studenten Skrevet 5. november 2014 Forfatter #903 Skrevet 5. november 2014 Prøver meg på oppdatering mellom riene. De sjekket meg når jeg kom inn på sykehuset. Da hadde jeg 5 cm åpning. Vet ikke hvordan det er nå. Venter på å få rom med badekar så jeg kan gå i det. Det er innmari vondt, men de tror han er ute i løpet av natten. 4
Fibonacci Skrevet 5. november 2014 #904 Skrevet 5. november 2014 Ååhh, 5 cm er jo kjempebra! Masse lykke til, håper det går raskt og greit!
lillemeg90 Skrevet 5. november 2014 #905 Skrevet 5. november 2014 Prøver meg på oppdatering mellom riene. De sjekket meg når jeg kom inn på sykehuset. Da hadde jeg 5 cm åpning. Vet ikke hvordan det er nå. Venter på å få rom med badekar så jeg kan gå i det. Det er innmari vondt, men de tror han er ute i løpet av natten. Ble det det nermeste sykehuset? Håper du har blitt mamma når vi andre står opp i morgen! Sender deg masse gode ønsker
Lilleninja Skrevet 5. november 2014 #908 Skrevet 5. november 2014 Prøver meg på oppdatering mellom riene. De sjekket meg når jeg kom inn på sykehuset. Da hadde jeg 5 cm åpning. Vet ikke hvordan det er nå. Venter på å få rom med badekar så jeg kan gå i det. Det er innmari vondt, men de tror han er ute i løpet av natten. Oi oi oi oi Det er jo kjempebra Lurer også på om det ble nærmeste sykehus, eller det du ville på? Tenk, ikke lenge til du er mamma nååå Masse lykke til! Du er så flink
Saraby Skrevet 5. november 2014 #909 Skrevet 5. november 2014 Så søt du er som tenker på å oppdatere oss <3 Det her klarer du!! 1
studenten Skrevet 6. november 2014 Forfatter #911 Skrevet 6. november 2014 Måtte ty til epidural etter noen timer i badekaret! ENDELIG PAUSE.... 8 cm nå! 2
studenten Skrevet 6. november 2014 Forfatter #912 Skrevet 6. november 2014 Det ble nærmeste sykehus fordi riene kom med 3 min mellom og jeg var 5cm. Vi turte ikke ta sjansen på bil i over en time når vannet kunne gå når som helst! Herregud epidural er Guds gave. Nå lader jeg opp til pressrier!! 5
Løvsol Skrevet 6. november 2014 #913 Skrevet 6. november 2014 Da tipper jeg at du snart har prinsen din i armene dine ♡♡
Lilleninja Skrevet 6. november 2014 #914 Skrevet 6. november 2014 Jeg våger meg til å si gratulerer, jeg
Løvsol Skrevet 6. november 2014 #916 Skrevet 6. november 2014 Å herremiiiin ♡ håper du er eller veldig snart er lykkelig overveldet med din lille prins i armene ♡
Gjest Wei Wei Skrevet 6. november 2014 #918 Skrevet 6. november 2014 Hvordan gikk det? Har vi en ny beboer på Jorda?
Teriyaki Skrevet 6. november 2014 #919 Skrevet 6. november 2014 (endret) Tipper baby er ute nå, så gratulerer så mye som nybakt mamma!! Endret 6. november 2014 av Teriyaki
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå