Gå til innhold

LovelyMonroe's mamma og treningsdagbok ♡


LovelyMonroe

Anbefalte innlegg

Vet hvordan du har det, sånn er min svigermor, trur at hun bestemmer alt over alle. Trur at samboer prøver å skjule noe fra meg, ikke sånn "ikke si det til Yesterday", men at han kvier seg for å fortelle meg når mora hans er frekk mot han.

Jeg hadde dratt og hentet sportsdelen, om hun ikke bor veldig langt unna. Eller kanskje sendt mannen så han får stå opp for dere! Min er og litt pingle når det kommer til mora. Hva er det med svigermødre?? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har savna deg her inne :klem:

For en umulig svigermor du har da! :bond:

Skjønner frustrasjonen, det er da ganske vanlig å gå over til sportsvogn ved 5-6 måneder?

Håper dagene er fine ellers! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord dere! :hjerte: KG er så god å ha! Takk for alle svar :hjerte: ja mannen skal dit nå i helgen pga noe annet og sa han skulle ta den med tilbake så håper han har baller nok til å gjøre det og ( hun har gjemt den i et kott, seriøst....). Vi pratet om det igjen her om dagen og han lovte å ta det opp med hun... Men argh, han klarer ikke si mora si imot og moren har alltid rett nesten i følge han :-( slitsomt... Glad vi bor tre timer unna i annen by. Men hun prøver å få oss til å flytte dit, hun er veldig på det. Men jeg ønsker IKKE det... har ikke noe tilhørighet der og nei æsj!!!

Takker igjen for svar! Skal begynne å skrive her inne igjen men blir sikkert en uke til, har litt pause nå og også besøk av min mor ( = lite tid til pc) :P

God helg skjønne damer :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper mannen tar på seg seriøsbuksene og får lurt ut av henne hvilket kott den ligger i ;) Fatter ikke hvorfor folk gjør sånt. Jeg føler meg utrolig heldig med min svigermor, ikke noe tull og fjas der, de holder seg stortsett litt på avstand, og det er helt greit

Goood helg! Har dere noen planer? Utenom å kidnappe sittedelen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper mannen tar på seg seriøsbuksene og får lurt ut av henne hvilket kott den ligger i ;) Fatter ikke hvorfor folk gjør sånt. Jeg føler meg utrolig heldig med min svigermor, ikke noe tull og fjas der, de holder seg stortsett litt på avstand, og det er helt greit

Goood helg! Har dere noen planer? Utenom å kidnappe sittedelen :ler:

Hei :hjerte:

Vi har besøk av min mor så i helgen var vi en tur til byen :-) Veldig kjekt å ha hun er. Mannen er vekke på jobb flere døgn og godt å ikke være alene!

Hvordan går det med deg :hjerte: :hjerte: ??

-------

Vet ikke helt hva mini holder på med for tiden men hun er våken hele natta! Jeg fullammer enda og til vanlig er hun oppe rundt to ganger. Og her om dagen sov hun natta gjennom uten mat! Men så de siste tre dagene er hun seriøst våken hele tiden. Vi samsover forresten. Hun bare ligger å "tuller" og blåser og pludrer hele natta, spiser litt og sover ti min og på'an igjen, jeg halvsover hele tiden men natta blir helt rar, hva kan dette være? :-P

Hun har begynt å få litt fast føde men kun noen ss enda og har prøvd banan og avokado og gulrot. Men hun har hatt litt treg avføring de siste dagene så har venter litt men skal gi mer i dag. Kan der være det? Kanskje det blir bedre når hun får igjen i dag? Begynner jo med grøt etterhvert men :)

Og har noen av dere vært på babysang? Sitter man i ring å synger eller hva? :-)

VI HAR STJÆÆÆLT SITTEDELEN :lur::nigo:

Han var der i helgen og bare leitet til han fant den og tok den med. Men glemte fotposene. Men ååååå det er SÅ mye bedre og kjekkere for hun og hun sitter HELT fint! :) så glad! Svigermor vet vel ikke at vi har bytta men driter i hva hun mener... Godt å ha den ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yay for å stjele sittedelen! :hoppe: Digger at dere bare gjorde det uten å si ifra!

Jeg har faktisk vært på babysang - selv om jeg aldri har hatt eller skal ha baby. Da jeg var journalist. De satt i en sirkel på gulvet og sang sanger, og noen ganger hadde de effekter, som ballonger eller såpebobler, og barna lå på ryggen eller satt og så på tingene. Virka som barna likte det veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...