Gå til innhold

Konklusjon: jeg må bli slank for å få meg en bra type


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Jon Are

Ikke?

Jeg vet om mang en fyr som egentlig liker damer med litt mer på kroppen, men som er ilag med ei syltynn ei og så prøver de seg på å ha en litt fyldigere elskerinne på sidelinjen.

det gjør ikke jeg da. snill som jeg er;-)

med hilsen fra:

jon are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var veldig slank tidligere, men hadde ikke så god selvtillit, ble syk og la derfor på meg en del, og trodde da at ingen ville være interessert i meg pga det. Da jeg imidlertid ble tryggere på meg selv, var det desto flere gutter/menn som viste interesse for meg, på tross av at jeg da var blitt noe større.

Fikk faktisk servert følgende beskjed fra tre forskjellige gutter/menn i løpet av et halvt års tid, som svar på at jeg mente de var out of my league: "Skal ikke vi få velge selv hva slags jenter vi skal like bare fordi at vi er godt trent"? Ble like sjokkert hver gang, og litt skamfull for at jeg tilla dem overflatiske holdninger som de ikke hadde...

Har ikke ord for hvor mye de tre kommentarene har gjort for selvfølelsen min. Om kroppen min ikke er perfekt så er faktisk ikke det så nøye. Det som er viktig er at jeg er sunn og tar vare på meg selv, ikke at jeg passer inn i størrelse 34. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare noe de sier for å få deg til sengs kanskje?

Anonymous poster hash: 34f13...010

det gjør ikke jeg da. snill som jeg er;-)

med hilsen fra:

jon are

Nei du, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are

Nei du, nei.

Hva med deg gjest? hadde du holdt hodet klart hvis du var sammen med en godmodig bamse med alle de rette egenskapene , også kommer det en senete tynn mann ;-) ...

med hilsen fra:

jon are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med deg gjest? hadde du holdt hodet klart hvis du var sammen med en godmodig bamse med alle de rette egenskapene , også kommer det en senete tynn mann ;-) ...

med hilsen fra:

jon are

Vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...