Gå til innhold

Venninne hadde med eget snop, delte ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Blåbæret.

Godtesnop og sjokoladesnop? :ler: Men ja, synes det var litt sært. Sånne ting er i alle fall ikke normalt i min vennegjeng.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godtesnop og sjokoladesnop er merkelig å si. Men det er også merkelig å ikke dele med venner, sær oppførsel.

Anonymous poster hash: 52b53...43e

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke måten du spørte på var noe bedre akkurat. Ihvertfall på den måten jeg ser det for meg i hodet mitt.

Endret av Pottepalme
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sært av henne, veldig sært av deg. Hun kan i det minsye ha en eller annen god eller dårlig unnskyldning/grunn; alt fra at hun ikke liker vanlig snop til at hun er på slankern til at hun er overdrevent hygienisk eller kanskje har allergier.

Anonymous poster hash: 7afeb...59e

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

barnslig av henne, synd at du bryr deg om det for det burde du faktisk heve deg over

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har faktisk hendt noen få ganger at jeg har hatt med eget snop til filmkveld og lignende, bare en bitteliten pose eller en sjokolade. Det har vært dersom jeg enten ikke har hatt råd til å være med på spleiselaget (dersom "alle" har hatt med noe til 50-100 kr hver og jeg feks ikke har hatt råd til mer enn 20 kr men ville bli med likevel, og jeg ikke vil komme med en fisete godtepose og samtidig forsyne meg av alt de har kjøpt), eller dersom jeg har visst at jeg KUN hadde lyst på akkurat de fem sjokoladebitene den kvelden, eller dersom jeg av praktiske årsaker (tannregulering osv) bare kunne ha mykt snop. Eller en blanding av de tre :)

Det skal sies at det nesten alltid ender opp med at noen spiser opp snopet mitt likevel, fordi jeg ikke vil utbasunere om dårlig råd eller at "dette er bare mitt".

Uansett - sikkert noen som har blitt fornærma for dette dersom de har merket det, men jeg ville heller ha med noen egne utvalgte biter enn å spise ingenting. Veldig kjipt at det ikke er lov, men jeg skjønner at noen kan reagere.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt sært av henne, veldig sært av deg. Hun kan i det minsye ha en eller annen god eller dårlig unnskyldning/grunn; alt fra at hun ikke liker vanlig snop til at hun er på slankern til at hun er overdrevent hygienisk eller kanskje har allergier.

Anonymous poster hash: 7afeb...59e

Hun både spiste og drakk mye av det jeg hadde satt fram! Det skrev jeg da i sted også.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skulle ha sagt er: fy søren assa, det skal vi huske.

Kanskje drite i å be henne i neste bursdag til en i klassen også.

Anonymous poster hash: 1db1d...043

  • Liker 44
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det var du som oppførte deg verst

Anonymous poster hash: fbf9a...46b

Ja, sikkert derfor hun lo av meg, fordi hun fant oppførselen min ille..

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...