Gå til innhold

Grip dagen!


CarpeDiem

Anbefalte innlegg

Kjære kjære CD

Å følge deg og dine i denne perioden med opp- og nedturer, fremgang og motgang er spesiellt, givende og krevende på en gang.

Det er trist å lese dagboken din hvis utgangspunktet er sykdommen og bare den, men den er dessuten livgivende i seg selv med de positive innslagene og tankene du har om deg selv, dine nærmeste og verden rundt deg.

At verden ikke er rettferdig, ja det har vi altid blitt fortalt. Fra barnsben av blir man lært at ikke alt går den veien man ønsker, og at livet kan være uforutsigbart. Men skjønner vi betydningen av det før vi havner i situasjonen og ser det i sin fulle "prakt"?

Jeg tror ikke det dessverre - jeg har nok ikke det iallefall.. Det som skjer nå har gjort meg og alle mine mere sårbare i egne øyne, og satt mye på plass i mitt indre.

Det er ikke lett å se deg ha det vondt - smertene dine skulle vi alle så gjerne tatt vekk og gjort hele din verden lys og vakker igjen, men midlene er ikke tilstede for oss... annet enn i form av egen tilstedeværelse og positivisme.

Du må nå finne styrke i alt, dagliglivets gleder, barna, mannen, familie, venner og ukjente - ta til deg allt vårt overskudd og bruk det til å vinne - tid med oss og nye opplevelser - tid med deg selv og nye oppdagelser - tid som plutselig er mer kostbar enn vi trodde, hver og en av oss. Vi deler det gjerne med deg!

Husk - vi har mye igjen vi skal utrette - mye vi skal se og skape, og mange vi skal følge, både du og jeg og resten av "gjengen" - vi vil ikke gjøre dette uten deg!

Klemmer fra meg og alle mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for lange og gode hilsener! :P

Nå har håret begynt å falle av!!! :o Både her og der... Vi drart il fjells i dag, og det ser jammen ut som om parykken må bli med i bagasjen. Var så vidt innom en butikk og kjøpte meg to små tørklær også. Og hattene mine må jeg ta med. Oi, det er litt rart dette...

Formen er bedre i dag. Har ikke så vondt. Heldigvis. Har sovet veldig godt hos pappa. Det var kjekt med en stille og rolig kveld med far, etter gammalt. OG jeg har sovet som en liten jente, på mitt gamle jenterom! :Nikke:

Nå er vi i ferd med å gjøre oss i stand til å dra av gårde. Det tar sin tid med pakking og soising og styring og stelling med to små unger og en pleiepasient. Jeg misunner ikke Mannen jobben, DET er sikkert! Men OIOIOIOI som jeg gleder meg til å dra! Må pakke litt jeg også, kanskje. Kan vel ikke ofrvente at mannen skal ta seg av det også? :roll: Hadde vært fint, men...

Jaja, dere får ha det bra, jenter!

Klemmer fra Carpe Diem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ekstra kul: God tur. Håper du får slappe av og bare kose deg med familien. :briller:

Vi reiser også på ferie om noen dager. Har lovet ungene tur til Legoland... :-? Bra at mormor og morfar også skal være med,- flere som kan passe på :o

Etterpå skal vi besøke tante i Wien, og det blir nok ekstra kjekt :kose:

Sommerhilsen fra oss i sør. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆSJ!

Jeg har det ikke bra! Kvalm og guffen, ensom og varm, og jeg har vondt både her og der. Kunne det ikke bare gitt meg fred en dag eller to? :-(

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare gi beskjed så slipper du å være ensom i alle fall!!!

:kose:

Jada, jeg vet det. Takk for det, men av og til så trenger man å være ensom. Det er ikke alltid man ønsker eller klarer å dele tårer og snørr og sorg og frykt og slikt med andre. I dag var en sånn dag. Det holder med sms, liksom.

BS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret detter av i store dotter!!! :o Vasket håret i går, og hendene var helt fulle av hår. I dag drysser det av hele tiden. I morgen tror jeg resten faller for saksen... :cry: Trassig!

Carpe Diem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

Hei CD! :vinke:

Det var leit å høre at alt håret nå snart er borte..men husk at det finnes innmarri mange fin hatter da :wink:

Håper formen er bedre i dag!

en :dagensrose: og en :klem: fra baby-E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det borte!

Søster og svoger var innom i dag med barbermaskinen. Nå har jeg 3 mm langt hår på hodet. Og det drysser det også... :roll:

Jeg ser snodig ut.

Carpe Diem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Hei CD. Har akkurat lest igjennom dagboken din og ville bare gi deg en stor :klem: .

Håper du blir frisk snart.. Følger med og tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da ergerlig så kvalm jeg skulle bli! Helt feil. I dag skal jeg være frisk og fin og spise og drikke meg opp til å tåle ny kur... :o Og så går jeg her og har problemer med å få i meg både vått og tørt. Har ikke lyst på noenting!

Irriterende, altså!

Legges inn i kveld. Skal ta blodprøver og slikt. I morgen skal det legges inn veneport på meg, og så er det kur på tirsdag. Uff og æsj! :-(

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest baby-E

:klem:

håper formen er bedre!

Lykke til med kuren i morgen CD!

her får du en :dagensrose: av meg, som skal bringe deg lykke og hell på din vei!

Tenker så masse på deg!

klemmer fra baby-E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veneporten er satt inn og de tror det gikk bra, så nå er hun klar for kur i morgen.

Uff, det er ille å vente på å bli så kvalm og gusjen...

Uansett, så er hun nå klar for neste steg for å bli frisk, og på søndag reiser hun til Danmark hvor de skal gjøre henne enda friskere!! :tommelsmil:

Har ikke hørt noe særlig fra henne i dag, men regner med å få litt fler meldinger. Mann og barn kom hjem i dag, kanskje de har vært oppe og besøkt henne?? I alle fall har mannen det!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...