cinderella_h Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #1521 Del Skrevet 23. januar 2015 Sjekket postkassen og hentelapp til Rimi babypakke har kommet! Selvfølgelig kom den i postkassen etter jeg har karra meg opp dit 😡😡😡 men skal spørre mannen etterpå. Og nå ringte dem og sa at garderobe skapet til vesla har ankommet lageret og kan hentes 👏🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 23. januar 2015 #1522 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Sjekket postkassen og hentelapp til Rimi babypakke har kommet! Selvfølgelig kom den i postkassen etter jeg har karra meg opp dit men skal spørre mannen etterpå. Og nå ringte dem og sa at garderobe skapet til vesla har ankommet lageret og kan hentes Rimi, skulle ikke den komme ca. 2 uker før termin? Mener det er den jeg ikke har fått enda Endret 23. januar 2015 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #1523 Del Skrevet 23. januar 2015 Jo det vet det jeg fikk beskjed om også ! Jeg registrerte meg og fikk feilmelding. Derfor sendte jeg en Mail hvorpå jeg fikk svar at de registrere meg manuelt og at hentelapp kom ca to uker før termin. Jeg reagerte selv på at det var jo veldig sent - og plutselig dumpet den ned i postkassen 👏 gleder meg til innholdet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #1524 Del Skrevet 24. januar 2015 Vært barnevakt i ettermiddag og da fikk jeg testa meg litt ja. Men det var kos :-) Tror jeg besto:) Ellers hentet mannen garderobeskapet Og har begynt så smått det er på oppussing ;-) Hentet pakken fra Rimi. Hadde en del nyttig innhold 👍👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 24. januar 2015 #1525 Del Skrevet 24. januar 2015 Hva var det i rimi-pakken? kjekt med sånne pakker, så får man testet litt produkter før man kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 24. januar 2015 #1526 Del Skrevet 24. januar 2015 Bra du var fornøyd med pakken Fikk faktisk hentelapp på den i går jeg også ^^ Koselig å ha fått hjem garderobeskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #1527 Del Skrevet 24. januar 2015 Skal vi se ...... : smekke, liten bagg, tre ulike våtserviettpakker, bind, Libero bleier, en bleie til å bade med , blenda vaskemiddel, gnagsårplaster , kremer, olje, liten bok, to stk skjeer - det var det jeg kom på! Fornøyd i alle fall!!! Nå venter jeg bare på kiwi og vitusapotek. Ps begynner på uke 30 i dag 👏 29 fullgåtte uker unnagjort 💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. januar 2015 #1528 Del Skrevet 24. januar 2015 Hm jeg bestillte pakkene ganske tidlig, men mener det sto at man fikk beskjed når man kunne hente dem? Jeg har ikke hentet annet enn barnas hus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #1529 Del Skrevet 24. januar 2015 Vitus apotek kan jeg hente nå, har bare ikke rota meg til det enda. Men kiwi lappen er vel gjennom pampers klubben og den har jeg ikke fått enda. Barnas hus? Hva får man der ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 24. januar 2015 #1530 Del Skrevet 24. januar 2015 http://babypakker.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. januar 2015 #1531 Del Skrevet 24. januar 2015 Vitus apotek kan jeg hente nå, har bare ikke rota meg til det enda. Men kiwi lappen er vel gjennom pampers klubben og den har jeg ikke fått enda. Barnas hus? Hva får man der ! Husker ikke akkurat, men var en pysj i hvertfall. Ikke noe særlig, men alt som er gratis er jo fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #1532 Del Skrevet 24. januar 2015 Alt som er gratis er fint - helt enig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #1533 Del Skrevet 24. januar 2015 Husker dere knipeøvelser jenter 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 24. januar 2015 #1534 Del Skrevet 24. januar 2015 Husker dere knipeøvelser jenter 🙈 Ja begynte sent fordi jeg ikke tenkte på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. januar 2015 #1535 Del Skrevet 24. januar 2015 Ja, men er ikke flink nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #1536 Del Skrevet 24. januar 2015 Samme her !!! Ikke flink nok / men prøver å ta noen hver dag :-) synes i grunn de er litt vanskelig å utføre også 🙈men har nok Vært for dårlig for noen ganger når vesla sparker på blæra kjennes det ut som det er rett før ... Så må knipe knipe knipe mer her ja! 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #1537 Del Skrevet 25. januar 2015 Nå begynner det å merkes ja ... Må Lissom dras opp av sofaen og gjør vondt etter litt gange - sitte for lenge er drepen for ryggen. Begynner å slite med å lukke jakken og bøye meg ned for skoene. Når jeg spiser merker jeg at det blir enda trangere der inne. Tyngre å puste. Og - når jeg tol av sokkene i stad så har jeg nok hovna litt i bena for hadde sokkering. Høygravid er vel ordet snart ja .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 25. januar 2015 #1538 Del Skrevet 25. januar 2015 Nå begynner det å merkes ja ... Må Lissom dras opp av sofaen og gjør vondt etter litt gange - sitte for lenge er drepen for ryggen. Begynner å slite med å lukke jakken og bøye meg ned for skoene. Når jeg spiser merker jeg at det blir enda trangere der inne. Tyngre å puste. Og - når jeg tol av sokkene i stad så har jeg nok hovna litt i bena for hadde sokkering. Høygravid er vel ordet snart ja .... Kjenner til den Nei, tenk! Ikke lenge til høygravid egentlig. Rundt 40 dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 25. januar 2015 #1539 Del Skrevet 25. januar 2015 Er det uke 35 man er høygravid? Eller? Håper du får hjelp for bekkenet ditt! Synes dette med lårene og noen av de andre plagene høres mistenkelig ut som bekkenplager...:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #1540 Del Skrevet 25. januar 2015 Ja dette er ikke godt skal til legen på torsdagen og forhøre meg. Hva kan man gjøre for å forebygge dette? Hindrer meg i ganske mye. Men bekkenløsning trodde jeg virkelig satt i bekkenet. Dette er jo mer helt helt øverst men på hver side av lårene på en måte. Ikke vondt når jeg er I ro - men ved gåing eller når jeg skal reise meg. Kjennes ut som det har Stivnet helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå