: har gått ned 3 kg.

Vann i kroppen: Nei

Melk i brystene: Er vel litt tidlig?

Strekkmerker: er vel også litt tidlig.

Hodet ned: For tidlig, er vel mest sansynlig all over the place;)

Tungt: kvalmen som er en plage.

Kynnere: Nei

Hodet festet: Aaaalt for tidlig.

Matkick: eneste jeg får i meg om dagen er vel kiwi og superchips:p

Plager: kvalme, trøtthet, ømme bryster og murringer.

Humør: stor sett glad, men lei av å være sykemeldt.

Høygravid: Nei

Fødselsforventninger: Veldig lenge til enda...

Skrevet

Artig med liste :) Misunnelig på deg som kan spise kiwi, men den ekstreme kvalmen du har hatt greier jeg meg uten! :)

Hurra for 9 uker :danse: Hvordan er formen? :)

Skrevet

Artig med liste :) Misunnelig på deg som kan spise kiwi, men den ekstreme kvalmen du har hatt greier jeg meg uten! :)

Hurra for 9 uker :danse: Hvordan er formen? :)

Går ikke kiwi for din del?

I dag er formen ganske ok, prøver de armbåndene. Aner ikke om det er de som virker eller om jeg er bedre:)

Og du?

Skrevet

I grunn grei form her, bare sliiiiiten :)

Jeg er allergisk mot kiwi :grine:

Skrevet

Godt å høre at formen er litt bedre forresten :nigo:

Skrevet

Ååå nei.. Ja når du sier det så mener jeg at jeg har lest det i en annen dagbok at du er allergisk.. Mot all sitrus? Er det alvorlig allergi også? :/

Bra å høre at formen er relativt god!:)

Skrevet

Alt unntatt sitrus egentlig :fnise:

Tåler litt tomat, og tåler sitron, lime og appelsin :)

Ikke såå alvorlig, men hovner opp på leppa, så tør ikke risikere å hovne opp i svelget :)
Før tålte jeg litt jordbær (kanskje en halv skål), men nå klør det etter ett, og jeg hovner opp etter tre -.-

Skrevet

Kjedleig å ikke tåle noe uansett!

I dag skal vi på utgangspunktet på tur til en storby med to vennepar. Jeg tenker at det blir reise, så får vi se hvor mye tid jeg er utenfor hotellrommet... Kjøpte disse armbåndene i går og jeg føler det hjelper! Er i allefall en endring. Fastlegen min hadde troen på dem. Han sa så lenge hjernen fikk en annen nerveimpuls som var sterkere enn kvalmen så ville den konsentrre seg om den først... :)

Skrevet

Storby i Norge eller utlandet ? Bare tenkte på fly.

Håper du uansett får en fin tur og at kvalmen gir tapt for storbygleden ☀️☀️

Skrevet

Det er i utlandet, men kun 1 time i fly. Legen sa at han synes det gikk helt greit. Han spurte ifht. Blødning ol. Og siden jeg ikke hadde hatt det så var det ingen risikofaktorer for SA i forbindelse med fly :)

Har kjøpt meg støttestrømper da, greit å forebygge blodpropp:)

Skrevet

God tur, håper formen ikke er så aller verst, sånn at dere kan kose dere masse :rodmer:

Skrevet

God tur! :biggrin: Lurt å bruke støttestrømper når du skal fly.

Skrevet

Tusen takk! :) nå har vi utsatt turen for vår del til i morgen da jeg ikke er i form idag. Bedre å sove litt i dag og få en bedre helg i etterkant!:)

• Liker 1
Skrevet

Håper formen bedrer seg utover kvelden :hjerte:

Skrevet

Hei. Hvordan er formen og blir det tur på dere i dag ? Håper det for deres skyld :) sikkert godt å komme seg bort litt. 👍👍👌👌

Skrevet

Turen blir dessverre avlyst for vår del :( har så vondt i hodet, og kan ikke ta noen av medisinene som hjelper nå som jeg er gravid... Var til kiropraktori går for stiv nakke og det hjalp. Men det er ikke borte enda:/ så må bare kaste inn håndkle og holde senga:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...