Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Prøven kom tilbake med usikkert svar. Derfor ville de ha ny. Leverte ny og den var visst helt fin igjen. Hverken hvite blodlegemer eller blod. Merkelige greier ! Men den skal uansett inn til dyrkning så får vente å se.

Er det flere som had begynt å slite med

Hovenhet? Her er hender og føtter rimelig

Hovne :( det er ubehagelig!

35 uker unnagjort i dag! Nå nærmer det

seg. Jordmor sa at baby er festet og klar med godt fett på kroppen. Hun kan komme når som helst og veier allerede litt over gjennomsnittet . Skummelt å tenke på at fødsel er rett rundt hjørnet. Jeg gruer meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, tenk du er høygravid :nigo: fødselen går bok bedre enn du forestiller deg. Det er dette kroppen din er lagd for å gjøre. Men om du gruer deg skikkelig (kanskje fødselsangst?) Så ta en pprat med noen. Ikke hold det for deg selv.

Ja, her er det hovne armer og ben. Vondt å ha på sokker. Bruker bare sånne myke kose-puse-sokker jeg nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er sikkert lure fordi de ikke har den strikken som strammer så hardt. Synes ikke bena mine er så ille plagsomme - men hendene er hovne. Eller fingrene. Vondt eller ubehagelig å lukke neven og de sovner gjerne litt fortere.

Jeg tror vel alle på

Sett og vis gruer seg. Min gruing er nok ikke verre enn andre sin,

Men ... Den er der :) gruer for det ukjente! Tenker mye på hvordan det skal starte. Hvor er jeg? er jeg alene? Gjør det vondt ? Også tenker jeg masse på om noe skjer underveis - frykten for noe galt med baby osv. Håper på en rask enkel og grei fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøven kom tilbake med usikkert svar. Derfor ville de ha ny. Leverte ny og den var visst helt fin igjen. Hverken hvite blodlegemer eller blod. Merkelige greier ! Men den skal uansett inn til dyrkning så får vente å se.

Er det flere som had begynt å slite med

Hovenhet? Her er hender og føtter rimelig

Hovne :( det er ubehagelig!

35 uker unnagjort i dag! Nå nærmer det

seg. Jordmor sa at baby er festet og klar med godt fett på kroppen. Hun kan komme når som helst og veier allerede litt over gjennomsnittet . Skummelt å tenke på at fødsel er rett rundt hjørnet. Jeg gruer meg :(

Jeg har vært hoven i bena ganske lenge, men de siste ukene har det virkelig dratt seg på :P Må bruke sokkene til mannen min fordi de er 3 strl for store og likevel får jeg gigantiske sokkemerker og hvis jeg sitter med føttene ned i mer enn 2 minutter blir de helt lilla. Har også fullt av sår oppå føttene fordi de "sprenger" så ille at det begynner å klø! Veldig, veldig ubehagelig så skjønner hvordan du har det. Forlovelsesringen min måtte jeg ta av meg for noen måneder siden :snurt:

Så morsomt at baby har festet seg! Tenk, nå har du snart babyen din her. Alle tårer og alt slit er snart her i form av en sprell levende baby! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi lilla føtter ja! Det er litt ille. Rart å tenke på hvordan kroppen reagerer på det meste. Hsr en app som oppdaterer seg for ukeskifte og den er som skrevet etter meg! I dag stod det nettopp

Om hovne ben og fingre. Vi får tenke at det er mye vann og at dermed

Mister vi kanskje litt vekt fortere igjen

Etter fødsel. Lov å

Håpe i allefall :-)

Ja tenk snart er disse babyene her! Litt skummelt det også men en kontroll på

En annen måte

Tenker jeg. Selcom det vil forandre livet totalt. Tenker mye på det om dagen. Stod på badet i morres og virkelig brukte tiden. Da slo tanken meg at vips så har jeg ikke bare tid til meg selv og slik "luksus" er kanskje ikke like tilgjengelig lenger.

De sier

At barn er det beste som skjer deg - men for førstegangsgravide så er det jo også en stor forandring i livet. Trossalt ikke bare meg lenger å ta hensyn til og for resten ac livet har man en annen person å tenke på. Litt skummelt merker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med mye vann i kroppen, her er det ikke mer enn at ringen er strammere og at jeg har litt sokkemerker på kveldene. Men det kommer vel ;)

Alle gruer seg nok på sett og vis til fødsel ja, men virker som du tenker mye på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja må nok innrømme at det kverner en del i hodet i disse dager. Er det unormalt synes dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er mer unormalt, nei. Noen tenker, grubler og gruer mye til fødsel, noen tenker på det innimellom og noen (som meg) tenker og gruer seg ikke i det hele tatt. Jeg føler meg rar og unormal til tider for det virker som jeg er den eneste her inne som ikke gruer meg til fødsel i det hele tatt og ikke har ofret det en eneste tanke siden jeg ble gravid. Men har snakket med andre og har skjønt at det er like normalt som å tenke slik du gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke unormalt. Håper bare du har noen å snakke med slik at du ikke går med alle tankene alene:) er rart hvor mye værre de har en tendens til å bli da..:):hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler ikke at jeg faller av pinnen pga disse tankene - men de er nå der :)

Herregud som fingre og tær er hovne! Noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å nærme seg :)

Så spennende! Er naturlig å grue seg til fødsel, men håper du får luftet det med jordmor eller andre.

Har ikke tips mot vann i kroppen dessverre. Te som er vanndrivende? Holde beina høyt?

Aner dessverre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!:)

Holde beina høyt, støttestrømper og å unngå salt er det jeg kommer på..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ofte på fødselen men gruer meg ikke. Jeg gleder meg skikkelig og er spent på hvordan kroppen min takler det. Men er faktisk ikke det minste redd eller gruer meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er så flinke til å være positive og ha gode tanker. Skulle gjerne hatt en dæsj av den dosen.

Får ligge med bena høyt og håpe det gir seg like fort som det kom. Men hendene er mer irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva syns du?

Mannen min kom over denne i går og han syns synd på babyen :fnise:

Jeg er nok dessverre litt likegyldig fordi folk er forskjellige, men jeg håper magen er liten fordi hun har spist sunt og trent bra. Jeg syns det blir helt feil fokus dersom babyen blir skadelidende fordi mor skal se bra ut. Regner likevel med at hun bare er sunn og det ser jeg ikke noe galt med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg som en hvalross når jeg så bildet 😩😩😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får rydde manien over meg ... Føler at alt må være klart og at jeg ikke vil få tid til dette etter fødselen. Flere enn meg ?

Nå har jeg ryddet i samtlige skap i stuen g kastet masse. Skulle vel strengt tatt holdt meg i ro med disse pølse føttene mine men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var det med fotballfrue også og de har jo noe til felles... Tynne og svært veltrente kropper. Mye muskler i magen gjør at magen ikke blir så lett stor som fleste normale mager blir. Og så spiser de sikkert helt ekstremt sunt for å opprettholde den tynne fitte kroppen sin da. Men leger evt bedre enn oss og sier de at babyen har det bra så har h*n det bra :P

Men ikke fullt så morsomt for oss andre "normale" som eser ut på slutten haha. Den magen hun har på bildet kommer jeg vel til å ha om noen knappe uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...