Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?

cinderella_h

Anbefalte innlegg

Ikke mye men hadde jo håpet på penger tilbake i disse tider. Får ikke gjort noe med det. Jeg vet hvor feilen ligger men endret for sent dessverre.

Hvordan er bevegelsene deres ?

Mye bevegelser her. Det hikker, rytmiske bevegelser, dunking. Er ikke slike direkte spark lenger - mer sånne glidende bevegelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til i dag hos legen!:)

Her har det også blitt mer yoga i magen nå:) men det kommer noen skikkelige boksetak innimellom!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bevegelser i magen, men mye mykere. Untatt når hun sparker skikkelig i blæra.. au!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fant de 1 pluss på protein i urinen min og fortsatt blod. Jeg kan ikke se blod seøv lenger pg var veldig fornøyd - helt til i dag!

De sier : protein er naturlig følge av at jeg har blødd en uke. Det løsner fra åreveggene mine pga blødningene. De er derfor ikke bekymret for svangerskapsforgiftning eller uvi. Men legen skrev ut en e resept på antibiotika pga helg og tilfelle det skulle begynne å svi. Men svangerskapforgiftning var dem ikke så redde for. De sier jeg har normal hovenhet på skala 1. Blodtrykket ( var av alle ting ) lavere enn normalt så da var de heller ikke bekymret for det fordi det skal stige ved svangerskapsforgiftning

Hvorfor klarer jeg ikke da å slappe av ????????? Jeg er så redd for svangerskapsforgiftning - twnk om de kommer om noen dager og sier at nå har det gårt for lang tid og baby har fått skader! Nei nå vet jeg ikke mine arme råd! Vil bare ha i gang fødsel! Spurte om de kunne sette i gang men det kunne de ikke nei!

Skal tilbake på tirsdagen. Men jeg synes det er lenge å gå sånn her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fant de 1 pluss på protein i urinen min og fortsatt blod. Jeg kan ikke se blod seøv lenger pg var veldig fornøyd - helt til i dag!

De sier : protein er naturlig følge av at jeg har blødd en uke. Det løsner fra åreveggene mine pga blødningene. De er derfor ikke bekymret for svangerskapsforgiftning eller uvi. Men legen skrev ut en e resept på antibiotika pga helg og tilfelle det skulle begynne å svi. Men svangerskapforgiftning var dem ikke så redde for. De sier jeg har normal hovenhet på skala 1. Blodtrykket ( var av alle ting ) lavere enn normalt så da var de heller ikke bekymret for det fordi det skal stige ved svangerskapsforgiftning

Hvorfor klarer jeg ikke da å slappe av ????????? Jeg er så redd for svangerskapsforgiftning - twnk om de kommer om noen dager og sier at nå har det gårt for lang tid og baby har fått skader! Nei nå vet jeg ikke mine arme råd! Vil bare ha i gang fødsel! Spurte om de kunne sette i gang men det kunne de ikke nei!

Skal tilbake på tirsdagen. Men jeg synes det er lenge å gå sånn her!!!

Jeg forstår du blir bekymret med tanke på historien din :klem:

Du vil nok ha blodspor i urinen en stund fremover, det som er positivt er at du ikke ser det. Det er altså mikroskopisk blodspor og er ikke uvanlig:)

1+ på proteiner er heller ikke noe farlig. Det kan være som de sier, men det kan også komme av forurensing. Altså at det har kommet litt utflod ned eks:)

Du får være føre var og ta kontakt med føden om ødemene øker (et lite tips er å ta vekt hver dag, får man mye vann i kroppen kan det ofte merkes på økning i 1-2 kg i løpet av et par dager), du får mye hodeverk (spesielt i pannen/bak øynene), glimting foran øynene eller vondt under ribbeina. Får du noe av dette vil de nok ha deg inn på kontroll for å se at det ikke er svangerskapsforgiftning:) dette går helt fint!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er god lillemeg90. Trenger alle beroligende ord jeg kan få 😰😰😰😰😰😰😰 jeg er så lei 😰😰😰😰 jeg vet jeg klager mye nå men nå er det sikkert litt hormoner i bilder også men mest lyst til å bare sovne og våkne når alt er over! Ville nyte de siste ukene men nå er det bare mareritt !

Jeg er redd for uvi - ubehandlet over lang tid - fosterskader ! ( men da sier de at keg skal kjenne sviing ved vannlating )

Jeg er redd for svangerskapsforgiftning - alvorlige skader

Jeg er redd for morkakesvikt

Jeg er redd for nyresvikt hos meg selv og dernest baby

Ååååååå 😰😰😰😰😰😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner humøret er godt påvirket av dette her. Det går dessverre utover mannen også. Drit sur og lite medgjørlig.

Tenker på det hele tiden og innbiller meg ting ... Synes lissom jeg kjenner snev av huepine og synes baby i magen er roligere. Alt er lissom feil. Nå har jeg lagt meg og håper alt er bedre i morgen 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at du bekymrer deg, men det er godt det sjekkes jevnlig.

Nå har du ikke lenge igjen før fødsel og det føles vel godt? Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Ved svangerskapsforgiftning har man ikke bare et snev sv hodepine, det dunker visst skikkelig..:) men det blir lett slik at man kjenner etter om man er redd for det... Forstår deg veldig godt :Nikke:

Hvordan er hun i dag da? Lillemann her har noen dager det er litt roligere enn normalt:)

Håper du fikk sove godt i natt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk nettopp våknet .... Dumme mannen hadde klart å lukke vinduet på soverommet i natt så vi har ligget innestengt uten luft! Da er det hvertfall ikke rart jeg har en anelse huepine.

Jeg kjenner sjeldent bevegelser om Morningen. Må ofte stå opp, spise litt og slikt så pleier det komme! Får håpe det er tilfelle. Merker humøret ikke er helt på sin plass nei. Huff.

Termin er 11 april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå :( en natt uten åpent vindu er grusomt!

Det er ikke lenge til termin!

:)

Det er lov å være sur, lei og grinete på slutten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe takk askmeagain ❤️❤️❤️ Sur lei og grinete og overbekymret. Har lenge hatt en periode hvor jeg har vært "normalen" men nå er bekymringene tilbake !

Hun kan godt komme ltt før tiden merker jeg nå! 37+ i dag! Det er ikke for tidlig det så- kom kom kom :)

Måtte dra frem doppleren min nå 🙈 fant hjerteslag med engang. Så skal komme meg i dusjen og få i meg litt mat og håpe på fest i magen og en bedre dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe takk askmeagain ❤️❤️❤️ Sur lei og grinete og overbekymret. Har lenge hatt en periode hvor jeg har vært "normalen" men nå er bekymringene tilbake !

Hun kan godt komme ltt før tiden merker jeg nå! 37+ i dag! Det er ikke for tidlig det så- kom kom kom :)

Måtte dra frem doppleren min nå 🙈 fant hjerteslag med engang. Så skal komme meg i dusjen og få i meg litt mat og håpe på fest i magen og en bedre dag!

Gjør det og gå for en fin dag :hjerte:

Håper det blir en super dag jeg med masse bevegelser og null vondter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solen skinner og alt ligger til rette for det. Så bli bajas lille baby så mamma kan senke skuldrene litt og puste litt mer normalt. 😰😰😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk i meg litt mat og litt kaffe med litt ekstra sukker og satte meg i godstolen i solen - da kom det bevegelser 👏👏👏👍👍👍👍❤️❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hjalp litt på humøret også :)

I dag har jeg ikke gjort noen ting ! Mannen nekter meg å gjøre den minste lille ting i tillegg. Han sier jeg skal ligge mest muøig

Og hvile mest mulig. Absolutt snilt av han det altså - men jeg er bare ikke en slik hvileperson. Jeg blir rastløs av å sitte slik med hendene i fanget. Det kverner i huet om alt jeg skulle ha gjort. Fint å ha vaska litt vinduer og ordna litt i Hagen før baby kommer. Tror heller ikke mannen blir så fornøyd når han hører hvilke planer jeg har lagt for Hagen 🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...