Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?

cinderella_h

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neida Så var det pån igjen! "Bare" 2 pluss denne gangen. Forrige gangen var det 4 pluss. Men jeg ser det ikke selv!

Ingen andre funn av noe som helst. Legen mente selv at da må det nok skyldes sårbare slimhinner og blodfortynnende - modningstegn kalte hun det! Hun ringte heldigvis sykehuset og de var enige. Ettersom de ikke finner bakterier eller hvite blodlegemer eller proteiner i urinen og blodtrykket mitt wr helt stabilt så er de ikke redd for uvi eller svangerskapsforgiftning.

Jeg forklarte frykten for å

Gå med uvi for lenge og fosterskader og det forstod legen men mente at jeg kunne ta det med

Ro siden de ikke finner noe annet i urinen. Klarer ikke slå meg til ro med det men må jo stole på dem!!

Arg så

Irriterende !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemeg90 - hver gang ? Hva mener de det kan være hos deg da ?

Har vert noen få ganger uten:) de sier at det er skjøre slimhinner og at noen gravide hadde utslag på blod hele graviditeten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir det samme de sier til meg! googlet det litt og det kan se ut som det er litt normalt!

Men har en rar magefølelse på at noe skal skje snart 😱😱😱😱 prøver å ikke tenke så mye på den følelsen! Hehe.

Jeg har gått på blodfortynnende hele veien. Nå skal jeg snart slutte på den. Kjenner jeg gruer meg litt. Jeg tenker st blodfortynnende er grunnen til at denne graviditeten ikke endte i abort sånn som alle de andre. Jeg tror blodfortynnende er hovedessensen i at baby får næring og har vokst. Er redd for at når jeg slutter på denne nå så vil ikke baby få næring og noe katastrofalt vil skje 😱😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å skje ting 😱😱😱😱 nettopp snakket med føden og fått beskjed om å ta det helt med ro og st fødsel delvis kanskje er i gang. Har hatt tegningsblødning som de kalte det og en del smerter i rygg pluss kraftige menssmerter.

Nå kjenner jeg at jeg er litt nervøs 😱😱😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner det å skje ting nettopp snakket med føden og fått beskjed om å ta det helt med ro og st fødsel delvis kanskje er i gang. Har hatt tegningsblødning som de kalte det og en del smerter i rygg pluss kraftige menssmerter.

Nå kjenner jeg at jeg er litt nervøs

Oi, det er spennende! og sikkert litt skremmende ;) Hvordan føler du det? Hva sier mannen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vettaskremt - mannen står nesten klar ved døren. Men jeg klarer ikke slappe av med tanken på at det er normalt for jeg synes jeg blør ganske mye. Jeg er redd noe er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vettaskremt - mannen står nesten klar ved døren. Men jeg klarer ikke slappe av med tanken på at det er normalt for jeg synes jeg blør ganske mye. Jeg er redd noe er galt.

Har du blitt sjekket? Ringt føden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ringt føden og snakket med to stk der nede. De sa at det hørtes veldig ut som tegningsblødning og at jeg skulle senke skuldrene og slappe av hjemme. Jeg forklarte også vedr mensmurringer og ryggsmerter.

Men jeg ender nok opp med å reise dit snart tenker jeg... Bare for å sjekke alt.

Jeg trodde nemlig tegningsblødning var med slim en gang. Men her kommer det ved hvert toalettbesøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenker det samme. Men vil

Jo ikke virke hysterisk heller. Så venter litt og håper på vaktskifte før vi ankommer. Hehe. Så de ikke tror vi er helt gale 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner meg igjen. Jeg ble så utilpass da gynekologen sendte meg på føden enda det var hun som ringte og henviste.

De er heldigvis stort sett hyggelige og det er bedre med en sjekk for mye enn en for lite. Bedre enn å stresse hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Enig ! Så da er vi på vei til sykehuset. Det blør ganske mye så kan forsvare det på den måten. I tillegg blør jeg mye neseblod! Tror det er den store blødningsdagen. Greit å sjekke engang for mye enn for lite som du sier ja! I tillegg kan man Kanskje sove litt bedre i natt og bedre å dra nå enn i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Enig ! Så da er vi på vei til sykehuset. Det blør ganske mye så kan forsvare det på den måten. I tillegg blør jeg mye neseblod! Tror det er den store blødningsdagen. Greit å sjekke engang for mye enn for lite som du sier ja! I tillegg kan man Kanskje sove litt bedre i natt og bedre å dra nå enn i natt.

Lykke til :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man blir jo ikke klokere !!!

Hun trodde meg først ikke før hun så at det var mye blod! Da skulle de be lege se på meg. Men lege kom ikke. Jeg fikk beskjed om at dwt er er blod i urinen. Så det er tydeligvis meg det går på! Ikke baby!

de skal igjen sende den til dyrkning. Det har dem jo gjort hele tiden. Men rare er jo at i går sa fastlege st de ikke fant proteiner eller annet som tyder på infeksjon eller uvi. De sa kngenting i dag.

De ba meg slutte umiddelbart på blodfortynnende så da får vi håpe det gjør underverker. Blør jo en del neseblod også!

Ctg var helt fin så de mener baby har det bra! De snappet opp noen kynnere da. Men mener uansett at blod er i urinen.

Jeg ble ikke betrygget !!! Skal jeg gå sånn her igjen og vente!! De ba meg

Ta kontakt om det ble mørkere og ringe for Sharon to dager.

Kjenner jeg er redd og sint og lei! Vil ha svar istedenfor å tenke det værste.

Mannen hsr en teori og dwt er at hodet er festet og ved bevegelser så trykker hun på blæra mi som er lettblødelig pga blodfortynnende.

Jeg derimot .... Jeg vil bare sove det vekk :( 😰😰😰😰😰😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :( så ugreit at du ikke får noen klare svar! Skjønner godt at du er bekymret.

Du får prøve å sove og hvile litt hvis du klarer. Håper de finner ut av det.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...