Gå til innhold

studenten har blitt mamma!


studenten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spennende tider her inne! Tenk at snart får du møte gutten din :hjerte:

veldig snart :hjerte:

----

Vært på ny kontroll i dag. Jeg hadde forhøyet blodtrykk igjen og utslag på urinen. Så jordmor (bekymret som hun er), ringte sykehuset. Vi skal jo dit uansett i kveld, så da ba hun om å ta en sjekk på meg.

CTG-måling for å sjekke bevegelsene til lillegutt (som ER helt fine, kjenner han hele dagen.)

Men for å la de ta evaluering mtp symptomer til svangerskapsforgitning. Fikk beskjed om å ta med fødebagen i kveld, tilfelle rottefelle! Vi bor jo 2 timer unna, så kjipt å måtte dra hjem for å hente den liksom.

Meeeen jeg er 110 % sikker på at vi blir sendt hjem igjen! Skal hente mannen om 3 kvarter, han kommer til å frike helt når jeg sier at vi har med bagen tilfelle :fnise: jeg er ikke det minste bekymra eller redd for å bli lagt inn i dag! Er forberedt på overtidskontroll neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! :blomst:

Nå er vi omsider hjemme igjen. Ble en lang kveld på sykehuset. Blodtrykket har steget enda litt litt, og jeg fikk spørsmål om å bli igjen der over natten så de kunne sjekke det, eller om jeg ville dra hjem og sjekke det på legekontoret her de neste dagene. vi valgte å dra hjem. :)

Hvis blodtrykket fortsetter å stige til onsdag, så skal legen ringe sykehuset som da tar en vurdering på hva vi gjør. Blir det bedre er det bare å vente på at fødselen skal starte av seg selv. Uansett ble det overtidskontroll senest onsdag neste uke, og hvis blodtrykket mitt var slik som nå og ikke sank, så blir jeg satt i gang da, hvis jeg ikke føder av meg selv. Det håper jeg selvfølgelig at jeg da gjør før onsdagen neste uke!

Lillegutt hadde gode bevegelser og ble målt til 3,5 kg på ultralyden :babysmokk:

jeg har visst endel kynnere jeg ikke merker!

jordmor sa når hun så på grafen etter målingen "oi, har du mange tak nå?" og jeg bare, hæ åh har jeg det? merker ingenting... Da lo hun bare og sa "nei, da er det bare kynnere! det er flere registrert her" Kjenner jo at magen strammer seg veldig ofte nå, så det er mye kynnere, jeg får vare ikke vondt av dem! :nigo:

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende dager for deg nå ♥

Max en uke og en dag igjen ned andre ord :hjerte:

ja, det ser sånn ut. :hjerte: bare håper han finner veien ut av seg selv. :)

Åh, så spennende :nigo:

Dumt at blodtrykket er høyt :/

Kanskje han kommer i dag? :nigo:

:nigo: Ja, vi må bare holde øye med det. Virker ikke som han har så lyst til å komme i dag altsååå.. Men i kveld er det modningsakupunktur igjen. Får be han sette noen skikkelig nåler så vi kan hjelpe lillegutt ut snart! Har jo termin i morgen :overrasket:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og der gikk slimproppen. Det er vel et godt tegn :bond::nigo:

TIPPELISTE FØDSEL :popcorn:

26.10 - malicious

27.10 - Spiremor

31.10 - Saraby

01.11 - Menstermin

02.11 - La Traviata, blomst12

03.11 - Rosenrød

04.11 - Lilleninja

05.11 - UL-termin, FrkHumle, Frk.mh

06.11 - missdior (studenten håper)

07.11 - Løvsol, Yiruma, (skyblue)

08.11 - Kaffemor

09.11 - Teriyaki

10.11 - Tarzani

11.11 - HerrStudenten

12.11 - Skyblue
14.11 - Studenten

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...