Gå til innhold

Konklusjon: jeg må bli slank for å få meg en bra type


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For å ikke snakke om at man ellers må være populær, ha tusen venner og helst ha vært russepresident i sin tid. Ja, da får man de bra mannfolka.

Ingen mann vil ha ei dame som er en loner, samme hvor flott og fantastisk hun er. Har jeg erfart.

Anonymous poster hash: 504df...48f

Så alle menn vil ha en ekstrovert partyløve til dame??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å ikke snakke om at man ellers må være populær, ha tusen venner og helst ha vært russepresident i sin tid. Ja, da får man de bra mannfolka.

Ingen mann vil ha ei dame som er en loner, samme hvor flott og fantastisk hun er. Har jeg erfart.

Anonymous poster hash: 504df...48f

Dette stemmer absolutt ikke. Faktisk tror jeg at flere menn synes det kan være et pluss, fordi de synes det kan bli overveldende med damer som er "hyperaktive" sosialt. Det finnes mange menn som er hjemmekjære. Men det er klart det kan blir for mye begge veier. Hvis hun er så usosial eller så introvert at hun aldri kan eller vil være med på ting, blir det fort slitsomt i lengden.

Anonymous poster hash: d7983...5e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alle menn vil ha en ekstrovert partyløve til dame??

Trenger ikke være partyløve selv om man har mange venninner.

Anonymous poster hash: 504df...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi jenter er mye mer opptatt av kropp og vekt på oss damer enn menn er.
De fleste menn foretrekker en kvinne med litt for mye enn litt for lite. Av en eller annen grunn klarer vi ikke å ta dette inn.
Jeg har store deler av mitt voksne liv vært høy slank og pen. Men jeg var ikke spesielt lykkelig, og jeg tiltrakk meg da heller ikke den typen menn jeg ønsket.
Så fikk jeg lavt stoffskifte, føk opp i vekt og havnet som trådstarter på 20-25 kg over normal vektig på bmi kalkulatoren.
Jeg liker ikke kroppen min, synes jeg har stor mage, er feit osv.
Men jeg er lykkeligere enn noen gang.
Fordi jeg har en mann som elsker meg for den jeg er. Og som forteller meg hver dag hvor flott han synes jeg er, hvor mye finere jeg er nå som jeg har former:
For ham er jeg akkurat passe.
Jeg forstår ikke hysteriet med å være så slank, være så perfekt, det sitter jo bare i hodene våre alt sammen.

Forestillingen om hva vi tror andre ønsker og vil.
Jeg ha til og med opplevd å bli vraket fordi jeg var for tynn, men aldri fordi jeg var for tykk.
Jeg forstår at er man så tykk at det går utover helsen skal man selvfølgelig gjøre noe med det, men vi kvinner er like blinde for at veldig mange menn faktisk liker kvinner med former, som menn er for at veldig mange kvinner gir blaffen i om penisen er 13 eller 20 cm.



Anonymous poster hash: c371a...133
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså konklusjonen etter en bytur idag. Der er ikke byturen som åpnet øynene mine, det bare forsterket antagelsen.

Jeg er ca 20 kg overvektig ifølge BMI, men har en del muskler. Fint ansikt og er ganske hyggelig og interessant. Men det er altså kroppen som er problemet. Jeg kan smile så fint jeg vil, det hjelper ikke. Og hjalp iallefall ikke med den kebaben jeg nettopp fortærte.

Så nå sletter jeg Tinder, eller tar det iallefall ikke seriøst. Jeg slutter å ligge med menn før vi er eksklusive (utenom randome ONS, jeg har jo behov) og jeg skal slanke meg. Sånn.

Anonymous poster hash: bf7dd...873

Definer en bra type! Er det en kjekk fyr med bra kropp?

Anonymous poster hash: 23f28...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi jenter er mye mer opptatt av kropp og vekt på oss damer enn menn er.

De fleste menn foretrekker en kvinne med litt for mye enn litt for lite. Av en eller annen grunn klarer vi ikke å ta dette inn.

Jeg har store deler av mitt voksne liv vært høy slank og pen. Men jeg var ikke spesielt lykkelig, og jeg tiltrakk meg da heller ikke den typen menn jeg ønsket.

Så fikk jeg lavt stoffskifte, føk opp i vekt og havnet som trådstarter på 20-25 kg over normal vektig på bmi kalkulatoren.

Jeg liker ikke kroppen min, synes jeg har stor mage, er feit osv.

Men jeg er lykkeligere enn noen gang.

Fordi jeg har en mann som elsker meg for den jeg er. Og som forteller meg hver dag hvor flott han synes jeg er, hvor mye finere jeg er nå som jeg har former:

For ham er jeg akkurat passe.

Jeg forstår ikke hysteriet med å være så slank, være så perfekt, det sitter jo bare i hodene våre alt sammen.

Forestillingen om hva vi tror andre ønsker og vil.

Jeg ha til og med opplevd å bli vraket fordi jeg var for tynn, men aldri fordi jeg var for tykk.

Jeg forstår at er man så tykk at det går utover helsen skal man selvfølgelig gjøre noe med det, men vi kvinner er like blinde for at veldig mange menn faktisk liker kvinner med former, som menn er for at veldig mange kvinner gir blaffen i om penisen er 13 eller 20 cm.

Anonymous poster hash: c371a...133

Du, når det kommer til hvordan damer skal se ut, så er både menn og kvinner steinharde på kravene, gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Jeg tror vi jenter er mye mer opptatt av kropp og vekt på oss damer enn menn er.

De fleste menn foretrekker en kvinne med litt for mye enn litt for lite. Av en eller annen grunn klarer vi ikke å ta dette inn.

Jeg har store deler av mitt voksne liv vært høy slank og pen. Men jeg var ikke spesielt lykkelig, og jeg tiltrakk meg da heller ikke den typen menn jeg ønsket.

Så fikk jeg lavt stoffskifte, føk opp i vekt og havnet som trådstarter på 20-25 kg over normal vektig på bmi kalkulatoren.

Jeg liker ikke kroppen min, synes jeg har stor mage, er feit osv.

Men jeg er lykkeligere enn noen gang.

Fordi jeg har en mann som elsker meg for den jeg er. Og som forteller meg hver dag hvor flott han synes jeg er, hvor mye finere jeg er nå som jeg har former:

For ham er jeg akkurat passe.

Jeg forstår ikke hysteriet med å være så slank, være så perfekt, det sitter jo bare i hodene våre alt sammen.

Forestillingen om hva vi tror andre ønsker og vil.

Jeg ha til og med opplevd å bli vraket fordi jeg var for tynn, men aldri fordi jeg var for tykk.

Jeg forstår at er man så tykk at det går utover helsen skal man selvfølgelig gjøre noe med det, men vi kvinner er like blinde for at veldig mange menn faktisk liker kvinner med former, som menn er for at veldig mange kvinner gir blaffen i om penisen er 13 eller 20 cm.

Anonymous poster hash: c371a...133

JØSSDA!!!!

Endelig en kvinne med fornuftig syn på dette hysteriet. Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are

Nei, det må du slettes ikke. Mange menn som liker formfulle og kraftige damer. Meg selv inkludert. Jeg er sammen med ei som er sylslank selv, og det er ikke min preferanse sånn kroppslig sett.Tror mange menn er enige med meg.Heller en stor dame enn ei tynn ei.

Med hilsen fra:

Jon Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

butterface innebærer bra kropp men et mindre bra ansikt

Og nøyaktig hva er et mindre bra ansikt?

Sånn? http://www.picturescaption.com/women-with-big-lips-8/women-with-big-lips-18/

http://2.bp.blogspot.com/-ZKU1bLYOfVM/Tp2HN9tObXI/AAAAAAAAATQ/EhIAvC6QEwU/s1600/tumblr_lcyqwq2MVm1qb8cqjo1_500_large_large.png

http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs261.ash1/18877_1313159941897_1017603496_30953982_2597395_n.jpg

Jeg har litt av samme ansiktstrekk som nr. 2. En stor nese og litt fyldige lepper.

Eller er det sånn her?:

http://johnnygoodtimes.com/wp-content/uploads/2011/10/butterface.jpg

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTQ3YQpwsJrYQP8qfyV3gSZBB1LJTiIxxA7c1-rqQLNZGt7TYV5

Til og med Megan Fox dukker opp på googlesøk av "butterface".

Anonymous poster hash: aa289...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det må du slettes ikke. Mange menn som liker formfulle og kraftige damer. Meg selv inkludert. Jeg er sammen med ei som er sylslank selv, og det er ikke min preferanse sånn kroppslig sett.Tror mange menn er enige med meg.Heller en stor dame enn ei tynn ei.

Med hilsen fra:

Jon Are

Men da er det jo interessant at du er ilag med ei syltynn ei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er det jo interessant at du er ilag med ei syltynn ei.

Kropp er ikke alt?

Anonymous poster hash: cb69d...326

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det må du slettes ikke. Mange menn som liker formfulle og kraftige damer. Meg selv inkludert. Jeg er sammen med ei som er sylslank selv, og det er ikke min preferanse sånn kroppslig sett.Tror mange menn er enige med meg.Heller en stor dame enn ei tynn ei.

Med hilsen fra:

Jon Are

For en utrivelig ting av deg å skrive. Håper kjæresten din ikke ser det.

Anonymous poster hash: d083c...230

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hvis du vil ha en slank mann kan det være greit å være slank selv. Da er det også langt større sjanse for at man er kompatibel på f eks kosthold og fritidsaktiviteter også.

Anonymous poster hash: dbbdd...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe....(les dette med et smil) Nei nei nei nei :) Det er ikke mange menn jeg kjenner som liker damer som er hard to get. Jegerinstinktet er hardt overdrevet mener nå jeg. Iallefall har jeg inntrykk av at veldig mange av oss menn bare liker damer som er rett frem hyggelige og pratsomme, selv om man ikke kjenner hverandre så lett :)?

Så sant som det er sagt! Fullstendig skivebom av Pinkee.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kropp er ikke alt?

Anonymous poster hash: cb69d...326

Ikke?

Jeg vet om mang en fyr som egentlig liker damer med litt mer på kroppen, men som er ilag med ei syltynn ei og så prøver de seg på å ha en litt fyldigere elskerinne på sidelinjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nr 3, dersom hun har bra kropp, er etter mitt kjønn da en butterface. De to første ser bra ut.

Nr 4 har etter alt å dømme ei halloween maske på seg og nr 5 har ikke en sexy kropp etter min (eller de flestes) smak.

Definisjonen av butterface: Contraction of "but her face" (as in: "Everything about her is great, ... but her face.").

synes forresten ikke hun på nr 2 hadde noen stor nese.

Endret av kubrak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI så mye både tøv og fornuftige kommentarer det var i denne tråden :P Beklager på forhånd at dette blir langt :P

Jeg skjønner ikke at du har selvtillit til å være naken med en mann, bli sett av en mann, når du er så mye over BMI-grensen? Jeg har en BMI på 22,7 og jeg synes jeg er altfor stor og bare tanken på å bli sett naken av en mann gjør meg ukomfortabel!



Anonymous poster hash: abb7b...fa0

Jeg tror ikke dine tanker om å vise deg naken har noe med BMIen din å gjøre. Du ser sikkert kjempeflott ut, du må bare jobbe litt med selvtilliten :)

Du må ikke finne på å snakke om nivå her. På KG er det kun 1 nivå en kvinne kan være på og det er kvinne. Menn derimot de har 3 nivåer: drømmemenn, kjekke, helt uaktuelle. 2 av disse nivåene har ikke lov å ikke være kompatibel med kvinne.

Dessverre er ikke dette helt på jordet. Har faktisk et par venninner som tenker litt sånn, men å påstå at de fleste jenter gjør det blir feil. Og de, igjen av mine bekjente, som faktisk kategoriserer sånn gjør det i 98% av tilfellene ikke på grunn av utseende...

For de menn som ikke lært seg det ennå, når en kvinne sier, "wow, hun er heldig den som får deg", så mener hun, "jeg har ikke det det grann lyst til å bli sammen med deg".

Kvinner kan gjerne komme med slike komplimenter som den over her, men det LP egentlig mener er at, "han er helt uaktuell som partner for min del".



Anonymous poster hash: 25d6a...5f7

Jeg har brukt denne selv til menn som er uaktuelle for meg, men har alltid ment det! Grunnen til at jeg ser på dem som uaktuelle er jo da at jeg ser på oss som venner og ikke noe mer... Vi kunne like gjerne vært søskenbarn i mitt hode, så "friendzone" er ikke en unnskyldning :P

Forstår ikke hvorfor du siterer meg, fordi det jeg sa har ingenting med selv medlidenhet å gjøre. Det er en ren observasjon av tråder og svar til tråder der en kvinne ikke forstår hvorfor hun ikke finner seg en mann.
Det virker som om de som lager disse trådene ikke forstår at ja, menn har sine preferanser og standarder de og. Selvfølgelig, at menn skal få lov til å ha det er bare teit! Dumme menn!

Det er ikke teit at menn har preferanser. Selvfølgelig synes man noen kropper er mer sexy enn andre, men jeg tror menn legger mer vekt på utseende i valg av partner, altså en kjæreste, enn kvinner gjør...

I noen tilfeller synes jeg kanskje folk burde ta et oppgjør med verdiene sine. Hos enkelte er de ganske overfladiske og det legges vekt på ting man egentlig ikke trenger for å bli lykkelig i et parforhold ;)

Nemlig!

Synes ikke synd på deg ts. En mann må i dag være trent, kjekk, smart, gode sosiale ferdigheter, god jobb/utdannelse osv.

En mann kommer dessuten ikke langt dersom han er sjenert, har dårlig selvtillit eller er introvert.



Anonymous poster hash: 140d8...0c6

Sjenert og dårlig selvtillit trenger ikke bety en dritt hvis man først blir kjent, men smart er en egenskap jeg ikke klarer å leve uten!

Jeg er veltrent, og bryr meg fint lite om en jente er overvektig så lenge personligheten er bra. Lurer på hvorfor det har så mye å si. Vil man heller være sammen med en med kjip personlighet som ser bra ut ? Flott med jenter som har litt standard for seg selv.

:Nikke:

Ja jeg skjønner ingenting lenger :vetikke: .....I miljøet jeg vanker i er det ikke negativt å ha noen kilo for mye...hverken for kvinner eller menn. 20 kilo er da ikke dødelig overvekt i min bok. Man ser da ikke ut som en hvalross av den grunn?? Hvorfor er det så galt å sette personlighet først?

Min erfaring tilsier at om jeg har sex med en dame som ikke nødvendigvis har "den offisielle drømmekroppen", så vil den alikevel bli det dersom jeg liker perosnligheten hennes veldig godt. Tenner man på det hun har å tilby som person, vil jo hele dama bli tiltrekkende og deilig uansett. Og hvorfor er det så jævli ille å ligge med en litt tykk dame uansett? Hun er jo myk og god å holde rundt og ta på. Når ble det noe negativt?

Sorry...jeg har falt helt ut her :vetikke:

Nå er jeg kvinne, men kunne skrevet akkurat det samme om menn! Mye bedre å ligge i fanget til/armkroken på/kose med en mann som er litt bamsete og myk enn med noen som er i motsatt ende av skalaen... Men det betyr ikke at jeg ikke kan verdsette hvor bra en veltrent mann kan se ut... Men det er jo poenget her da, at hvordan han ser ut er jo ikke så nøye :)

Jeg tror faktisk Coolaid snakker for seg selv jeg...han mener nok ikke bastant at du skal mene det samme som han. Det er bare hans syn på saken.

Den andre setningen din trenger vel ikke kommenteres voldsomt dypere. Når du presterer å putte "feit OG stygg" i samme setning så skjønner jeg hvor du befinner deg. Fint for deg da at alle de syltynne og perfekte damene har deg å henge på ;) And by the way...Å ha som mål å finne seg en flott personlighet og ikke bare en strøken kropp, er også en standard...til opplysning

:Nikke: En mye bedre standard spør du meg. Vekt kan forandre seg over tid. Personlighet og verdier er mye vanskeligere å endre på...

Jeg tror nok du får en del pepper fra anonyme brukere fordi en del menn egentlig ønsker dypt og inderlig at de hadde det samme forholdet til kvinner og overvekt som det du har, og fordi en del kvinner legger mye av sitt selvbilde i det å være slank og ønsker å opprettholde dette som en "viktig" greie. Det er nok flere menn enn meg som egentlig syns det er litt slitsomt å være så opptatt av det ytre, når det man egentlig vil ha er noen med en bra personlighet. Det er nok også en del skinny bitches der ute som ville opplevd det som en katastrofe dersom personlighet plutselig skulle bli den primære verdien i samfunnet.

HaHa :fnise:

Fy flate det er mange bitre single menn her på kvinneguiden. Menn må vite 2 ting. 1. Det er ingen mennenskerett å ha kjæreste. 2 grunnen til at du er singel er ikke kvinner sin skyld, det er deg.

ot: Du trenger ikke være tynn for å få høy sosial verdi mannfolk, men det er lettere.

Dette går vel begge veier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke?

Jeg vet om mang en fyr som egentlig liker damer med litt mer på kroppen, men som er ilag med ei syltynn ei og så prøver de seg på å ha en litt fyldigere elskerinne på sidelinjen.

Det er bare noe de sier for å få deg til sengs kanskje?

Anonymous poster hash: 34f13...010

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...