Gå til innhold

Venninne hadde med eget snop, delte ikke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

pipe stil og flosshatt... Herregud det er mer tragisk og idiotisk enn hele denne tråden.

Anonymous poster hash: 5faff...e99

Jeg vil ikke høre på deg, "gjest". Du kan gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Ganske klein avslutting på en hysterisk morsom tråd! Takk for en god latter!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå viste det seg faktisk at snopet som ikke ble delt faktisk var noe hun fant i et skap i huset, det var altså ikke hennes en gang. Gjør det vel egentlig bare verre.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå viste det seg faktisk at snopet som ikke ble delt faktisk var noe hun fant i et skap i huset, det var altså ikke hennes en gang. Gjør det vel egentlig bare verre.

Hvordan vet du det? Er du TS?

Anonymous poster hash: 188d0...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cartman

Hahahaha :D

Du skulle bare kastet dem ut. Sett ned foten!!!!!!!! Denne tråden på KG betyr ikke en dritt. Litt temperament er løsningen. Dere kvinner skal alltid snakke om tingene, men drit i snakking og still heller krav.

I stedet for å spørre, så sier du "Gi meg litt av godteriet eller gå hjem. Dette er et fellesskap og alle skal bidra. Du kan spille kort med datamaskinen din, hvis du er så jævla gnien."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Jeg pleier å si: "Håhå, nå har jeg lyst på en godteklem!" når jeg og kompisene er ute på byen og jeg vil ha det som jeg tidligere kalte for en "bearhug". Alle tar den lynkjapt og tenker: "Håhå, kvinneguiden, ja! Akkurat!"

Det finnes ikke noe med mer swag i vinden akkurat for øyeblikk enn å si godte-et-eller-annet!

Bare et tidsspørsmål om når det dukker opp i neste hollywoodfilm.

Du har lyst på analsnop :P

Endret av Cartman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du det? Er du TS?

Det er TS, ja, se signaturen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har du ikke nevnt før, kan du gi et sammendrag?

Anonymous poster hash: 7f827...2d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det bare jeg som syns at denne tråden ikke er det minste morsom? Angret på at jeg gadd å lese gjennom den etter at folk her hadde skrevet at den var så morsom.

Anonymous poster hash: 99fd9...e5a
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er fortsatt favorittråden min! Sosialt eksperiment for å finne kvinneguiden-brukere i offentlighet: Rop ut "HAR DU GODTESNOP, RONJA?" i en samling mennesker (t-bane/kø), og se hvem som ler.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herlig! TS er tilbake :danse::popcorn:

Anonymous poster hash: c99d2...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hehe, du har rett! Jeg gidda ikke leite bakover for å sjekke, gjorde det nå. Hehe. Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ler så jeg griner enda. Husker jeg skulle fortelle mannen, jeg klarte ikke få frem er ord. Bare skrek hysterisk.

Herreguuuud jeg ser det enda for meg, disse venninnene rundt et bord og TS helt kakrilsk, "JEG MÅ VITE OM DU HAR SNOP!"

Anonymous poster hash: 767aa...7e3

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ropt ut, men jeg vet med sikkerhet at en av jentene som jobber i kiosken på X kino i Oslo er på KG. Jeg var på kino med en venninne, og spøkte med at vi kanskje måtte ha noe godtesnop. Da svarte jenta i kiosken: Ronja? Og vi var 3 som knakk sammen av latter.

Genialt!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...