Gå til innhold

Venninne hadde med eget snop, delte ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vent, var det ikke en mann som het Ronny allikavel da? (innlegg 206)

Anonymous poster hash: 570b4...6f5

Nei, ville bare distansere meg litt fra det, men ser nå at det kan være det samme.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

I går var vi samlet hos meg, fire stk., og hadde spillekveld. Jeg serverte både brus, snop og snacks.

Og så var det en venninne som hadde en liten godtepose som nede i veska som hun tok fra av og til, prøvde å skjule det men jeg så det. Hun forsynte seg også av det jeg hadde framme. La oss kalle henne Ronja.

Så jeg sa "Ronja, har du godtesnop?", med en sterk antydning om at jeg synes det var merkelig at hun i så fall ikke satte det fram sammen med det jeg hadde servert. Så begynte hun bare å le! Jeg gjentok "HAR du sjokoladesnop, Ronja?" Og nå begynte de faktisk å le av meg alle tre, fordi de mente godtesnop/sjokoladesnop var så barnslig å si!!

Jeg ble opprørt innvending men lot det ligge og sa ikke noe mer. Merker at jeg fortsatt er irritert, hva synes dere? Er det ikke frekt å komme på besøk hos andre og ta av det man blir servert og samtidig ikke dele på det man selv har med seg?

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Hahah, unnskyld.. men jeg må le av deg siden du henger deg opp i dette.

Anonymous poster hash: 42cc6...305

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden lo jeg faktisk høyt av :laugh:

Jeg ser for meg noe ala denne personen når jeg ser for meg ts :laugh:

:skratte: Jeg klarer ikke å slutte å le!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Vi har en i vennegjengen som holdt på sånn før også, men så sa vi at man ikke kan ta med godteri til seg selv på besøk til andre, og siden har han delt sånn som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har faktisk hendt noen få ganger at jeg har hatt med eget snop til filmkveld og lignende, bare en bitteliten pose eller en sjokolade. Det har vært dersom jeg enten ikke har hatt råd til å være med på spleiselaget (dersom "alle" har hatt med noe til 50-100 kr hver og jeg feks ikke har hatt råd til mer enn 20 kr men ville bli med likevel, og jeg ikke vil komme med en fisete godtepose og samtidig forsyne meg av alt de har kjøpt), eller dersom jeg har visst at jeg KUN hadde lyst på akkurat de fem sjokoladebitene den kvelden, eller dersom jeg av praktiske årsaker (tannregulering osv) bare kunne ha mykt snop. Eller en blanding av de tre :)

Det skal sies at det nesten alltid ender opp med at noen spiser opp snopet mitt likevel, fordi jeg ikke vil utbasunere om dårlig råd eller at "dette er bare mitt".

Uansett - sikkert noen som har blitt fornærma for dette dersom de har merket det, men jeg ville heller ha med noen egne utvalgte biter enn å spise ingenting. Veldig kjipt at det ikke er lov, men jeg skjønner at noen kan reagere.

Treffende nick til den utgreiingen :)

Det første jeg tenkte på var at hun kanskje er allergisk mot noe av det TS hadde satt frem? Så hun hadde med allergi-godteri, som hun helst ikke ville dele for det koster sikkert en formue og hun er jo faktisk allergisk og trenger det selv.

Anonymous poster hash: b13e6...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en i vennegjengen som holdt på sånn før også, men så sa vi at man ikke kan ta med godteri til seg selv på besøk til andre, og siden har han delt sånn som alle andre.

Så da er du enig i at det ikke var bra gjort av henne å ikke dele når hun tok av det andre?

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Roooonjaaa, har du GODTEsnop?????"

*intet svar*

"Å joda, du har SJOKOLADESNOP, du!"

*rødmer*

"Godtesnop må deles, Ronja"

Anonymous poster hash: 26931...2d6

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Så da er du enig i at det ikke var bra gjort av henne å ikke dele når hun tok av det andre?

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spesielt å sitte og spise godteri fra lomma når man er på besøk hos noen som har handlet inn til alle gjestene. Av en eller annen grunn ble det enda litt mer spesielt da det kom fram at det er gutter/menn det handler om. :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden lo jeg faktisk høyt av :laugh:

Jeg ser for meg noe ala denne personen når jeg ser for meg ts :laugh:

HAHA fant en parodi på den som også var fantastisk^^

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tenk om...

...noen av de andre som var tilstede den kvelden tilfeldigvis sitter på kg? ;)

Anonymous poster hash: 06147...07f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk om...

...noen av de andre som var tilstede den kvelden tilfeldigvis sitter på kg? ;)

Anonymous poster hash: 06147...07f

Ja, hva da?

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...