AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #341 Del Skrevet 26. august 2015 Fy faensatan så kultenlumpen Ronja er som ikke ville dele godtesnopet sitt! Hun skulle hatt julingris! Neste gang dere skal ha filmvideoaftenkveld kroppsvisiterer du henne og og tømmer vesketasken hennes ut på gulvparketten! Å ikke dele godtesnopet sitt med sine vennekompiser er nemlig forbudtulovlig! Nå er det fredaghelg og jeg sitter under pleddteppet med en kattepuskatt på fanget som den crazygale kattepusedameladyen jeg er. Jeg har alkoholcider i et glass og colabrus i et annet. Har også en pose smågodtsnop fra Sverige som jeg har tømt i en bolleskål. Det er både sjokoladesnop, lakrissnop og masse annet godtdigg. Jeg har også potetgullchips, men det skal jeg spare til imorgenlørdag. Og jeg må si jeg kosehygget med veldigvirkelig med denne morsomgøyale tråden. Anonymous poster hash: 995e3...576 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 26. august 2015 #342 Del Skrevet 26. august 2015 Fy faensatan så kultenlumpen Ronja er som ikke ville dele godtesnopet sitt! Hun skulle hatt julingris! Neste gang dere skal ha filmvideoaftenkveld kroppsvisiterer du henne og og tømmer vesketasken hennes ut på gulvparketten! Å ikke dele godtesnopet sitt med sine vennekompiser er nemlig forbudtulovlig! Nå er det fredaghelg og jeg sitter under pleddteppet med en kattepuskatt på fanget som den crazygale kattepusedameladyen jeg er. Jeg har alkoholcider i et glass og colabrus i et annet. Har også en pose smågodtsnop fra Sverige som jeg har tømt i en bolleskål. Det er både sjokoladesnop, lakrissnop og masse annet godtdigg. Jeg har også potetgullchips, men det skal jeg spare til imorgenlørdag. Og jeg må si jeg kosehygget med veldigvirkelig med denne morsomgøyale tråden. Årets innlegg! Jeg lo høyt. 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 27. august 2015 #343 Del Skrevet 27. august 2015 Note to self: ikke les denne tråden på bussen 😂 Denne tråden er hærlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 27. august 2015 #344 Del Skrevet 27. august 2015 Note to self: ikke les denne tråden på bussen Denne tråden er hærlig! Tenk så hyggeligkoselig jordaverden hadde blitt hvis allesammen hadde snakketpratet slik :-) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #345 Del Skrevet 10. oktober 2015 Ts, hvordan gikk det? Er du fortsatt venn ned Ronja? Har hun lært seg å dele godtesnopet sitt nå? :-DAnonymous poster hash: 382ff...9dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 10. oktober 2015 #346 Del Skrevet 10. oktober 2015 Tenk så hyggeligkoselig jordaverden hadde blitt hvis allesammen hadde snakketpratet slik :-) Glætt en av de beste svarene i tråden! 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_SeXy_DoRullNisse Skrevet 21. oktober 2015 #347 Del Skrevet 21. oktober 2015 Varför gör hon på detta viset? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #348 Del Skrevet 3. desember 2015 Ts, hvordan gikk det? Er du fortsatt venn ned Ronja? Har hun lært seg å dele godtesnopet sitt nå? :-D Anonymous poster hash: 382ff...9dd Har faktisk knapt vært med vedkommende det siste året, men tror ikke det har noe med denne saken å gjøre. Anonymkode: dae77...8dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #349 Del Skrevet 4. desember 2015 Vet Ronja at hun er kjendis? Anonymkode: 66cdd...d41 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 4. desember 2015 #350 Del Skrevet 4. desember 2015 En av de beste trådene på KG! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2015 #351 Del Skrevet 17. desember 2015 Anonymkode: 55ad4...911 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenta Skrevet 18. desember 2015 #352 Del Skrevet 18. desember 2015 Haha, jeg kjenner en som sier godtesnop, har sagt det siden han var liten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 18. desember 2015 #353 Del Skrevet 18. desember 2015 (endret) Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #354 Del Skrevet 18. desember 2015 Godtesnoploven:§ 1: Har du godtesnop i like store biter, og dette antallet overstiger fem, skal du dele godtesnopet med din neste. § 2: Har du fått godtesnop av din neste, skal du gjengjelde tjenesten så snart det lar seg gjøre.§ 3: Ulovlig inntak av andres godtesnop straffes med godtesnopnekt i én uke. Anonymkode: 1bbf2...84b 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 27. januar 2016 #355 Del Skrevet 27. januar 2016 Lurer så fælt på hvordan det går med Ronja og godtesnopet hennes jeg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #356 Del Skrevet 27. januar 2016 Godtesnop og sjokoladesnop? Hvorfor sa du ikke bare snop? Anonymkode: 2c750...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 27. januar 2016 #357 Del Skrevet 27. januar 2016 Denne tråden er heroinnarkotika, og fikk meg hekta på Kvinneguiden, sammen med tallerkenrullereren og verdens beste pastasaus. Fantastisk. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 29. januar 2016 #358 Del Skrevet 29. januar 2016 Hvor finner jeg klassiske kg tråder? :-D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #359 Del Skrevet 29. januar 2016 Jeg har aldri fattet hva som er så rasende festlig med denne tråden. Anonymkode: a2d58...151 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 29. januar 2016 #360 Del Skrevet 29. januar 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri fattet hva som er så rasende festlig med denne tråden. Anonymkode: a2d58...151 Da har du gått glipp av noe stort Til jul og andre store anledninger handler vi nå kun godtesnop! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå