Gå til innhold

Venninne hadde med eget snop, delte ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at jeg noen ganger er gniten på godtesnop.

Av og til later jeg som om jeg ikke har noe, og så spiser jeg det når de andre har gått hjem.

Anonymous poster hash: d23ce...4be

Sier du også godtesnop?

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier du også godtesnop?

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Om det hjelper litt TS, så har jeg begynt å si godtesnop :sjenert:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Føler jeg under en forelesning eller på jobb MÅ prøve å rope "Ronja, har du godtesnop?!" :fnise:



Anonymous poster hash: 26bec...f59
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg syns du overreagerte

Hvorfor dro du opp tråden? :)

Anonymous poster hash: b7427...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor dro du opp tråden? :)

Anonymous poster hash: b7427...312

Det er sånn han gjør når han kjeder seg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme

Måter å sjekke om ein person er på Kg: Spør:" Ronja, har du godtesnop?" og sjå om dei fniser.

Endret av Belle âme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Dro opp? Den ble postet i sist for noen uker siden...

Ts overreagerte noe veldig, jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste som syns det

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Jeg må innrømme at jeg noen ganger er gniten på godtesnop.

Av og til later jeg som om jeg ikke har noe, og så spiser jeg det når de andre har gått hjem.

Anonymous poster hash: d23ce...4be

Samme her :)

Men det er fordi jeg ikke tåler vanlig godteri...og det bittelille jeg tåler koster veldig mye for en liten pose.

Og når venner kjøper digre poser med potetgull og gomler i seg, så gidder ikke jeg dele mitt jordskokkgull som tar meg 1 time å lage to håndfulle.

Lagde det 1 gang og var på kjøkkenet i 2 sekunder...når jeg kom tilbake så var skåle tom og de sa at jeg godt kunne lage mer :/

Så jeg er gnien på mitt godteri og driter i hva andre syns om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir fysen av hele tråden. Nå skal jeg ut og kjøpe meg sjokoladesnop. Og ikke dele med noen. Ikke en eneste sjel! :arwen:



Anonymous poster hash: 95039...836
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro opp? Den ble postet i sist for noen uker siden...

Ts overreagerte noe veldig, jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste som syns det

Det virket på svaret ditt som om du aldri har lest tråden tidligere, derfor ble jeg litt nysgjerrig hvordan du fant den da den lå mange mange sider bakover. "Alle" andre drar den opp for å le. Men samma det, passet jo bra at denne legendariske tråden dukket opp igjen rett før helga! :)

Anonymous poster hash: b7427...312

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg fant den i den tråden hvor man linker til klassiske kg tråder :) Hadde den vært inaktiv i 1 år så hadde jeg ikke turt å poste i den :fnise: Jeg skal innrømme at jeg har overreagert med igjennåpning før som når jeg dro opp Judging Amy tråden fra 2005 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant den i den tråden hvor man linker til klassiske kg tråder :) Hadde den vært inaktiv i 1 år så hadde jeg ikke turt å poste i den :fnise: Jeg skal innrømme at jeg har overreagert med igjennåpning før som når jeg dro opp Judging Amy tråden fra 2005 :P

Hehe, du er nok ikke den enste. Ikke alltid lett å få med seg dato :)

Anonymous poster hash: b7427...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var vi samlet hos meg, fire stk., og hadde spillekveld. Jeg serverte både brus, snop og snacks.

 

Og så var det en venninne som hadde en liten godtepose som nede i veska som hun tok fra av og til, prøvde å skjule det men jeg så det. Hun forsynte seg også av det jeg hadde framme. La oss kalle henne Ronja.

 

Så jeg sa "Ronja, har du godtesnop?", med en sterk antydning om at jeg synes det var merkelig at hun i så fall ikke satte det fram sammen med det jeg hadde servert. Så begynte hun bare å le! Jeg gjentok "HAR du sjokoladesnop, Ronja?" Og nå begynte de faktisk å le av meg alle tre, fordi de mente godtesnop/sjokoladesnop var så barnslig å si!!

 

Jeg ble opprørt innvending men lot det ligge og sa ikke noe mer. Merker at jeg fortsatt er irritert, hva synes dere? Er det ikke frekt å komme på besøk hos andre og ta av det man blir servert og samtidig ikke dele på det man selv har med seg?

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Hysterisk morsomt. Jeg lo så teen min sprutet ut over bordet. Godt skrevet, virkelig godt skrevet!

Anonymous poster hash: 48c4e...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Fy faensatan så kultenlumpen Ronja er som ikke ville dele godtesnopet sitt! Hun skulle hatt julingris! Neste gang dere skal ha filmvideoaftenkveld kroppsvisiterer du henne og og tømmer vesketasken hennes ut på gulvparketten! Å ikke dele godtesnopet sitt med sine vennekompiser er nemlig forbudtulovlig!

Nå er det fredaghelg og jeg sitter under pleddteppet med en kattepuskatt på fanget som den crazygale kattepusedameladyen jeg er. Jeg har alkoholcider i et glass og colabrus i et annet. Har også en pose smågodtsnop fra Sverige som jeg har tømt i en bolleskål. Det er både sjokoladesnop, lakrissnop og masse annet godtdigg. Jeg har også potetgullchips, men det skal jeg spare til imorgenlørdag. Og jeg må si jeg kosehygget med veldigvirkelig med denne morsomgøyale tråden.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jøye meg. Her var det mange som liker å ha det morsomt på andres bekostning. Typisk gruppementalitet.

 

Det forundrer meg at moderatorene ikke har kommet på banen for lenge siden, da denne tråden handler om ei som føler hun andre er gjerrig, men her tar det av på grunn av et ord som er godtesnop. At folk her ikke skjemmes av seg selv da di tar del i kollektiv mobbing. Man kan stille spørsmål om hvorfor folk ikke ser hvor ondskapsfullt dette er og føyser det bort som det bare er litt moro; da trådstarter har sakt ifra flere ganger. Samt at det ikke bare er denne tråden som blir brukt til latterliggjøringa. Regner med at KG`ere kommer til å hyle ut om herre Gud da, ha litt humoristisk sans. For TS har allerede tydeligvis fått passet sitt påskrevet for og ikke se det humoristiske i det, eller oppfatte form for ironi og ta seg selv for høytidelig. Jeg skulle likt og sett forsvaret til di som skriver om noen hadde kalt di indirekte evnevek og angrepet deres type personlighet. For det er det det handler om i bunn og grunn.

 

Her la trådstarter frem ett seriøst tema, hvor riktignok det ene ordet var en smule morsomt men det er da måter på hvordan folk tar av. Jeg synes det er beundringsverdig av TS og si at folk bare får more seg videre. Fint TS at det har løst seg mellom dere.

 

Når det er sakt så ville jeg anbefalt deg en litt annen innfallsvinkel hvis dette skjer i igjen. Om da ikke venninna di ble så flau at hun tar det til seg. For ja, det høres ut som venninna di er gjerrig og grådig på en gang. Hadde det vært meg ville jeg forhørt meg om hva resten av gruppa tenker om saken hver for seg, men lagt det frem på en nøytral måte, typ; er det bare meg? Denne neste delen er viktig, så det ikke blir bare baksnakking; Så ville jeg møtt venninna mi og tatt en prat med henne. Det er viktig at man ikke anklager, men sier hva man tenker i forhold til oppførselen hennes. Så ville jeg bet om unnskyldning for å ha hengt henne ut foran hele gruppa, for det er ikke greit og blir sett på som like sosialt tilbakestående.

 

Om dette faktisk er tråden til en gutt ville jeg anbefalt det samme, men det er det vist ikke allikevel. Og om hun hadde stjelt det ifra deg, ville jeg tatt det opp og sakt ifra at det ikke er akseptabel oppførsel og revurdert vennskapet da man ikke kan stole på henne.

 

Til resten forresten; Små barn, store gleder. Tenk litt på den. For di som synes jeg er feig som tar denne anonym. Dere kan gjette selv hvorfor ut i fra deres egen oppførsel i denne tråden, og resten.

 Go`helg



Anonymous poster hash: fd1c4...f47
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Det er snakk om en pose smågodt... Trengs ikke noen intervensjon på grunn av noen godteribiter...!🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hallo! Det er snakk om en pose smågodt... Trengs ikke noen intervensjon på grunn av noen godteribiter...!🙈

Stakkars Ronja dersom det blir intervensjon..

Hun tør sikkert ikke å røre godtesnop igjen etter det.

Anonymous poster hash: a21d4...5e9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...