Gå til innhold

Venninne hadde med eget snop, delte ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan vet du det? Er du TS?

Anonymous poster hash: 188d0...f9e

Jeg er Ts, ja.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig! TS er tilbake :danse::popcorn:

Anonymous poster hash: c99d2...702

Hva mener du? Jeg har vært her hele tiden, jeg.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som syns at denne tråden ikke er det minste morsom? Angret på at jeg gadd å lese gjennom den etter at folk her hadde skrevet at den var så morsom.

Anonymous poster hash: 99fd9...e5a

Nei, jeg skjønner det heller ikke. Var jo en helt normal problemstilling å ta opp?

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skjønner det heller ikke. Var jo en helt normal problemstilling å ta opp?

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Har dere ikke lest det samme som meg? Om alkoholvin, tv-fjernsyn og teppepledd??

Holdt på å dødomkomme av latterfliring allerede halvveis i tråden!

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ikke lest det samme som meg? Om alkoholvin, tv-fjernsyn og teppepledd??

Holdt på å dødomkomme av latterfliring allerede halvveis i tråden!

Ja, denne harseleringen av det jeg trodde var et normalt uttrykk har jeg fått med meg.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til helgen. Da skal jeg kose meg med godtesnop og alkoholvin foran TV-fjernsynet. Hvis det er kjøligkaldt kryper jeg sikkert under teppepleddet også.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har så lyst å skrive det. Bare kaste det ut i luften. Så det kan henge litt der. Til det hardt avfeid. ...pet?..

Endret av ^littletoomuch
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst å skrive det. Bare kaste det ut i luften. Så det kan henge litt der. Til det hardt avfeid. ...pet?..

Hæ?

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha! Jeg er så glad denne tråden ble tatt opp igjen, og litt sur for at jeg gikk glipp av den forrige gang 😂 sitti å ledd meg i hjel mens jeg har spist sjokoladesnopet mitt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brødskive-sandwich her... Med en kruskopp med kaffedrikke til.

Digget tråden i forrige runde, så bare kjør på ;)

Anonymous poster hash: 33325...693

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver oppgaveinnlevering nå. Det er mye kjekkere å skrive den når jeg har alkoholøl og nikotinsnus til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg hadde en venninne tidligere, hun var i Sverige og kjøpte masse masse snop sammen med familien. Ahlgrens Biler, godteriposer, twix, sure sild osv osv. Tonnevis ! Hun Brettet det ut for meg og venninnene mine. Skrøt over de klærne og Mac sminkene hun kjøpte osv. hun ville ikke dele en eneste godteri pose til oss, og hun var verten! Vi måtte(mase)for å få 1 godteri pose... :-/ hun bare brettet ut alt , la det klart på golvet og på bordet bare for å skryte (bevise at hun er bedre enn oss eller noe...) beviste bare hvor ego og gjerrig hun var. Så at hun Ronja ikke vil dele den lille godteri posen sin , er ikke så ille i mine øyne, hun ville jo bare ha den for henne selv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynte jeg å latterle

Anonymous poster hash: d29fb...160

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skjønner det heller ikke. Var jo en helt normal problemstilling å ta opp?

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Nei det vil jeg ikke si. Men alle de fiffige ordspillene som kommer etterpå er ikke morsomme.

Har dere ikke lest det samme som meg? Om alkoholvin, tv-fjernsyn og teppepledd??

Holdt på å dødomkomme av latterfliring allerede halvveis i tråden!

Har nok lest det samme, men finner det likevel ikke hysterisk morsomt.

Anonymous poster hash: 99fd9...e5a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stakkers TS, hun reagerte på kjip oppførsel, men sitter igjen med "straffen". Helt bak mål.



Anonymous poster hash: ff3d2...b9b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkoholvin, tv-fjernsyn og teppepledd sluttet å være morsomt etter de to første vitsene.

Var forøvrig på forelesning da ei jente knitret i noe godtepapir, og en eller annen ropte ut: "Har du godtesnop, Ronja?!" Vi var vel en fire stykker som knakk sammen i latter, resten skjønte ingenting.



Anonymous poster hash: 6f676...931
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkoholvin, tv-fjernsyn og teppepledd sluttet å være morsomt etter de to første vitsene.

Var forøvrig på forelesning da ei jente knitret i noe godtepapir, og en eller annen ropte ut: "Har du godtesnop, Ronja?!" Vi var vel en fire stykker som knakk sammen i latter, resten skjønte ingenting.

Anonymous poster hash: 6f676...931

Er det sant? Er det så mange som leser her inne? Nesten litt fascinert over at den vesle problemstillingen jeg tok opp har skapt slike landsomfattende konsekvenser.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg ler meg fortsatt skakk av denne tråden. Jeg har også lyst på godtesnop!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...