Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Kan jeg spørre hvilken babycall dere har kjøpt, cinderella? Vi vil også ha med kamera (og helst best mulig, så klart ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg søkte som sagt på best i test med kamera og da klm denne opp :

http://www.jollyroom.no/produkter/topcom-babyviewer-4500-4?trackID=13155395

Ser at den heter både topcom og tristar men etter mye søk har jeg funnet ut at det er den samme :) den kom best ut på mye. Eneste negativt var at dersom man velger å bruke den på

Batteri så lever den ikke lenge. Også har den visst sanger som den spiller av - men som fysisk må stoppes. Men ellers var den god på rekkevidde, kamera, temperatur, stemmestyring, stabilitet og lite påvirkning fra andre wifi eller lignende :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææ får ikke sove :(

Lurer på hvordan hikke kjennes ut. Kjentes en liten stund ut som pulsen jeg kjente i magen - eller hjerteslag. Men disse kan man vel ikke kjenne. Kanskje det var hikke. Men det var jo ikke sø raskt heller. Hmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 uker er unnagjort !!! 👏

29 uker påbegynt og siste trimester ! Wow ! Strengt tatt ikke lang tid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 uker er unnagjort !!!

29 uker påbegynt og siste trimester ! Wow ! Strengt tatt ikke lang tid igjen.

Hurra :):hoppe::strix: Gratulerer med ny uke og nytt trimester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg søkte som sagt på best i test med kamera og da klm denne opp :

http://www.jollyroom.no/produkter/topcom-babyviewer-4500-4?trackID=13155395

Ser at den heter både topcom og tristar men etter mye søk har jeg funnet ut at det er den samme :) den kom best ut på mye. Eneste negativt var at dersom man velger å bruke den på

Batteri så lever den ikke lenge. Også har den visst sanger som den spiller av - men som fysisk må stoppes. Men ellers var den god på rekkevidde, kamera, temperatur, stemmestyring, stabilitet og lite påvirkning fra andre wifi eller lignende :)

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i følge appen min så starter tredje trimester ved uke 28. Fikk ikke det helt til å stemme med en annen app jeg hadde. Men nå er det 28+1 👏👏

I dag fikk vi kjøpt litt innredning tiø barnerom. Garderobeskap ( dyrt altså 😱) lystette rullegardiner, rosa gardiner, brannvarsler og litt små ting!! :)

Heldigvis var det bestillingsvare på garderobe. Passer bra for rommet må

Jo pusses opp først. I morgen begynner mannen å tømme rommet for møbler og lister. Nå skjer det ting ja 😱

Var i familie selskap i kveld og fikk høre av en inngiftet dame at jeg var stor !!!???? Det var vel ikke hyggelig sagt! Den traff hos meg hvertfall. Hun sa : du har jo veldig stod mage til å ha noen måneder igjen 😡😡😡😡😡 dumme dame !

Mistenker babyshower 🙈👏🙈👏🙈👏😍😍 ei venninne planlegger middag med jentene. Men litt etter spurte hun hva jeg mangler. Så sa hun at jeg ikke måtte kjøpe mer. Og enda litt senere ville hun merkelig nok vite hvilke av jentene jeg fortsatt har god kontakt med. Hmmmm. Men middagen er jo ikke før i mars da så må smøre meg med tolmodighet litt til. Men liker tanken 😍😍😍

Nå er babyteppe strikket ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med innkjøp til barnerom :) Vi har begynt litt smått vi også!

Jeg hadde blitt glad over å få en sånn kommentar jeg, da. De mener det jo godt mtp at det en baby inni der tenker jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehehe følelsene tar litt overhånd for ellers har jeg tenkt at magen er liten. Men når jordmor sa jeg også var ltt stor også denne kommentaren så gikk det nok litt inn på meg. Men ja - det betyr jo faktisk at lille sikkert har det godt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe følelsene tar litt overhånd for ellers har jeg tenkt at magen er liten. Men når jordmor sa jeg også var ltt stor også denne kommentaren så gikk det nok litt inn på meg. Men ja - det betyr jo faktisk at lille sikkert har det godt :-)

Tror nok vi må prøve å ta oss sammen litt når vi er gravide og tenke oss om to ganger vi også (ikke bare de rundt oss :ler: ) For det er lett å bli litt ufornuftig og ta alt i verste mening. Jeg på min side kan nesten bli litt lei meg hvis ingen sier noe om magen min, så alt blir liksom feil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jo ja sant nok!:) ok da så får jeg ta meg sammen og ta et nakkegrep - kan jeg ta meg en sjokolade da ??🙈🙈🙈 for nå tenkte jeg nesten at alt snop må stoppes umiddelbart 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får stadig vekk kommentarer om at magen min er liten. Men jeg er høy, og livmoren rekker jo godt opp til ribbena, så jeg ligger 1-2 cm over streken på sf-mål-kurven. Jeg laget en ny regel i stad: folk som ikke er gravide får ikke si at magen min er liten. Jeg syns den er stor nok i massevis, og i veien hele tiden. Samboer bare gliser av meg, men skjønner heller ikke at noen kan syns at magen er liten.

Jeg er ikke typen som kommer med "frekke" kommentarer tilbake når andre kommenterer, så regelen min blir nok ikke iverksatt. Men jeg skjønner ikke greia med at så fort noen er gravide, ser andre det som et "fripass" til å si eller spørre om nøyaktig det de vil. Greit nok når det er ens nærmeste, som beste venninne, mor eller søster, men andre bør egentlig trå mer forsiktig enn det de gjør. (Sånn! Dagens utblåsning ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jo ja sant nok! :) ok da så får jeg ta meg sammen og ta et nakkegrep - kan jeg ta meg en sjokolade da ?? for nå tenkte jeg nesten at alt snop må stoppes umiddelbart

Kos deg med sjokoladen din du! Det er jo lørdag :nigo: Å magen er stor fordi det er baby der inne. Jeg mistenker iallefall ikke at den har blitt stuffet med sjokolade? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk essie !!! Enig !!!!! Når man er gravid da skal lissom alle få lov til å

Kommentere hva du spiser og hvor mye du spiser og tåpelige kommentarer som : ja du har hvertfall spist mye ( også ler de med en sånn dum latter ) !!

Hehe nei saraby det er nok helst baby som tar plassen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig med barnerom! Her er det bare planlegging enda! Håper mannen begynner til uka!:)

Kommentarer om mage er ikke greit! Her er det fler som har sagt at d synes jeg er liten, ikke noe greit det heller :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...