lillemeg90 Skrevet 30. august 2014 Forfatter #201 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Helluu Heihei! Koslig at du fant veien inn hit :D I dag kom jeg meg på kveldsvakt, men fytti så trøtt jeg er! Skullee trodd jeg hadde gått dobbeltvakt Endret 30. august 2014 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 31. august 2014 Forfatter #202 Del Skrevet 31. august 2014 Hoho så sliten! sov frem til 11. Men tror jammen meg jeg må sove noen timer til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 31. august 2014 #203 Del Skrevet 31. august 2014 Syns du er tapper som orker å dra på jobb i den formen du er i altså, og til og med på en sykehusavdeling (?) Er det mange tunge pasienter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 31. august 2014 Forfatter #204 Del Skrevet 31. august 2014 Syns du er tapper som orker å dra på jobb i den formen du er i altså, og til og med på en sykehusavdeling (?) Er det mange tunge pasienter? Sykehusavdeling ja.. Det er varierende hvor tungt belegg det er. Igår var det ok:) vi får se hvor manhe dager det blir, men vil gjerne jobbe noen dager. Blir helt gal av å bare ligge hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. september 2014 Forfatter #205 Del Skrevet 1. september 2014 I dag har jeg første jordmortime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 1. september 2014 #206 Del Skrevet 1. september 2014 Så koselig! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 1. september 2014 #207 Del Skrevet 1. september 2014 Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. september 2014 #208 Del Skrevet 1. september 2014 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. september 2014 Forfatter #209 Del Skrevet 1. september 2014 Takk! Det var veldig koslig! Hun virket helt fantastisk. Det som også virker kjekt er at hun også er jordmor på sykehuset i ganske stor stilling, så kanskje jeg får henne i fødsel:) Hun hintet frempå om tvillinger, iom at jeg har så sterke symptomer, kjenner jeg får litt fnatt:p men nå skal jeg ha ul o. Et par uker så da får vi jo se om det er 1 eller 2;) håper det bare er 1, og at hjertet slår som bare det Eller så hadde jeg utslag på ketoner i urin, mest sansynlig pga at jeg ikke spiser så mye. Men blir det utslag på glucose også er det risiko for at det er svangerskapsdiabetes, så da må det sjekkes videre. Jeg har også BMI på over 27 så jeg må til glucosebelasting rundt uke 17 snakket hun om. Ellers kjøpte jeg kin første gravidbukse i dag. Ja, det er tidlig, men blir så kvalm av alt som strammer over magen (og jeg er så oppblåst) så da tenkte jeg det var på tide at jeg kan få gå med bukse igjen. Har bare brukt kjoler sålangt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 2. september 2014 #210 Del Skrevet 2. september 2014 Kjoler er gull! Jeg syns bukser strammer uansett om man er gravid eller ikke jeg Bra med en positiv opplevelse med jordmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 2. september 2014 #211 Del Skrevet 2. september 2014 Ja pluttselig begynner det å stramme. Bruker bare tights jeg nå. Og store stygge joggebukser hjemme.. Mest fordi jeg er oppblåst da. Har ikke kommet noe mage enda nei. Koselig med god kjemi med jordmor :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. september 2014 Forfatter #212 Del Skrevet 2. september 2014 I dag døde pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 2. september 2014 #213 Del Skrevet 2. september 2014 Ååååå nei såååå trist!!!! Har selv Pus og orker ikke tenke tanken engang 😩😩😩😩😪😪😪 han er det dyrebareste jeg har! Håper Pus har levd et langt flott liv 💖💖💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. september 2014 #214 Del Skrevet 2. september 2014 Så trist å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. september 2014 Forfatter #215 Del Skrevet 2. september 2014 Ååååå nei såååå trist!!!! Har selv Pus og orker ikke tenke tanken engang han er det dyrebareste jeg har! Håper Pus har levd et langt flott liv Så trist å høre Det er utrolig trist og alle disse hormonene gjør det nok bare værre.. Han ble bare 3 år gammel, men han har hatt et fint liv. Har nok blitt skremt og løpt ut på hovedveien... Lille vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 2. september 2014 #216 Del Skrevet 2. september 2014 Ååååå herregud 😱😱😱 stakkars lille lille Pus sender deg gode varme tanker 💖💖💖💖💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. september 2014 Forfatter #217 Del Skrevet 2. september 2014 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 3. september 2014 #218 Del Skrevet 3. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 3. september 2014 #219 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Stakkars lille pusen (Edit: feil emoticon) Endret 3. september 2014 av Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 3. september 2014 #220 Del Skrevet 3. september 2014 Stakkars pus (og stakkars deg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå