Gå til innhold

studenten har blitt mamma!


studenten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres kjent ut det som skjer med deg nå kjære ;-)

Tenk at du snart får møte prinsen din ♡

Kan være nærmere enn jeg tror! :sjokkert: æææææ

Så spennende!! :D

Jeg hadde ikke modningsrier i mer enn seks timer, etter det var det 5 minutter mellom og fødselen var igang ;)

Hvor ofte har du de? Eller er det helt uregelmessig? (Føler jeg er superivrig her, men det er jo så moro å følge noen slik!)

Jeg vet ikke hva dette er... Har liksom ikke hatt noe kynnere eller noe tidligere som har vært vondt, så jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag. Men det må jo være NOE. Så vi får se!

Prøvde å ta tiden i dag tidlig. Men jeg ga opp til slutt. Det er i underkant av 1 min hver gang de kommer, og 5-7 minutter mellom hver. Men nå tror jeg kanskje det kan være mer, jeg slutta å ta tiden! :fnise:

Kan jo være skikkelige rier selv om de ikke er regelmessig enda! :)

Føler at de bør gjør mye vondere? Vet ikke hvordan det skal kjennes! Men jeg sitter nå med varmeputa foran TVn og måtte opp av senga. Det tar ikke noe tak i ryggen, kun foran!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første riene gjør jo ikke alltid sånn kjempevondt, men tar seg opp etter hvert. :) Hos meg ble de veldig vonde ganske fort, men har lest om mange som har gått med svake rier en god stund før det har satt skikkelig i gang. :)

Jeg tror du går i fødsel i løpet av dagen jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første riene gjør jo ikke alltid sånn kjempevondt, men tar seg opp etter hvert. :) Hos meg ble de veldig vonde ganske fort, men har lest om mange som har gått med svake rier en god stund før det har satt skikkelig i gang. :)

Jeg tror du går i fødsel i løpet av dagen jeg. :)

Ja, det tar seg vel opp. Det er vondere enn når det startet i tolvtiden i natt, men fortsatt slik at jeg ikke helt vet hva det er.. Men det iler jo nedover lårene når de kommer og jeg får litt panikk og prøver å puste for ikke å holde pusten.

Hvordan skal jeg vite hva som er hva når jeg aldri har gjort dette før :fnise: og vi har 2 timer til sykehuset, så håper ikke det plutselig blir stormrier og jeg får tidenes biltur.......... Æh, nå kommer det en til.......... autch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tar seg vel opp. Det er vondere enn når det startet i tolvtiden i natt, men fortsatt slik at jeg ikke helt vet hva det er.. Men det iler jo nedover lårene når de kommer og jeg får litt panikk og prøver å puste for ikke å holde pusten.

Hvordan skal jeg vite hva som er hva når jeg aldri har gjort dette før :fnise: og vi har 2 timer til sykehuset, så håper ikke det plutselig blir stormrier og jeg får tidenes biltur.......... Æh, nå kommer det en til.......... autch

Det er fælt å sitte i bil med sterke rier, så ville kanskje kjørt før du kommer dit at du ikke klarer å sitte i ro under riene lenger. Jeg synes i alle fall de 20 minuttene vi har til sykehuset var ille nok!

Du kan jo ringe føden og høre hva de tenker om saken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende!! Lykke til, det er definitivt noe på gang her ja. Jeg hadde 40 min til føden, var ikke kult og ha rier da nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioi!! :hoppe:
Støtter Teriyaki med å ringe føden å høre hva de tenker altså. Man veit jo aldri hvor fort det kan gå. Kanskje de har plass nok til at du kan komme inn å være der ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fælt å sitte i bil med sterke rier, så ville kanskje kjørt før du kommer dit at du ikke klarer å sitte i ro under riene lenger. Jeg synes i alle fall de 20 minuttene vi har til sykehuset var ille nok!

Du kan jo ringe føden og høre hva de tenker om saken. :)

Vi skal innom legekontoret etterpå for å sjekke blodtrykk (lurer på om de har slik CTG-måling der, så de kan sjekke om det er noe i disse takene??) vi ringer nok sykehuset ila dagen, akkurat nå går det bra og jeg tror bilturen hadde gått fint. Men hvordan det er om 8 timer vet vi jo ikke! Herregud så nære vi er nå.

Nååå blir det fødsel :D Jeg er så gira på dine vegne!

:bond::hoppendeglad: Håper ikke jeg skal gå slik i flere dager hvert fall, så vi håper litt på fødsel i løpet av natten/morgendagen! men NÅ har jeg begynt å grue meg til de skikkelig vondtene.....

oioioi!! :hoppe:

Støtter Teriyaki med å ringe føden å høre hva de tenker altså. Man veit jo aldri hvor fort det kan gå. Kanskje de har plass nok til at du kan komme inn å være der ?

Vi var der på mandagen på rundtur, og da var det rimelig stappa. Men de hadde et skikkelig fint føderom ledig. Det var stort med fødeseng, dobbeltseng ved siden av, eget bad, sofa, bord, tv.. ALT:. jeg vil ha deeet rommet når jeg føder :fnise:

popcorn til everyone du liksom, hahah... tenk om dette er falsk alarm!

2 timer? Wow!

Så spennende!! Lykke til!!

Vi har et sykehus en halvtime unna også, men de har elendig statistikk på fødsler og barsel, jeg kjenner ingen som er fornøyd der, og de har veldig høy rating på hastekeisersnitt og risikofødsler. Jeg stoler ikke på dem, rett og slett, så vi velger et med mye bedre rykte. Men rekker vi ikke, så rekker vi ikke, da må vi ta det nærmeste :)

Tuusen tusen takk :laugh:

Spennende!

På tide å dra frem :popcorn:;)

He he, wææ. Jeg får vel oppdatere her underveis da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!! Her blire baby. (viktig at du holder han inne til 00.01 sånn at jeg får rett på tippinga) :fnise:

Meen helååå, baby!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der på mandagen på rundtur, og da var det rimelig stappa. Men de hadde et skikkelig fint føderom ledig. Det var stort med fødeseng, dobbeltseng ved siden av, eget bad, sofa, bord, tv.. ALT:. jeg vil ha deeet rommet når jeg føder :fnise:

popcorn til everyone du liksom, hahah... tenk om dette er falsk alarm!

Ja, du får ringe å høre om du kan komme å være på det rommet i tilfelle rotefelle! :ler:

Døh, slapp av du a! Du ser vel at det er nok popcorn til deg også :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow!! Her blire baby. (viktig at du holder han inne til 00.01 sånn at jeg får rett på tippinga) :fnise:

Meen helååå, baby!!! :hoppe:

Greit! Da får jo jeg rett også! :danse: så kaller vi han bare moonbaby!

Ja, du får ringe å høre om du kan komme å være på det rommet i tilfelle rotefelle! :ler:

Døh, slapp av du a! Du ser vel at det er nok popcorn til deg også :jolie:

Det var da enda godt, jeg må jo ha noe å stappe i trynet innimellom slaga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit! Da får jo jeg rett også! :danse: så kaller vi han bare moonbaby!

Det var da enda godt, jeg må jo ha noe å stappe i trynet innimellom slaga!

Derfor jeg tok med SÅ mye! Vi er mange som skal ha her, lissåm! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!! Her blire baby. (viktig at du holder han inne til 00.01 sånn at jeg får rett på tippinga) :fnise:

Meen helååå, baby!!! :hoppe:

Neinei, senest 23.59 sånn at jeg får rett ;) Haha!

Utrolig moro å følge med! Dette er nok skikkelige rier ja ;) Vi hadde også to timer til sykehus, gikk greit, men mannen måtte bremse over humper på hver ri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...