Saraby Skrevet 5. november 2014 #901 Del Skrevet 5. november 2014 Åh, masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 5. november 2014 #902 Del Skrevet 5. november 2014 LYKKE TIL :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 5. november 2014 Forfatter #903 Del Skrevet 5. november 2014 Prøver meg på oppdatering mellom riene. De sjekket meg når jeg kom inn på sykehuset. Da hadde jeg 5 cm åpning. Vet ikke hvordan det er nå. Venter på å få rom med badekar så jeg kan gå i det. Det er innmari vondt, men de tror han er ute i løpet av natten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. november 2014 #904 Del Skrevet 5. november 2014 Ååhh, 5 cm er jo kjempebra! Masse lykke til, håper det går raskt og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. november 2014 #905 Del Skrevet 5. november 2014 Prøver meg på oppdatering mellom riene. De sjekket meg når jeg kom inn på sykehuset. Da hadde jeg 5 cm åpning. Vet ikke hvordan det er nå. Venter på å få rom med badekar så jeg kan gå i det. Det er innmari vondt, men de tror han er ute i løpet av natten. Ble det det nermeste sykehuset? Håper du har blitt mamma når vi andre står opp i morgen! Sender deg masse gode ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. november 2014 #906 Del Skrevet 5. november 2014 jippi 😁😁😁😁💓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 5. november 2014 #907 Del Skrevet 5. november 2014 Masse lykke til fra en snikleser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. november 2014 #908 Del Skrevet 5. november 2014 Prøver meg på oppdatering mellom riene. De sjekket meg når jeg kom inn på sykehuset. Da hadde jeg 5 cm åpning. Vet ikke hvordan det er nå. Venter på å få rom med badekar så jeg kan gå i det. Det er innmari vondt, men de tror han er ute i løpet av natten. Oi oi oi oi Det er jo kjempebra Lurer også på om det ble nærmeste sykehus, eller det du ville på? Tenk, ikke lenge til du er mamma nååå Masse lykke til! Du er så flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 5. november 2014 #909 Del Skrevet 5. november 2014 Så søt du er som tenker på å oppdatere oss <3 Det her klarer du!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 5. november 2014 #910 Del Skrevet 5. november 2014 Å herregud. Vi snakker bebis ♡♡♡♡♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 6. november 2014 Forfatter #911 Del Skrevet 6. november 2014 Måtte ty til epidural etter noen timer i badekaret! ENDELIG PAUSE.... 8 cm nå! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 6. november 2014 Forfatter #912 Del Skrevet 6. november 2014 Det ble nærmeste sykehus fordi riene kom med 3 min mellom og jeg var 5cm. Vi turte ikke ta sjansen på bil i over en time når vannet kunne gå når som helst! Herregud epidural er Guds gave. Nå lader jeg opp til pressrier!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 6. november 2014 #913 Del Skrevet 6. november 2014 Da tipper jeg at du snart har prinsen din i armene dine ♡♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. november 2014 #914 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg våger meg til å si gratulerer, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. november 2014 #915 Del Skrevet 6. november 2014 Venter spent på ny oppdatering!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 6. november 2014 #916 Del Skrevet 6. november 2014 Å herremiiiin ♡ håper du er eller veldig snart er lykkelig overveldet med din lille prins i armene ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 6. november 2014 #917 Del Skrevet 6. november 2014 Heldige deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 6. november 2014 #918 Del Skrevet 6. november 2014 Hvordan gikk det? Har vi en ny beboer på Jorda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. november 2014 #919 Del Skrevet 6. november 2014 (endret) Tipper baby er ute nå, så gratulerer så mye som nybakt mamma!! Endret 6. november 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 6. november 2014 #920 Del Skrevet 6. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå