Gå til innhold

Venninne hadde med eget snop, delte ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

tenk om...

...noen av de andre som var tilstede den kvelden tilfeldigvis sitter på kg? ;)

Anonymous poster hash: 06147...07f

Da har vedkommende lært at h*n ikke kan komme på besøkvisit, med godtesnop og sjokoladesnop uten å delespandere på de andre :opplyser::regler:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hey hey!

Jeg ser at alle er ute etter å ta godtesnopesnakkeren!

Vel, vel - jeg slenger meg på, guttaboys, bare for primitivitetslavmåls skyld:

Slik jeg tolker dette så er trådstarter ute etter å markere seg.

Hun (jeg regner med det er et hysterisk kvinnfolk, siden hun er på Kvinneguiden) har dette behovet fordi hun enten har en drøm om å oppdra noen eller å jobbe med lover og regler. Kanskje hun har vært en advokat i sitt tidligere liv, eller kanskje hun bare ønsker barn?

Jeg holder en knapp på sistnevnte, siden hun oppfører seg litt som et barn selv.

Ronja, på sin side, er den modige her:

Her ser vi et prima eksempel av en praktfull kvinne som er kvalitetsbevisst!

Hva om trådstarter ikke hadde ordentlig godtegodt godtesnop i godteskåla?

Bør vi ta slike sjanser? Når en skal kose seg, så bør en gå fram som et godt eksempel å starte en trend; bring ditt eget snop, for det har du valgt selv, og da smaker det best! Jeg vil våge å påstå at Ronja antagelig er en meget reflektert og innoativ karrierekvinne som vet å være selektiv - hun vet hva hun vil ha i livet og ikke, og hun klarer fint å ta de rette valgene. Ja, og så... om enn Ronja valgte å plukke ut sine favoritt blant ikke-medbragt-tatt-med snopegodtesnop - det vitner bare om at hun så noe hun likte i denne skålen også. Eller kanskje hun bare tok for medlidenhets skyld, så ikke trådstarter skulle føle seg ille til mote ved å ikke ha noe annet enn drittsnop med dårlig kvalitet.

Og sist men ikke minst: vi vet ikke hva som eksakt befant seg i den snopegodteskåla, folkens - det kan for alt vi vet være kamferdrops - og hvem liker vel kamferdrops? Jeg vil konkludere med at trådstarter bør være glad for de andre venninnene hun hadde på besøk, som tydelig spiste dette av ren høflighets skyld. Hadde de vært mer vågale og oppriktige, hadde de nok også bringt med seg sitt eget godtegodtesnop, og trådstarter kunne selv ha trykt i trynet kamferdrops til nyrene sviktet!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey hey!

Jeg ser at alle er ute etter å ta godtesnopesnakkeren!

Vel, vel - jeg slenger meg på, guttaboys, bare for primitivitetslavmåls skyld:

Slik jeg tolker dette så er trådstarter ute etter å markere seg.

Hun (jeg regner med det er et hysterisk kvinnfolk, siden hun er på Kvinneguiden) har dette behovet fordi hun enten har en drøm om å oppdra noen eller å jobbe med lover og regler. Kanskje hun har vært en advokat i sitt tidligere liv, eller kanskje hun bare ønsker barn?

Jeg holder en knapp på sistnevnte, siden hun oppfører seg litt som et barn selv.

Ronja, på sin side, er den modige her:

Her ser vi et prima eksempel av en praktfull kvinne som er kvalitetsbevisst!

Hva om trådstarter ikke hadde ordentlig godtegodt godtesnop i godteskåla?

Bør vi ta slike sjanser? Når en skal kose seg, så bør en gå fram som et godt eksempel å starte en trend; bring ditt eget snop, for det har du valgt selv, og da smaker det best! Jeg vil våge å påstå at Ronja antagelig er en meget reflektert og innoativ karrierekvinne som vet å være selektiv - hun vet hva hun vil ha i livet og ikke, og hun klarer fint å ta de rette valgene. Ja, og så... om enn Ronja valgte å plukke ut sine favoritt blant ikke-medbragt-tatt-med snopegodtesnop - det vitner bare om at hun så noe hun likte i denne skålen også. Eller kanskje hun bare tok for medlidenhets skyld, så ikke trådstarter skulle føle seg ille til mote ved å ikke ha noe annet enn drittsnop med dårlig kvalitet.

Og sist men ikke minst: vi vet ikke hva som eksakt befant seg i den snopegodteskåla, folkens - det kan for alt vi vet være kamferdrops - og hvem liker vel kamferdrops? Jeg vil konkludere med at trådstarter bør være glad for de andre venninnene hun hadde på besøk, som tydelig spiste dette av ren høflighets skyld. Hadde de vært mer vågale og oppriktige, hadde de nok også bringt med seg sitt eget godtegodtesnop, og trådstarter kunne selv ha trykt i trynet kamferdrops til nyrene sviktet!

Ikke for å være frekk, men dette var dessverre et ganske platt forsøk på humor...

Anonymous poster hash: 8e3ad...e2f

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vant med hvis noen tar med snop, så setter vi det fram i ei skål så alle får. Så synes det var litt sært å snikspise fra veska.

MEN du hørtes ut som du snakket til en liten unge som hadde gjømt unna snop, og ikke hadde lov til å spise det :fnise:

Så jeg vet ikke hvem som var mest sær her

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KEM...... SPRØYTA......... GODTESNOP........ PÅ MEG?????!???!?!!!

KAN....... DU................. MELDA................. DEG???!???!?!?!!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. Folk er jammen rare.. henge seg opp i at folk bruker ord og utrykk som alle andre ikke bruker.. glad ingen hører meg når jeg snakker med mine hjemmesnekra ord og uttykk. Sjokoladesnop og godtesnop var litt søtt i grunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg opp i hvordan folk snakker fordi jeg er opptatt av stil, pipe og flosshatt.

Skjønner godt at trådstarter er opptatt av moral og folkeskikk og ordentlig oppdragelse.

Det lange innlegget mitt ovenfor var egentlig bare ironisk ment.

Støtter trådstarter! Ronja er en satans kriminell - en gjør simpelthen ikke slik.

Godtesnop er forsåvidt akseptert nå, for jeg og hele min sofistikerte omkrets

har nå begynt å ta dette til oss i vårt vokabular, og jeg skal sporenstreks kontakte

Norsk Språkråd imorgen vedrørende implementering av definisjonen 'godtesnop'.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kone er 50 og selv er jeg 58 og når jeg har godtesnop i vesken så er det mitt og bare mitt. Står det på bordet kan alle ta men alt i vesken er bare mitt. Ikke merkelig, må være lov med noe privat.

Anonymous poster hash: 59f66...b06

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs egentlig.. Dersom det hadde vært vanlig smågodt eller bare godteri hadde jeg nok ikke reagert. Men godtesnop blir liksom noe helt annet..

Anonymous poster hash: 1ac8e...c31

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kone er 50 og selv er jeg 58 og når jeg har godtesnop i vesken så er det mitt og bare mitt. Står det på bordet kan alle ta men alt i vesken er bare mitt. Ikke merkelig, må være lov med noe privat.

Anonymous poster hash: 59f66...b06

Er du mann med egen veske? Egen godtesnopveske? Det er kult da! :D

Anonymous poster hash: 8689a...988

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å si: "Håhå, nå har jeg lyst på en godteklem!" når jeg og kompisene er ute på byen og jeg vil ha det som jeg tidligere kalte for en "bearhug". Alle tar den lynkjapt og tenker: "Håhå, kvinneguiden, ja! Akkurat!"

Det finnes ikke noe med mer swag i vinden akkurat for øyeblikk enn å si godte-et-eller-annet!

Bare et tidsspørsmål om når det dukker opp i neste hollywoodfilm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mulig jeg tar feil, men dette må være det smarteste HI jeg har sett her inne noensinne. Trolling på høyt nivå.

Jeg kan levende se situasjonen for meg, og "Ronja, har du godtesnop i veska" er episk!

Godt jobba!



Anonymous poster hash: 21c64...276
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HHHHHHHHHHHHHHHHHHH, dereer rare :fnise::laugh:

Anonymous poster hash: 04bae...68c

Neei, ganske normalt å ville ha godterier sitt i fred, uansett alder på godtespiseren!

Anonymous poster hash: 59f66...b06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg opp i hvordan folk snakker fordi jeg er opptatt av stil, pipe og flosshatt.

Skjønner godt at trådstarter er opptatt av moral og folkeskikk og ordentlig oppdragelse.

Det lange innlegget mitt ovenfor var egentlig bare ironisk ment.

Støtter trådstarter! Ronja er en satans kriminell - en gjør simpelthen ikke slik.

Godtesnop er forsåvidt akseptert nå, for jeg og hele min sofistikerte omkrets

har nå begynt å ta dette til oss i vårt vokabular, og jeg skal sporenstreks kontakte

Norsk Språkråd imorgen vedrørende implementering av definisjonen 'godtesnop

pipe stil og flosshatt... Herregud det er mer tragisk og idiotisk enn hele denne tråden.

Anonymous poster hash: 5faff...e99

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KEM...... SPRØYTA......... GODTESNOP........ PÅ MEG?????!???!?!!!

KAN....... DU................. MELDA................. DEG???!???!?!?!!

Hahaha, elsker den videoen! :laugh:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...