Gå til innhold

Venninne hadde med eget snop, delte ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter oppførselen å dømme vil jeg si mellom 3 og 5

Jada, hoho, du er SÅ morsom.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, hoho, du er SÅ morsom.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Jeg var faktisk seriøsarvorlig jeg tullerkødder ikke med godterisnop

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man legger seg ikke opp i hva andre har i veska. Hun burde vel gjemt det bedre. Jeg har også lagt merke til den tendensen at hvis man har noe usunt, forventes det at man skal dele. Rart egentlig. Hvis jeg har med tre brødskiver i lunsjen, forventer ingen at jeg skal dele med de andre. Men har man en sjokolade og spiser hele alene derimot...

Anonymous poster hash: 8e797...b70

Poenget her er at hun satt og vekslet mellom å spise SNOPET hun hadde i veska, og det jeg hadde satt fram som jeg hadde kjøpt.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var faktisk seriøsarvorlig jeg tullerkødder ikke med godterisnop

Det var ikke godterisnop, men godtesnop. Så disse sammenligningene dine som du morer deg sånn med på min bekostning passer ikke helt inn.

Har ikke du et par gamle klassvenninner fra barndommen som du bør si unnskyld til? Lett å kjenne igjen typen, du var nok sjefsmobberen i klassen på skolen.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke godterisnop, men godtesnop. Så disse sammenligningene dine som du morer deg sånn med på min bekostning passer ikke helt inn.

Har ikke du et par gamle klassvenninner fra barndommen som du bør si unnskyld til? Lett å kjenne igjen typen, du var nok sjefsmobberen i klassen på skolen.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

TS er på et ufatellig lavt intelektuellt nivå :P Beklager å måtte si det. Det kommer seg nok med årene

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

TS; siden du nå er så opptatt av å rope ut om mobbing til folk i tråden her, har du tenkt på at "Ronja" kanskje følte det som en form for mobbing at du konfronterte henne foran alle de andre ved å spørre og grave om snopet i veska hennes? Mulig hun følte seg uthengt, har du tenkt på det? De andre vennene syntes kanskje det ble litt klein stemning og prøvde å løse opp litt ved å le av godtesnop-maset ditt.

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke godterisnop, men godtesnop. Så disse sammenligningene dine som du morer deg sånn med på min bekostning passer ikke helt inn.

Har ikke du et par gamle klassvenninner fra barndommen som du bør si unnskyld til? Lett å kjenne igjen typen, du var nok sjefsmobberen i klassen på skolen.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Det kan faktisk være det samme... Kos deg med tulletråden din, som jeg nå forlater. Prøvde bare å være morsom, men det der var jævlig lavt av deg. Ha det bra

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS er på et ufatellig lavt intelektuellt nivå :P Beklager å måtte si det. Det kommer seg nok med årene

I det minste på et såpass høyt nivå at jeg klarer å stave "intellektuelt"..

Beklager å måtte si det, men det kommer seg garantert IKKE med årene for din del. Du kommer til å beholde det samme, stusselige intelligensnivået ditt resten av livet.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget her er at hun satt og vekslet mellom å spise SNOPET hun hadde i veska, og det jeg hadde satt fram som jeg hadde kjøpt.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Så hva er problemet, da spiste hun vel mindre av deres enn hun ellers ville gjort. Kanskje hun var sulten, og vet at du sannsynligvis er typen til å påpeke det hvis hun tar for mye.

Anonymous poster hash: 8e797...b70

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det minste på et såpass høyt nivå at jeg klarer å stave "intellektuelt"..

Beklager å måtte si det, men det kommer seg garantert IKKE med årene for din del. Du kommer til å beholde det samme, stusselige intelligensnivået ditt resten av livet.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Og du snakker om sjefsmobber?

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var uhøflig av dere begge



Anonymous poster hash: f7ad0...34f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje dette er det mest rampete Ronja kan finne på?

Sitte å snike i seg godesnopet sitt uten at noen ser henne.

Lille tøyes Ronja!

Anonymous poster hash: f8276...ddc

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det minste på et såpass høyt nivå at jeg klarer å stave "intellektuelt"..

Beklager å måtte si det, men det kommer seg garantert IKKE med årene for din del. Du kommer til å beholde det samme, stusselige intelligensnivået ditt resten av livet.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Helt klart! En skrivefeil gjør opp for hele bildet av en person :) Du derimot, viser gang på gang at du verken skjønner ironi eller evnen til å ta ting som en voksen person.

Dessuten. Ingen her vil deg noe vondt!.. men når du oppfører deg som et barn og søker respons fra voksne folk, må du regne med å få useriøse kommentarer.

Endret av EDM
  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

bort med det godtesnopet!

Anonymous poster hash: c6359...1e4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...