Gå til innhold

Grip dagen!


CarpeDiem

Anbefalte innlegg

Gjest baby-E

Hei CD! :vinke:

Jeg blir så glad av å lese at du har det så bra nå! Du må nyte de dagene, i tilfelle kvalmen kommer tilbake!

Carpe Diem!

:klem: fra baby-E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg vinket mann og barn avgårde. De er på vei til Danmarksbåten. Heldivis var det forsinkelser i dag. vi er aldri ute i spesielt god tid når det gjelder slikt, men i dag gikk det fint! Og alle gleder seg! Spesielt Junior, som har som regel at når han reiser ferge, så får han IS! :Nikke: Han har snakket om den isen nå i timesvis....

Det var veldig kjekt å se Lillegutt igjen. Han reiste fra meg på lørdag, og det er jammen lenge nok å være borte fra mamman sin! Han var glad for å se meg, og jeg klarte ikke å holde hendene fra ham. Utrolig deilig og god og blid og glad liten gutt jeg har!!! :hjerte: Og så stor han er blitt. Prater og prater og synger og synger og leker og koser og er helt turbo. Han har ikke vært hjeme mange timene, men han var helt klar for å dra på tur igjen. Og han var også helt klar for å hente mamma på flyet om et par dager. Men da måtte han også få is, forstås... He he he. Han vet hvordan han skal få det som han vil.

Må bare fortelle... Han og bestemor var i en musikkforretning på fjellet for å kjøpe en cd til ham. Da fant han en dvd (barnas favoritter) som han haddelyst på, og den dro han med seg til kassen og skulle betale. Han hadde en femmer i lommen, så det skulle jo gå greit. Men bestemor og bestefar har jo ikke akkurat dvd-spiller på hytten, og det fikk junior beskjed om. Men det var vel heller ikke noe problem... "Bessemor søpe sånn masin! Jei ha penge!" :ler: Løsninger finnes for det meste.

Vi har hatt venninner på lunsj her i dag. Tre stykk. To med barn utenfor magen og en med barn inni magen (enn så lenge...) Og dette HELT uten strev for meg og mannen. De kom, tok seg til rette på kjøkkenet og terassen. Dekket på, laget mat og servert. Og jammen meg var ikke kjøkkenet strøket når de gikk... :) Helt fantastisk. Da er det ikke noe problem å være sosial, selv om formen ikke er helt på topp.

Jeg er i fin form i dag også, egentlig. Ikke kvalm, selv om kvantum av tabletter er sterkt redusert fra i går. Det går bra. men det foregår jo en sterk kamp inni kroppen min, og jeg kjenner at energien ikke er på topp. Og det er en utrolig ekkel smak i munnen min. Metallisk gift-smak... Høres det deilig ut? Nå er alle dratt og mor er alene, så jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur opp i køyen og slappe av litt med en bok. Blir bra.

Ha det fint alle. God helg!

Carpe Diem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei CD!

Nå er jeg endelig på nett igjen.

Fint at formen er bedre denne gangen!

Dumt at jeg ikke hadde bil i dag, jeg hadde virkelig lyst å være med dere! Hadde håpet å få treffe deg før du reiser til Danmark. Nå får jeg heller ønske deg lykke til her! Håper dere får to fine uker. At dere får kost dere masse samtidig som kroppen din får god behandling!

Tenker på dere hele tiden!

Stor klem!!

(trenger du forresten skyss til flyplassen?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SØREN OGSÅ!!!

Jeg har tatt feil av dagen. Trodde det var fredag i dag,og hadde tenkt å ringe healeren i formiddag og ha en god og helende prat med ham. Men sånn gikk det ikke, nei! Kjempeirriterende. Nå får jeg ikke snakket med ham igjen før jeg er ferdig med neste cellegiftkur, og det er litt lenge til, synes jeg.

CD :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Nå har jeg lest nesten hele dagboken din,

Sterke saker dette !

Flott at du holder motet oppe og kjemer alt du kan mot sykdommen !

Ønsker deg en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei CD

Nå er jeg tilbake fra ferie..ser det har skjedd endel her siden sist. Ønsker deg i alle fall masse lykke til i Danmark. :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en fin dag! :P

Men du og du for en hete :ekstra kul: vi har her i byen for tiden. Det er nesten ikke til å holde ut! Har stort sett holdt meg innendørs. Det ble rett og slett for varmt å være ute.

Mannen og ungene har kommet vel frem til Humlegaarden. Turen var gått fint, heldigvis. Jeg gleder meg til å komme ned dit i morgen og se hvordan det er, og begynne behandlingen. Det skal bli spennende!

Jeg har akkurat kommet tilbake fra venninnekveld. Tre venninner, god mat, god drikke og masse hyggelig prat. Det er rart hva man egentlig kan prate om... Ting som egentlig er triste og fæle blir liksom selvsagte i enkelte sammenhenger. I dag snakket vi litt løst om min eventuelle begravelse... :roll: Og det i en helt grei tone. Venninnene mine spiller fløyte, og jeg har lyst til at de skal spille for meg, når og hvis vi kommer så langt. Og det fortalte jeg dem i dag. Og så snakket vi litt rundt det. Og rundt døden, generelt. Det er litt fint, også, at man kan prate om slike ting, på lik linje som man prater om mann og barn og hus og andre ting. Det gjør godt. For det er jo ikke til å stikke under en stol at tankene mine kommer innom døden sånnn jevnlig. Og da er det godt å ha venninner som jeg kan fortelle til. Om hva jeg tenker og vurderer og slikt.

Jaja, det er ikke det rette å sitte å tenke på på en sen kveld. Nå kan det bli litt tøft å legge seg. Men det går nok. Jeg får finne frem kofferten min og pakke ned de siste tingene og gjøre meg klar til i morgen. Gleder meg!

Ha noen fine dager, alle, og kryss fingrene for at danskene har noen ess i ermet til meg!

Carpe Diem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det var en fin kveld, god prat, gode venninner! :klem2:

Nå ønsker jeg deg bare lykke, lykke til i Danmark, håper de "får til noe" med deg der nede, og at dere får en fin og avslappende ferie sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har ingen planer om å begynne å øve på fløyten før om lenge lenge lenge lenge!!!!! :o

Håper du har kommet vel frem og at fasilitetene er bra. Og at de kan gjøre masse lurt med kroppen din!!

Klem fra Cumulus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD og familien er nå på Humlegaarden.

Barn og voksne trives. Prinsessen er pappajente og prinsen er kjempe mamma gutt! De har badet, lekt på plenen og kost seg masse i dag. CD har tett program og er sliten i dag. Mye nytt for henne. De har fint vær og det er passe med folk. Maten er så som så. Ikke bra når matlysten ikke er så veldig bra! Men ting går seg nok til tenker jeg!

Jeg håper bare de kan gjøre noe luddig der nede jeg!!

Sånn at jeg får hjem en mye friske CD enn hun som dro!

;)

~magnhild~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei CD

Nå er du på Humlegaarden og jeg tenker mye på deg. Håper virkelig de får renset ut alt som ikke skal være i kroppen din, eller i alle fall satt i gang prosessen. Jeg hadde det veldig hyggelig på fredag til lunsj og hvis maten smaker helt forferdelig nede på Humlegaarden får du tenke på alle de gode lunsjene vi kan ha når du kommer tilbake. Jeg synes du (og arsenalet av piller ;-))har håndtert denne omgangen med cellegift helt utrolig bra. Håper virkelig at det er slik de neste behandlingene blir også!

Gleder meg til du/dere kommer hjem igjen og vi kan begynne med middags-ritualene våre igjen! Ha det så godt du bare kan der nede!!!

Masi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...