Gå til innhold

Konklusjon: jeg må bli slank for å få meg en bra type


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Snakk for deg selv.

Hæ?

Så du mener kvinner idag ikke blir utsatt for kroppspress og det å være superslank og sexy 24/7?

Om du er en av de mennene som bare må ha syltynne modeller, så bør du gå i deg selv å se hva du bidrar med av det presset.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blæh!

Jeg snakker med ei nå på sukker. Hun ser helt perfekt ut i mine øyne med fine former.

Hun ga meg beskjed for ett par dager siden at hun ikke ville tenke noe på menn nå, men heller gå ned litt i vekt først...

Hun ville fortsatt ha kontakt med meg, men det føles som jeg blei dumpa pga verdens dårligste grunn...

Anonymous poster hash: 73167...e09

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVIS du seriøst MÅ gå ned i vekt for å få deg en bra kjæreste så betyr det at...

...din personlighet er ræva. Og det vil han gjennomskue før eller senere.

Bedre å gjøre ned med hvem du er i så fall.



Anonymous poster hash: 25d6a...5f7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVIS du seriøst MÅ gå ned i vekt for å få deg en bra kjæreste så betyr det at...

...din personlighet er ræva. Og det vil han gjennomskue før eller senere.

Bedre å gjøre ned med hvem du er i så fall.

Anonymous poster hash: 25d6a...5f7

Men personligheten er ikke noe som kommer frem med en gang. Personligheten finner man ut etterhvert som man snakker og omgås med personen. Derfor kan det være vanskelig for TS å vise sin personlighet hvis menn unngår henne pga hennes overvekt.

Anonymous poster hash: bf7dd...873

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men personligheten er ikke noe som kommer frem med en gang.

Anonymous poster hash: bf7dd...873

Med mindre man skjuler seg bak en burka så kommer personligheten frem på en eller annen måte. Selv på et mikrosekund. Måten en står på. Måten en prater på. Måten en ser seg rundt på. Blikk. Ansiktsuttrykk. Jeg oppfatter det i alle fall som at personlighet er noe av det første som kommer frem.

Men så ser jeg litt høyere enn puppehøyde da.

Anonymous poster hash: 25d6a...5f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Men tror dere ikke alle sammen, helt innerst inne, at vi alle bare ønsker oss et godt menneske ved sin side da? At dersom du fikk dykke dypt inn i sinnet til alle KG brukerne her så ville nok kravstorheten være ganske lavere? At det kanskje har noe med samfunnet vi lever i, som "forteller oss" hva jeg som mann og du som kvinne skal foretrekke? For noen hundre år siden var det jo pur status å få en lubben eller tykk kone da det oste status og fruktbarhet. Se hvordan det er nå! Damene er visst ikke noe tess før de spiser kun ett salatblad om dagen og kan brukes som kleshengere!?! Menn er ikke verdt et blikk dersom ikke lønna og pikken og musklene hans er stor nok!

Dra eksempelet over i alle andre sosiale settinger.....Sveis? Ronaldo anla "skrella på siden og lang klissete sleik" sveisen, og halve kloden var hos frisøren dagen etter. Vi ser også det går igjen på valg av biler/hus/utdanning og generellt allt annet. Trender kalles det. Jeg tror det smitter greit over i valg av partner også. I dette landet skal man absolutt ikke få lov å ytre upopulære meninger høyt. Om man har meninger om f.eks legning eller sosial oppførsel osv som ikke passer røkla, blir man offentlig lynsjet.

Hva tenker dere kvinner når veninnene deres finner seg rike og kjekke menn? Frister det da å finne seg en vanlig god og snill "slubbert"? Eller blir det litt pinlig da å omgås vennene sine som tross allt har havnet på "øverste nivå"? Og nøyaktig det samme kan vries over på menn. Om kompisen din får snøret i bunn hos en ettertraktet fotomodell, vil du da forsøke å havne på samme "nivå" for å "passe inn"?

Dette vrøvlet jeg skriver trenger selvsagt ikke ha rot i virkeligheten....det var bare en tanke. Kanskje vi blir litt, på apatisk vis, styrt av alle rundt oss til å få våre preferanser? :vetikke:

Endret av HarryDotter
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ?

Så du mener kvinner idag ikke blir utsatt for kroppspress og det å være superslank og sexy 24/7?

Om du er en av de mennene som bare må ha syltynne modeller, så bør du gå i deg selv å se hva du bidrar med av det presset.

Uhm nei, det har jeg aldri sagt. Poenget mitt er at menn bryr seg om utseendet på kvinner, og kvinner bryr seg om utseendet på menn. Dersom du ikke bryr deg mye om utseendet på kvinner kan du snakke for deg selv, i stedet for å skape en illusjon blant kvinner om at attraksjon ikke baserer seg så mye på utseende. Det er kjipt med kroppspress, men det er ikke noe bedre å la seg selv forfalle fordi "menn bør like deg uansett på grunn av personligheten din". Jeg begynner å gå lei utsagnet om at kvinner skal ha former. Ikke det at jeg er uenig, for jeg elsker kvinner med former. Problemet er at hver gang setningen blir brukt er det snakk om en kvinne som ser mer ut som en ball enn et timeglass.

Mange menn opplever samme kroppspress som kvinner. Dersom jeg kun hadde gått for superslanke modeller hadde det ikke vært noe galt i det. Det betyr ikke at jeg hadde gått rundt og sagt til kvinner at de bør slanke seg. Det er snakk om personlige preferanser. Alle har preferanser til en viss grad når det kommer til det motsatte kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Uhm nei, det har jeg aldri sagt. Poenget mitt er at menn bryr seg om utseendet på kvinner, og kvinner bryr seg om utseendet på menn. Dersom du ikke bryr deg mye om utseendet på kvinner kan du snakke for deg selv, i stedet for å skape en illusjon blant kvinner om at attraksjon ikke baserer seg så mye på utseende. Det er kjipt med kroppspress, men det er ikke noe bedre å la seg selv forfalle fordi "menn bør like deg uansett på grunn av personligheten din". Jeg begynner å gå lei utsagnet om at kvinner skal ha former. Ikke det at jeg er uenig, for jeg elsker kvinner med former. Problemet er at hver gang setningen blir brukt er det snakk om en kvinne som ser mer ut som en ball enn et timeglass.

Mange menn opplever samme kroppspress som kvinner. Dersom jeg kun hadde gått for superslanke modeller hadde det ikke vært noe galt i det. Det betyr ikke at jeg hadde gått rundt og sagt til kvinner at de bør slanke seg. Det er snakk om personlige preferanser. Alle har preferanser til en viss grad når det kommer til det motsatte kjønn.

Er helt enig i det med preferanser....men ja, jeg som mann kan da like mange forskjellige typer kvinner og få lov til å si min mening om det. Det er noen der ute for enhver smak, men det betyr ikke at vi bør si vår nesettende mening om de som kanskje ikke er helt på den vektklassen samfunnet mener er best. dette gjelder selvsagt BÅDE menn og kvinner. Fikk forresten ikke inntrykk av at TS her var "rund som en ball". Hun beskriver jo selv at hun er "20kilo for mye men endel muskler". Å være 20kilo over bmi matchvekt er ikke nødvendigvis "badeball" tykk etter min mening ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
AnonymBruker, on 26 Jul 2014 - 09:34, said:AnonymBruker, on 26 Jul 2014 - 09:34, said:AnonymBruker, on 26 Jul 2014 - 09:34, said:

Er du samme person som klaget over at menn du møtte på tinder dumpet deg, fordi du kun hadde bilder av ansiktet ditt, ikke kroppen?

Men ja, feite jenter er turn off. Er du en feit jente burde du bli sammen med en feit gutt.

Anonymous poster hash: 753f8...1a3

Jeg er veltrent, og bryr meg fint lite om en jente er overvektig så lenge personligheten er bra. Lurer på hvorfor det har så mye å si. Vil man heller være sammen med en med kjip personlighet som ser bra ut ? Flott med jenter som har litt standard for seg selv.

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veltrent, og bryr meg fint lite om en jente er overvektig så lenge personligheten er bra. Lurer på hvorfor det har så mye å si. Vil man heller være sammen med en med kjip personlighet som ser bra ut ? Flott med jenter som har litt standard for seg selv.

Så deg går ikke an å se bra ut OG ha en god personlighet? Det er enten eller?

Anonymous poster hash: 8fdad...9ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
AnonymBruker, on 30 Jul 2014 - 10:24, said:

Så deg går ikke an å se bra ut OG ha en god personlighet? Det er enten eller?

Anonymous poster hash: 8fdad...9ed

Da misforstår vi hverandre. Det er selvfølgelig like vanlig som alt annet. Men igjen, det er ganske ubetydelig, kroppen altså, når personlighet matcher, selv om man skulle være superfit eller ha noen kilo ekstra. Kropp er faktisk ikke så viktig, det er helheten som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Da misforstår vi hverandre. Det er selvfølgelig like vanlig som alt annet. Men igjen, det er ganske ubetydelig, kroppen altså, når personlighet matcher, selv om man skulle være superfit eller ha noen kilo ekstra. Kropp er faktisk ikke så viktig, det er helheten som teller.

Jeg er rett og slett bare så..........enig. Det er liksom en "pakkedeal" hele greia

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm nei, det har jeg aldri sagt. Poenget mitt er at menn bryr seg om utseendet på kvinner, og kvinner bryr seg om utseendet på menn. Dersom du ikke bryr deg mye om utseendet på kvinner kan du snakke for deg selv, i stedet for å skape en illusjon blant kvinner om at attraksjon ikke baserer seg så mye på utseende. Det er kjipt med kroppspress, men det er ikke noe bedre å la seg selv forfalle fordi "menn bør like deg uansett på grunn av personligheten din". Jeg begynner å gå lei utsagnet om at kvinner skal ha former. Ikke det at jeg er uenig, for jeg elsker kvinner med former. Problemet er at hver gang setningen blir brukt er det snakk om en kvinne som ser mer ut som en ball enn et timeglass.

Mange menn opplever samme kroppspress som kvinner. Dersom jeg kun hadde gått for superslanke modeller hadde det ikke vært noe galt i det. Det betyr ikke at jeg hadde gått rundt og sagt til kvinner at de bør slanke seg. Det er snakk om personlige preferanser. Alle har preferanser til en viss grad når det kommer til det motsatte kjønn.

Om man er tjue kilo overvektig betyr ikke det at man lar seg selv forfalle.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er helt enig i det med preferanser....men ja, jeg som mann kan da like mange forskjellige typer kvinner og få lov til å si min mening om det. Det er noen der ute for enhver smak, men det betyr ikke at vi bør si vår nesettende mening om de som kanskje ikke er helt på den vektklassen samfunnet mener er best. dette gjelder selvsagt BÅDE menn og kvinner. Fikk forresten ikke inntrykk av at TS her var "rund som en ball". Hun beskriver jo selv at hun er "20kilo for mye men endel muskler". Å være 20kilo over bmi matchvekt er ikke nødvendigvis "badeball" tykk etter min mening ;)

På KG er det gjengs at preferanser er OK bare det er de rette preferansene. Hvis man skulle si at man kanskje ikke er så nøye på utseende, men heller går etter personligheten - lyver man. Og spesielt hvis det er vekt det er snakk om.

Ferdig med det, lissom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

På KG er det gjengs at preferanser er OK bare det er de rette preferansene. Hvis man skulle si at man kanskje ikke er så nøye på utseende, men heller går etter personligheten - lyver man. Og spesielt hvis det er vekt det er snakk om.

Ferdig med det, lissom.

Ja jeg skjønner ingenting lenger :vetikke: .....I miljøet jeg vanker i er det ikke negativt å ha noen kilo for mye...hverken for kvinner eller menn. 20 kilo er da ikke dødelig overvekt i min bok. Man ser da ikke ut som en hvalross av den grunn?? Hvorfor er det så galt å sette personlighet først?

Min erfaring tilsier at om jeg har sex med en dame som ikke nødvendigvis har "den offisielle drømmekroppen", så vil den alikevel bli det dersom jeg liker perosnligheten hennes veldig godt. Tenner man på det hun har å tilby som person, vil jo hele dama bli tiltrekkende og deilig uansett. Og hvorfor er det så jævli ille å ligge med en litt tykk dame uansett? Hun er jo myk og god å holde rundt og ta på. Når ble det noe negativt?

Sorry...jeg har falt helt ut her :vetikke:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da misforstår vi hverandre. Det er selvfølgelig like vanlig som alt annet. Men igjen, det er ganske ubetydelig, kroppen altså, når personlighet matcher, selv om man skulle være superfit eller ha noen kilo ekstra. Kropp er faktisk ikke så viktig, det er helheten som teller.

Snakk for deg selv.

Jeg vet at du er veldig opptatt av å reklamere med hvor lite utseende betyr for deg, men for de aller fleste betyr utseende veldig mye.

Men det er selvfølgelig fint for de som er stygge og feite at det finnes folk som overhodet ikke har standarder for seg selv også.

Anonymous poster hash: 8fdad...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er en "bra type" i TS sine øyne?

Det er tydelig at hun også har noen preferanser, når hun er på sjekkern.

"Buhu! De kjekke mennene vil ikke ha meg fordi jeg er for tjukk! Hvorfor må alle kjekkasene være så fordømt overfladiske! Buhu!"



Anonymous poster hash: 73167...e09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
AnonymBruker, on 30 Jul 2014 - 10:56, said:

Snakk for deg selv.

Jeg vet at du er veldig opptatt av å reklamere med hvor lite utseende betyr for deg, men for de aller fleste betyr utseende ogsveldig mye.

Men det er selvfølgelig fint for de som er stygge og feite at det finnes folk som overhodet ikke har standarder for seg selv å.

Anonymous poster hash: 8fdad...9ed

Mener du at jeg ikke har en standard for meg selv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Snakk for deg selv.

Men det er selvfølgelig fint for de som er stygge og feite at det finnes folk som overhodet ikke har standarder for seg selv også.

Anonymous poster hash: 8fdad...9ed

Jeg tror faktisk Coolaid snakker for seg selv jeg...han mener nok ikke bastant at du skal mene det samme som han. Det er bare hans syn på saken.

Den andre setningen din trenger vel ikke kommenteres voldsomt dypere. Når du presterer å putte "feit OG stygg" i samme setning så skjønner jeg hvor du befinner deg. Fint for deg da at alle de syltynne og perfekte damene har deg å henge på ;) And by the way...Å ha som mål å finne seg en flott personlighet og ikke bare en strøken kropp, er også en standard...til opplysning

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønner ingenting lenger :vetikke: .....I miljøet jeg vanker i er det ikke negativt å ha noen kilo for mye...hverken for kvinner eller menn. 20 kilo er da ikke dødelig overvekt i min bok. Man ser da ikke ut som en hvalross av den grunn?? Hvorfor er det så galt å sette personlighet først?

Min erfaring tilsier at om jeg har sex med en dame som ikke nødvendigvis har "den offisielle drømmekroppen", så vil den alikevel bli det dersom jeg liker perosnligheten hennes veldig godt. Tenner man på det hun har å tilby som person, vil jo hele dama bli tiltrekkende og deilig uansett. Og hvorfor er det så jævli ille å ligge med en litt tykk dame uansett? Hun er jo myk og god å holde rundt og ta på. Når ble det noe negativt?

Sorry...jeg har falt helt ut her :vetikke:

Liker <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...