Gå til innhold

studenten har blitt mamma!


studenten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan jeg også få se..?

Jeg pleier å si at gutten min er rolig, jeg. Og tålmodig, harmonisk osv.

Alle babyer er snille, er de ikke?

Høres ut som du har det bra, sånn utenom barselplager og søvnmangel. Det blir bare bedre og bedre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med dette med snill. Jeg ville nok ha sagt det samme som deg studenten uten egentlig å tenke noe mer over det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff det var jo ikke meningen å lage en sak ut av at jeg kalte han snill 😔 jeg legger ikke noe mer i det enn at jeg bare ..... Syns det på en måte? Ja,ja. Nok om det! Vi har alle snille babyer uansett om de er rolig, urolig, bedaglig eller hva det måtte være! :)

Hvordan viser jeg fram han uten å legge ut her daaaa 😁 på melding?

I dag har han blitt veid. 4010 gram 💪💪

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender dere instanavn på melding 😄😄

Edit: tror jeg har sendt til alle som spurte om å se nå! 🌹🌹

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om han legger godt på seg :hjerte: Du ammer eller? Hvordan har det gått seg til i så fall? Jeg håper jeg får det til, men har fått en rar tanke om at jeg kanskje ikke får det til :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om han legger godt på seg :hjerte: Du ammer eller? Hvordan har det gått seg til i så fall? Jeg håper jeg får det til, men har fått en rar tanke om at jeg kanskje ikke får det til :vetikke:

Ja han gjør det!! Så deg er jo et godt tegn ift melka:)

Jeg fullammer ja. Han spiser hver 2 time døgnet rundt. Noen ganger 1,5 time.. Han spiser ikke så mye av gangen og sovner så fort han har tatt noen slurker, så han blir sulten ofte.

Vi har ikke brukt smokk enda, men tenkte å prøve i natt for å se om det hjelper sugebehovet og at han kanskje holder i tre timer før mating og da spiser litt mer om gangen!

Tok 3, 4 dager før jeg fikk melk etter fødsel, så det var frustrerende, men veldig godt når det kom. Jeg har ikke blitt sår eller hatt noe spreng, så er vel heldig der :) håper å slippe å bli så sår at det gjør vondt!

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mamma er her i helgen, og jeg er så glad for det. :hjerte: skikkelig godt å ha henne her.

hun har masse gode tips og triks og gode ord til meg som jeg trenger å høre når ting er litt tungt. Jeg er ingen dårlig mamma uansett hva jeg tenker og føler midt opp i denne nyfødt bobla.

Lille B har vært flink i dag. (ja, hvis en baby kan være flink da.... og det er lov å si det uten å lage en NY sak.. :plystre: ) men vi har prøvd ut smokk. han har villet hatt mat hver 1,5-2 time døgnet rundt. Men nå har vi lurt han litt, og i hele dag har han klart seg med 2,5-3,5 timer mellom! HERREGUD :pls: dere aner ikke hvor luksus det føles.

På en annen side har han sovet i HELE dag, så jeg er litt bekymret for natten, om han skal være like mye våken som i natt. Eller om han har sovedøgn og sover rundt. Og kanskje med 2-3 timer i mellom, det hadde vært SÅ godt. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi følte også at vi banna i kjærka da vi prøvde oss på smokk. Det var også helt fantastisk! Nå har vi økedøgn. Det er så lite søvn at uten smokk så tror jeg at jeg hadde dævva ;-)

jeg har rømt til til mamma og pappa i kveld. Mannen pusser opp og er sliten og jeg er sliten etter mye pupp og lite søvn. Så nå har mamma sagt at ho kan bysse og passe i natt,sånn at jeg får litt sammenhengende søvn uten krangling med mannen om hvem som er mest sliten..

Det tror jeg blir gull :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikk du endret tittelen på dagboka? Æ får det ikke til...

Du kan endre det ved å redigere første innlegget i dagboken din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...