Gå til innhold

Venninne hadde med eget snop, delte ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter å spiser snop-og ikke faen om jeg deler!!

Anonymkode: 2772f...86a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper både Ts og Ronja hamstrer lassevis med både godte- og sjokoladesnop om dagen. Så gjør det ikke noe om Ronja ikke vil dele av det hun har i veska neste gang de er på venninnekveld hos Ts, da de begge har mer enn de klarer å spise resten av året uanz.

Anonymkode: 391ad...2ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.3.2016 at 0.46, AnonymBruker skrev:

Jeg får seriøst lættis av denne tråden. Har faen ikke flirt så jævlig godt på lenge. Har bare lest frem til side 9, men det holdt.

TS, skal vi ikke ta litt godterisnop til vorspielet, spise litt potetmosstappegrøt på vegen til kollektivtransportbussen på veg til alkoholvindruepromillebaren i byen, mens vi de siste meterne dit rir på ett kufenaut? Så kan vi ta en skikkelig folkedansrytmiskfeleinspirertvals mens vi sakte men sikkert får opp den stemningstilstandsemosjonelle følelsen. Deretter kan vi ta en pratsamtalediskusjonsdebatt med Ronja og alle de fjerne slektningsfamiliemedlemmene.

Etter det kan vi alle sammen gå til nærmeste gatekjøkkenkioskbutikken hvor alle sammen bestiller en kebabstektkjøttinspirertrett med sausdressing og salatgrønnsaksvitaminblanding, før vi drar hjem til Ronja og snylter litt på hennes godterisnopsukkerholdige varer, så hun kan få se hvordan et ekte ranstyveri av rang foregår. Så kan vi ta en sangtrall på veien hjem til deg igjen for litt nachspiel.

Anonymkode: 2d8fb...9e5

Etterpåfestnachspiel! :opplyser:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.1.2016 at 4.37, Alja skrev:

Hvor finner jeg klassiske kg tråder? :-D

Her:

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere Ronja er blant de som kjøper billig godtesnop og billige 8-pakninger med Kvikk-Lunsj nå i disse godtesnop-priskrig-tider?

Anonymkode: 391ad...2ac

Ronja har garantert ikke bare kjøpt poser med godtesnop, hun er nok av typen som har kjøpt esker. I dette øyeblikk sitter hun nok godt gjemt å kaster nedpå både sjokoladebananer, melkepletter og skummgummi mens hun kosehygger seg. Ronja er en ekte godtesnoper! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Unika skrev:

Ronja har garantert ikke bare kjøpt poser med godtesnop, hun er nok av typen som har kjøpt esker. I dette øyeblikk sitter hun nok godt gjemt å kaster nedpå både sjokoladebananer, melkepletter og skummgummi mens hun kosehygger seg. Ronja er en ekte godtesnoper! 

Helt enig, og hun har nok fylt alle veskene sine  til randen med godtesnop. Hun er godt rustet til alle sammenkomster med venner hvor de skal ha med godtesnop, men kommer hun til å dele godtesnopet sitt? Niks!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17. juli 2014 at 10.17, AnonymBruker skrev:

Ja, hadde du sagt at "Ronja, du kan ikke få godtesnop og sjokoladesnop i både posesekk og skålbolle. Nå legger du enten vekk veskebagen din og setter deg i sofasalongen, eller så får du gå ut i korridorgangen og bli der, Ronja" med bestemtstreng stemme, da hadde det vært helt iordengreit.

 

Anonymous poster hash: efbf6...1f5

*latterkule* :fnise::laugh::laugh:
Nå _måtte_ jeg bare logge inn for å takke deg for dagens (kanskje årets latterkule) så får det bare være at mascaraen min gikk til pises!  TAKK! :D (er det rart det er krig i verden)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17. juli 2014 at 11.54, AnonymBruker skrev:

 

Minner meg om han som kom på vorspiel med en six-pack øl og ba verten om penger for panten fordi han ikke kunne ta med tomflaskene ut på byen og de da måtte bli stående igjen.

 

Anonymous poster hash: 570b4...6f5

Dette er den mest underholdende tråen jeg noensinne har lest på heeeele internetten! Takk Gud for at jeg gikk inn her i dag - på en ellers litt grå og kjedelig lørdag - har jeg nå fest innvendig! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.7.2014 at 19.40, AnonymBruker skrev:

I går var vi samlet hos meg, fire stk., og hadde spillekveld. Jeg serverte både brus, snop og snacks.

 

Og så var det en venninne som hadde en liten godtepose som nede i veska som hun tok fra av og til, prøvde å skjule det men jeg så det. Hun forsynte seg også av det jeg hadde framme. La oss kalle henne Ronja.

 

Så jeg sa "Ronja, har du godtesnop?", med en sterk antydning om at jeg synes det var merkelig at hun i så fall ikke satte det fram sammen med det jeg hadde servert. Så begynte hun bare å le! Jeg gjentok "HAR du sjokoladesnop, Ronja?" Og nå begynte de faktisk å le av meg alle tre, fordi de mente godtesnop/sjokoladesnop var så barnslig å si!!

 

Jeg ble opprørt innvending men lot det ligge og sa ikke noe mer. Merker at jeg fortsatt er irritert, hva synes dere? Er det ikke frekt å komme på besøk hos andre og ta av det man blir servert og samtidig ikke dele på det man selv har med seg?

 


Anonymous poster hash: fcd04...1f7

 

hva mener du med snop? er det sånn vingummi i joggeskoform og sånt? smågodt, eller?

kall en spade en spade. stoff. ble du så sur for det? så dere bruker stoff dere også?

Anonymkode: 120de...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da noen etterlyste tråden bumper jeg den opp igjen.

Anonymkode: 3bc22...3ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Pleier lese denne tråden når jeg har en dårlig dag. Hjelper alltid.

Anonymkode: 343ae...17c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hadde mareritt om denne tråden i natt, våknet av at jeg lå og ropte "godtesnooop!!!"

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på hva Sotrapedoen hadde svart om Ronja hadde spurt etter godtesnop. Hadde vel ikke fått noe, siden hun er jente?

Anonymkode: 391ad...2ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 17.7.2014 at 11.54, AnonymBruker skrev:

 

Minner meg om han som kom på vorspiel med en six-pack øl og ba verten om penger for panten fordi han ikke kunne ta med tomflaskene ut på byen og de da måtte bli stående igjen.

 

Anonymous poster hash: 570b4...6f5

Da hadde jeg bare svart at han var Velkommen til å ta med seg tomflaskene hjem igjen... så får han velge mellom de pengene og å dra ut:p 

Anonymkode: 6a739...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg og Ronja, TS? Er dere venner enda?

Anonymkode: 95803...08f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...