Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har jeg vert skikkelig svimmel, ikke noe kjekt når det skjer... Har kommet seg litt utover dagen når jeg har fått litt mer væske i meg:)

Første dag på jobb igjen i morgen, blir spennende. Skal bare gå 2 vakter i uka, de to neste ukene. Så satser på at det går fiiint:) hadde vert kjekt om dagene gikk litt fortere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vert skikkelig svimmel, ikke noe kjekt når det skjer... Har kommet seg litt utover dagen når jeg har fått litt mer væske i meg:)

Første dag på jobb igjen i morgen, blir spennende. Skal bare gå 2 vakter i uka, de to neste ukene. Så satser på at det går fiiint:) hadde vert kjekt om dagene gikk litt fortere:)

Huff, ikke noe godt å være svimmel.. Drikk masse og slapp av :) Mulig du også har lavt blodtrykk?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke noe godt å være svimmel.. Drikk masse og slapp av :) Mulig du også har lavt blodtrykk?

Kom seg heldigvis litt med my vann:) mitt normal bt er på 115/75 så kan jo være at det har fått seg et fall nå med lite mat og væske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skulle vert min første dag på jobb igjen men formen tillot det ikke.... Har spydd fra kl var rundt 03 og slimhinnene i munnen er tørre som sandpapir.. Hvis jeg ikke får i meg væske de neste timene tror jeg jammen jeg må oppsøke legevakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :klemmer:

Hvis du ikke klarer å få i deg væske uten at det kommer opp igjen kan det kanskje hjelpe å skylle munnen med vann? Selvfølgelig en veldig midlertidig løsning, men det kan kanskje hjelpe på ubehaget?

God bedring :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff :klemmer:

Hvis du ikke klarer å få i deg væske uten at det kommer opp igjen kan det kanskje hjelpe å skylle munnen med vann? Selvfølgelig en veldig midlertidig løsning, men det kan kanskje hjelpe på ubehaget?

God bedring :troest:

Takk :hjerte:

Det hjelper det, men blir jo bekymret for om jeg begynner å bli skikkelig dehydrer og har elektrolyttforstyrrelser... Har tørre slimhinner, å synes at jeg begynner å få stående hudfolder (altså hvis du tar hud mellom tommel og pekefinger, så tar det litt tid før det trekkes tilbake) og er svimmel. Men får bar ta noen timer/dager om gangen. Har fått noen slurker vann nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du det beste er å kontakte lege. Du har kanskje fremdeles mulighet til å kontakte fastlegen? Det er jo greit å ikke være fullstendig skrapet for næring og væske når man eventuelt må inn for å få påfyll intravenøst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du det beste er å kontakte lege. Du har kanskje fremdeles mulighet til å kontakte fastlegen? Det er jo greit å ikke være fullstendig skrapet for næring og væske når man eventuelt må inn for å få påfyll intravenøst...

Ja.. Men jeg var jo hos han på fredag og da såg han ingen grunn til at det skulle være noe galt med elektrolyttene mine.. Og det er først i dag jeg faktisk har vert bekymret for det.. Tenker jeg ser det an til i morgen med mindre det blir værre igjen. Synes at det har kommet seg litt de to siste timene... :) *sykepleiereerdeverstepasientene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei ...

Dette er jo riktig så skummelt og ille! Det er faktisk bedre å kontakte lege en gang for mye enn for lite. Du har deg selv å

Passe på men også en liten spire der inne i magen din. Om du ikke får i deg væske hva med vannmelon eller bare det å

Suge på

Isbiter ?:) håper det går bedre. God bedring 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom seg utover dagen og har klar å drikke noen glass vann. Har også fått ned litt salte kjeks:) så lenge det blir bedre så går det bra, men blir det værre igjen så kontakter jeg lege:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det synes jeg absolutt du skal. Ikke tulle med slike ting. Huff. Du har virkelig fått symptomene servert på gullfat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det synes jeg absolutt du skal. Ikke tulle med slike ting. Huff. Du har virkelig fått symptomene servert på gullfat

Har en mye bedre dag i dag heldigvis!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååååå så godt å høre :) rart hvordan det svinger så fort generelt. Men veldig

Positivt at det svinger til det positive for deg :) dagens gode nyhet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Så spennende å følge med her inne hos deg, i disse tidlige stadiene av graviditet. Trist at du skal være så kvalm og sliten, da.

Jeg lurer på en ting, forresten. Hvorfor skriver du både fagterm og vanlige ord når du snakker om symptomer og lignende? Det er forvirrende, iallefall for meg. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Så spennende å følge med her inne hos deg, i disse tidlige stadiene av graviditet. Trist at du skal være så kvalm og sliten, da.

Jeg lurer på en ting, forresten. Hvorfor skriver du både fagterm og vanlige ord når du snakker om symptomer og lignende? Det er forvirrende, iallefall for meg. Hehe.

Hei Hickory og velkommen hit! :)

Det har jeg ikke tenkt på at jeg gjør, så nå må jeg ta en runde å se.. er ikke meningen å forvirre noen i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen kritikk, jeg bare lurte. Uff, ikke meninen å være slem eller noe.

Håper du har en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kritikk, jeg bare lurte. Uff, ikke meninen å være slem eller noe.

Håper du har en fin dag.

Oppfattet det ikke som kritikk eller at du var slem i det hele tatt!:)

Jeg har lest litt nå og ser at jeg blander. Når jeg startet dagboken så tenkte jeg at jeg skulle bruk hverdagslige ord, men tror jeg ikke alltid tenker meg om/det går litt raskt i svingene så da kommer det fortt litt fagterminologi.. :):) greit å bli obs på det!:)

Har du en dagbok?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfattet det ikke som kritikk eller at du var slem i det hele tatt! :)

Jeg har lest litt nå og ser at jeg blander. Når jeg startet dagboken så tenkte jeg at jeg skulle bruk hverdagslige ord, men tror jeg ikke alltid tenker meg om/det går litt raskt i svingene så da kommer det fortt litt fagterminologi.. :):) greit å bli obs på det! :)

Har du en dagbok? :)

Bra. Vil ikke være slem. Jeg hadde en dagbok, men jeg mistet babyen i uke 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra. Vil ikke være slem. Jeg hadde en dagbok, men jeg mistet babyen i uke 7.

Så trist å høre :klem:

Du er i allefall velkommen hit!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...