Gå til innhold

Venninne hadde med eget snop, delte ikke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fy faensatan så kultenlumpen Ronja er som ikke ville dele godtesnopet sitt! Hun skulle hatt julingris! Neste gang dere skal ha filmvideoaftenkveld kroppsvisiterer du henne og og tømmer vesketasken hennes ut på gulvparketten! Å ikke dele godtesnopet sitt med sine vennekompiser er nemlig forbudtulovlig!

Nå er det fredaghelg og jeg sitter under pleddteppet med en kattepuskatt på fanget som den crazygale kattepusedameladyen jeg er. Jeg har alkoholcider i et glass og colabrus i et annet. Har også en pose smågodtsnop fra Sverige som jeg har tømt i en bolleskål. Det er både sjokoladesnop, lakrissnop og masse annet godtdigg. Jeg har også potetgullchips, men det skal jeg spare til imorgenlørdag. Og jeg må si jeg kosehygget med veldigvirkelig med denne morsomgøyale tråden.

:skratte:

Anonymous poster hash: 995e3...576

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy faensatan så kultenlumpen Ronja er som ikke ville dele godtesnopet sitt! Hun skulle hatt julingris! Neste gang dere skal ha filmvideoaftenkveld kroppsvisiterer du henne og og tømmer vesketasken hennes ut på gulvparketten! Å ikke dele godtesnopet sitt med sine vennekompiser er nemlig forbudtulovlig!

Nå er det fredaghelg og jeg sitter under pleddteppet med en kattepuskatt på fanget som den crazygale kattepusedameladyen jeg er. Jeg har alkoholcider i et glass og colabrus i et annet. Har også en pose smågodtsnop fra Sverige som jeg har tømt i en bolleskål. Det er både sjokoladesnop, lakrissnop og masse annet godtdigg. Jeg har også potetgullchips, men det skal jeg spare til imorgenlørdag. Og jeg må si jeg kosehygget med veldigvirkelig med denne morsomgøyale tråden.

Årets innlegg! Jeg lo høyt. 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Note to self: ikke les denne tråden på bussen Denne tråden er hærlig!

Tenk så hyggeligkoselig jordaverden hadde blitt hvis allesammen hadde snakketpratet slik :-)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Ts, hvordan gikk det? Er du fortsatt venn ned Ronja? Har hun lært seg å dele godtesnopet sitt nå? :-D

Anonymous poster hash: 382ff...9dd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så hyggeligkoselig jordaverden hadde blitt hvis allesammen hadde snakketpratet slik :-)

Glætt en av de beste svarene i tråden! 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

• 1 måned senere...

Ts, hvordan gikk det? Er du fortsatt venn ned Ronja? Har hun lært seg å dele godtesnopet sitt nå? :-D

Anonymous poster hash: 382ff...9dd

Har faktisk knapt vært med vedkommende det siste året, men tror ikke det har noe med denne saken å gjøre.

Anonymkode: dae77...8dd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Godtesnoploven:

§ 1: Har du godtesnop i like store biter, og dette antallet overstiger fem, skal du dele godtesnopet med din neste. 

§ 2: Har du fått godtesnop av din neste, skal du gjengjelde tjenesten så snart det lar seg gjøre.

§ 3: Ulovlig inntak av andres godtesnop straffes med godtesnopnekt i én uke.

Anonymkode: 1bbf2...84b

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Godtesnop og sjokoladesnop? :P Hvorfor sa du ikke bare snop? 

Anonymkode: 2c750...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden er heroinnarkotika, og fikk meg hekta på Kvinneguiden, sammen med tallerkenrullereren og verdens beste pastasaus. Fantastisk.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fattet hva som er så rasende festlig med denne tråden. :klo:

Anonymkode: a2d58...151

• Liker 17
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri fattet hva som er så rasende festlig med denne tråden. :klo:

Anonymkode: a2d58...151

Da har du gått glipp av noe stort :nigo:  Til jul og andre store anledninger handler vi nå kun godtesnop!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...