AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #21 Del Skrevet 19. juli 2014 Er nok litt arvelig betinget også, moren hennes er ganske så stor... Tror ikke hun trener like mye og spiser så sunt som hun sier. Hadde hun gjort det så ville hun ha hatt en helt annen kropp.. Anonymous poster hash: 34c08...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 19. juli 2014 #22 Del Skrevet 19. juli 2014 Er nok litt arvelig betinget også, moren hennes er ganske så stor...Anonymous poster hash: 34c08...c65 Isåfall er det morens spisevaner hun har arvet. Selv om foreldrene er store, betyr ikke det at barna blir store. Om man blir det, avhenger nesten bare av hva man spiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapunzel_ Skrevet 19. juli 2014 #23 Del Skrevet 19. juli 2014 Jeg blir mildt sagt helt sjokkert over at mennesker kan sitte å skrive så mye på et forum om kroppen til en annen jente. Jeg er så lut lei av alt maset om å se perfekt ut. Kristina Andersen er ei sunn, blid og frisk jente, så om hun ser et par kilo for tung eller for lett ut spiller vel ingen rolle? Hun virker for fornøyd med seg selv, og det er det aller aller viktigste! Blir nesten dårlig av å tenke på hvordan samfunnet vårt har utviklet seg på akkurat dette området. Spiser for mye ute? Koser seg for mye? Det er lov å kose seg så mye man bare vil! Det skal ikke være nødvendig at ukjente mennesker sitter og påpeker det. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 19. juli 2014 #24 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Diger??? Hva i huleste er det som feiler folk? Folka i den tråden her er så tjukke i huet at det skulle ikke vært mulig... La dem sulte seg vekk, så de slipper å føre de skinnsyke idealene sine videre på neste generasjon. Jenta som er avbildet i den bloggen der, har en fin og slank kropp. Absolutt innenfor idealet. Edit: Jeg kan ikke helt tro på at folk kan være såpass tette at de faktisk mener det som skrives her, så jeg tenker heller at dette kanskje var et "stunt" for å få mange lesere inn på bloggen der. Endret 19. juli 2014 av Yme 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #25 Del Skrevet 19. juli 2014 Sunn og flott jente. En av få bloggere som er et godt forbilde for jenter kroppsmessig. Anonymous poster hash: 1bab8...82d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 19. juli 2014 #26 Del Skrevet 19. juli 2014 HUN SER FANTASTISK UT!!!!!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #27 Del Skrevet 19. juli 2014 Sjekket nettopp ut bloggen hennes og må si at alle disse kommentarene har endret hvordan jeg ser på meg selv. Trodde ikke jeg var så fryktelig kraftig og lubben, men hvis dere synes at hun er lubben og har flere kilo ekstra, da må ihvertfall jeg ha det! Hun ser jo helt fin og normal ut! Ikke rart jenter sulter seg selv.... Anonymous poster hash: ed4e5...ac5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia pia Skrevet 19. juli 2014 #28 Del Skrevet 19. juli 2014 Hmm.. Tenkte jeg skulle komme med min vurdering.. Vel, etter å ha sett igjennom hele første siden på bloggen hennes, finner jeg fortsatt ikke et bilde av henne hvor man ser tydelig hvor "stor" kroppen hennes er. Hun bruker så store klær! Vanskelig å se hvordan hun egentlig ser ut.. Mye mulig hun ser større ut enn hun egentlig er. Følger ikke bloggen hennes. Syns forøvrig hun så helt normal og fin ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #29 Del Skrevet 19. juli 2014 Trådstarter her. Så jeg er helt tett i hodet fordi jeg ikke skjønner helt at hun trener så mye og spiser så sunt som hun selv sier hun gjør, og likevel ikke ser ut som om hun gjør det? Alt jeg sier er: Hun er ikke tjukk eller noe, men hun er ikke slank eller fit. Kan si hun er normal-chubby på en sunn måte. Hun ser sunn ut også og hun er en fin jente. Har aldri sagt at siden hun er chubby så er hun stygg... Jeg bare ser ikke helt logikken her... en av venninnene hennes, Maren, som også har en egen blogg, trener masse og spiser sunt og det SER man på henne også. Men det gjør man ikke på Kristina, selv om hun sier at hun trener hele 6 dager i uka og spiser så forbaska sunt. Så hvor f blir av resultatene da? kanke hun heller bare være ærlig om hvor mye hun spiser da? Og at hun egentlig ikke trener så mye som hun sier... ikke rart leserne som sier "Ser ut som du har lagt på deg" sier det, for det SER jo ut som hun har lagt på seg... Hun var tjukkere før ja, og så gikk hun ned i vekt og var slank en stund og så begynte hun med styrketrening og sånt og nå ser hun litt større ut igjen, men på en sunnere måte enn sist gang da hun var stor. Så det jeg tror nå er at hun spiser for mye, selv om det er sunn mat. I tillegg til at hun trener tung styrke så bygger hun muskler men samt. mister ikke fett og da blir det på en måte dobbelt opp. Og da ser hun litt større ut. Jeg begynner egentlig å bli lei den bloggen og hun jenta, fordi det virker som hun pynter så jævlig på hvor mye hun trener og hvor sunt hun spiser når man for fanden ikke ser noen resultater her Det har ihvertfall ført til at jeg leser bloggen mindre og mindre. Anonymous poster hash: bcea0...a39 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 19. juli 2014 #30 Del Skrevet 19. juli 2014 Grunnen til at folk kommenterer det og snakker om det er det enorme fokuset hun selv har på mat og trening på bloggen. Hadde hun blogget om helt andre ting hadde ikke fokuset vært der. Hun legger litt opp til det selv. Jeg syns selv hun ser frisk og sunn ut, men jeg skjønner om folk mener noe annet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 19. juli 2014 #31 Del Skrevet 19. juli 2014 Dere som sier at hun er chubby... Er man chubby om man har helt flat mage? For Kristina har jo det. Hun er jo faktisk stram i kroppen. Jeg tror kanskje dere forveksler kraftig bygd med chubby. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 19. juli 2014 #32 Del Skrevet 19. juli 2014 Det eneste jeg har å "utsette" på henne er at jeg syntes hun kler seg så hun ser mye større ut enn det hun er 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #33 Del Skrevet 19. juli 2014 Hun så feit ut, Beklager. Anonymous poster hash: 149b9...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rægs Skrevet 19. juli 2014 #34 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Personlig så syntes jeg at hun bruker klær som får hennes figur til å se større ut: 1730243-12-1405769584059.jpg 1730243-9-1405407626005.jpg Endret 19. juli 2014 av Rægs 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #35 Del Skrevet 19. juli 2014 Trådstarter her. Så jeg er helt tett i hodet fordi jeg ikke skjønner helt at hun trener så mye og spiser så sunt som hun selv sier hun gjør, og likevel ikke ser ut som om hun gjør det? Alt jeg sier er: Hun er ikke tjukk eller noe, men hun er ikke slank eller fit. Kan si hun er normal-chubby på en sunn måte. Hun ser sunn ut også og hun er en fin jente. Har aldri sagt at siden hun er chubby så er hun stygg... Jeg bare ser ikke helt logikken her... en av venninnene hennes, Maren, som også har en egen blogg, trener masse og spiser sunt og det SER man på henne også. Men det gjør man ikke på Kristina, selv om hun sier at hun trener hele 6 dager i uka og spiser så forbaska sunt. Så hvor f blir av resultatene da? kanke hun heller bare være ærlig om hvor mye hun spiser da? Og at hun egentlig ikke trener så mye som hun sier... ikke rart leserne som sier "Ser ut som du har lagt på deg" sier det, for det SER jo ut som hun har lagt på seg... Hun var tjukkere før ja, og så gikk hun ned i vekt og var slank en stund og så begynte hun med styrketrening og sånt og nå ser hun litt større ut igjen, men på en sunnere måte enn sist gang da hun var stor. Så det jeg tror nå er at hun spiser for mye, selv om det er sunn mat. I tillegg til at hun trener tung styrke så bygger hun muskler men samt. mister ikke fett og da blir det på en måte dobbelt opp. Og da ser hun litt større ut. Jeg begynner egentlig å bli lei den bloggen og hun jenta, fordi det virker som hun pynter så jævlig på hvor mye hun trener og hvor sunt hun spiser når man for fanden ikke ser noen resultater her Det har ihvertfall ført til at jeg leser bloggen mindre og mindre. Anonymous poster hash: bcea0...a39 Hjelpe meg, slapp av!! Yme snakker vel om responsen du har fått i tråden. Men i dette innlegget røper du jo intensjonen din med tråden, så dette var vel ikke noe du "bare lurte på om andre lurte på det samme"..Anonymous poster hash: 3da09...cb3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 19. juli 2014 #36 Del Skrevet 19. juli 2014 Dagens antrekk var ikke særlig flatterende synes jeg. Alt hun har av former forsvinner helt i den telt-lignende kjolen, hun ser større og nesten helt kvadratisk ut. Jeg synes hun ser sunn og frisk ut, hun har fine former, men hun bommer ofte på klærne. Når hun først gjør det riktig, finner klærne som legger seg pent om kroppen og fremhever formene hennes, da ser hun smashing ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 19. juli 2014 #37 Del Skrevet 19. juli 2014 På Shapeup-bildene ser hun jo superfresh ut med lite klær: http://bloggfiler.no/kristinaandersen.blogg.no/images/1730243-10-1395421141750.jpg Hun er nok sterk, men tung. Kler seg ikke alltid etter kroppen sin. Men det er ikke min sak, og jeg bryr meg ikke noe særlig. Det er andre ting ved henne som irriterer meg mer enn at hun skriver om trening og kosthold, for å si det slik. Dårlig språk, dårlig humor, dårlige reklameskills. Fint at alle ikke er sylfider. Anonymous poster hash: cd7a7...d12 Enig i denne. Det gjør vel ikke noe at det ikke kun er de syltynne bloggerne som skriver om trening/kosthold..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #38 Del Skrevet 19. juli 2014 Å kommentere kroppen hennes synes jeg bare er lavmål. Men jeg vil bare si ifra om et blogginnlegg som jeg syntes var veldig lite troverdig. http://kristinaandersen.no/1401982716_new_york__bekjennelse.html http://www.dagbladet.no/2014/06/26/kultur/litteratur/bastion_forlag/bok/litteraturanmeldelse/34035300/ Hvem vet om hun i det hele tatt leste boka, det viktigste var nok å prøve og vinne den newyork turen. Anonymous poster hash: 2eb31...9d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 19. juli 2014 #39 Del Skrevet 19. juli 2014 Enig i denne. Det gjør vel ikke noe at det ikke kun er de syltynne bloggerne som skriver om trening/kosthold..? I tillegg til at man ikke automatisk blir slank og stram av sunn mat og trening. Jeg syns hu i bloggen ser slank og fin ut, men like fullt kan man være 15 kilo overvektig, og holde seg der, selv om man utelukkende spiser sunn mat, og trener mye. Dette viser jo bare at folk ikke aner hva de snakker om 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 19. juli 2014 #40 Del Skrevet 19. juli 2014 Skjerp dere, folkens!!! Helt normal!! Hva slags samfunn ønsker dere når det er greit å slenge slike kommenterer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg