Gjest miss_sara Skrevet 7. juli 2014 #901 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Du svarte med noe som er irrelevant diskusjonen. Ja det er sykt at folk kan være pedofile. Sånn da er den overstått, så nå kan du svare på hvorfor det er mer "løst" av en jomfrumann å tenke på sex enn kvinnene som har sex. Jeg har svart på det i stad! Herregud, er du full eller hva er det som skjer? Endret 7. juli 2014 av miss_sara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 7. juli 2014 #902 Del Skrevet 7. juli 2014 Neimen så flott, da er vi enige Poenget er at de nekter å si de er mer løse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 7. juli 2014 #903 Del Skrevet 7. juli 2014 Du svarte med noe som er irrelevant diskusjonen. Ja det er sykt at folk kan være pedofile. Sånn da er den overstått, så nå kan du svare på hvorfor det er mer "løst" av en jomfrumann å tenke på sex enn kvinnene som har sex. Du vrir spørsmålet om til noe helt annet. Jeg ser ikke på alle menn som løse, noe jeg faktisk trodde dere klarte å forstå. Jeg sikter etter disse som nærmest trygler etter sex, og er ute etter å få seg mest mulig. En kvinne som har sex, har sex av andre grunner, og det er ikke konkurranse om å få mest ligg. Der er dere "løse", fordi dere "tar det dere får". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 7. juli 2014 #904 Del Skrevet 7. juli 2014 Og vi tar mer initiativ, mens dere går jo rundt og sikler på menn i det stille. Hahahahaha, yeah right. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 7. juli 2014 #905 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Neimen så flott, da er vi enige Nok en stråmann ser jeg. På det punktet så er vi enige, så var det resten da. Kvinner TRENGER ikke prøve å få seg et ligg, det ligger da til naturen. De trenger kun si "ja" og spre beina så har de tilgang til å være "løse" som dere så fint kaller det. Man blir ikke en raserbilsjafør av å tenke på å kjøre bil fort. Man må faktisk kjøre en bil fort for å bli en raserbilsjafør. Med andre ord, man er ikke løse selv om man tenker på sex. Man er løs når man utfører akten med mange partnere. En logisk brist altså i deres argumenter, og jeg har fremdeles ikke sett et forsøk på å forbedre den forutenom "cherry-picking", stråmannsargumenter og tåpeligheter. Svar på hele argumentasjonen nå, og ikke før stråmannsargumentasjon eller cherry pick ut ord og uttrykk. Endret 7. juli 2014 av Timza 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 7. juli 2014 #906 Del Skrevet 7. juli 2014 Og vi tar mer initiativ, mens dere går jo rundt og sikler på menn i det stille. Haha, fy faen, da har jeg hørt det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 7. juli 2014 #907 Del Skrevet 7. juli 2014 Nok en stråmann ser jeg. På det punktet så er vi enige, så var det resten da. Du får svare på resten også, om du klarer. Kvinner TRENGER ikke prøve å få seg et ligg, det ligger da til naturen. De trenger kun si "ja" og spre beina så har de tilgang til å være "løse" som dere så fint kaller det. Man blir ikke en raserbilsjafør av å tenke på å kjøre bil fort. Man må faktisk kjøre en bil fort for å bli en raserbilsjafør. Med andre ord, man er ikke løse selv om man tenker på sex. Man er løs når man utfører akten med mange partnere. En logisk brist altså i deres argumenter, og jeg har fremdeles ikke sett et forsøk på å forbedre den forutenom "cherry-picking", stråmannsargumenter og tåpeligheter. Vi ble enige om at dere fisker etter sex. Forstår jo at det er det lengste jeg kan komme med dere, så jeg sier meg fornøyd :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 7. juli 2014 #908 Del Skrevet 7. juli 2014 Vi ble enige om at dere fisker etter sex. Forstår jo at det er det lengste jeg kan komme med dere, så jeg sier meg fornøyd :D Er det vi har sagt gjennom titals sider allerede. Vi fisker etter sex. Vi tar initiativ for sex. Dere takker ja til flere partnere enn vi får suksess i fiskingen. Per definisjon så er kvinner da mer "løse" enn menn som bevist med dokumentasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 7. juli 2014 #909 Del Skrevet 7. juli 2014 Er det vi har sagt gjennom titals sider allerede. Vi fisker etter sex. Vi tar initiativ for sex. Dere takker ja til flere partnere enn vi får suksess i fiskingen. Per definisjon så er kvinner da mer "løse" enn menn som bevist med dokumentasjon. Dere fisker, og dere tar det meste dere har sjangs på. End of story! Er ganske overrasket at du klarer å innrømme at dere fisker etter sex. Gratulerer til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 7. juli 2014 #910 Del Skrevet 7. juli 2014 Dere fisker, og dere tar det meste dere har sjangs på. End of story! Er ganske overrasket at du klarer å innrømme at dere fisker etter sex. Gratulerer til deg Generalisering er jo alltid sunt i en diskusjon. Ja jeg fisker, men jeg velger også mine "targets" med omhu. Det er nok av vakre fisker å prøve seg på uten at man må nedjustere sine preferanser. Hvorfor skulle jeg ikke innrømme at vi følger normale biologiske normer? Trur du vil lære mye om å lese litt om "blomsten og bien", hvis dette er nytt for deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 7. juli 2014 #911 Del Skrevet 7. juli 2014 Generalisering er jo alltid sunt i en diskusjon. Ja jeg fisker, men jeg velger også mine "targets" med omhu. Det er nok av vakre fisker å prøve seg på uten at man må nedjustere sine preferanser. Hvorfor skulle jeg ikke innrømme at vi følger normale biologiske normer? Trur du vil lære mye om å lese litt om "blomsten og bien", hvis dette er nytt for deg. Wow, må si jeg er imponert. DU FISKER, OG DU INNRØMMER DET! End of discussion. Du prøver å dra den lenger nå, men jeg gidder ikke mer Er så fornøyd med en liten innrømmelse her, at det holder for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 7. juli 2014 #912 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Wow, må si jeg er imponert. DU FISKER, OG DU INNRØMMER DET! End of discussion. Du prøver å dra den lenger nå, men jeg gidder ikke mer Er så fornøyd med en liten innrømmelse her, at det holder for meg. Det er ingen innrømmelse, det er noe vi har skrevet om her HELE TIDEN. Det er et faktum gjennom evolusjon at menn ønsker sex og spre genene sine mest. Kvinner har fremdeles flere sex-partnere, og har mest sex, så per definisjon så er kvinner mer "løse" enn menn gjennom utførelsen av selve elementet - det å ha sex. Endret 7. juli 2014 av Timza 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Smith Skrevet 7. juli 2014 #913 Del Skrevet 7. juli 2014 Wow, må si jeg er imponert. DU FISKER, OG DU INNRØMMER DET! End of discussion. Du prøver å dra den lenger nå, men jeg gidder ikke mer Er så fornøyd med en liten innrømmelse her, at det holder for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 7. juli 2014 #914 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Igjen, det handler ikke om hvem som har mest mulig sex. Det handler om at dere er gratis, for å bruke det ordet, fordi dere ofte tar det dere får, og er opptatt av å få dere mye. Dere syns det er kult å ha mye sex, og det er status for dere å få pult mest mulig kvinner. IGJEN: Jeg sier ikke at alle menn er det, men at dere er de verste på den fronten, sånn statistisk sett. Jeg må innrømme at dere alle sammen virker meget spesielle, utrolig bitre. Siden dere har beskyldt oss for å ha en rekke personlighetssykdommer, så har jeg lyst til å si en som jeg tror alle dere lider av. Nemlig vrangforestillinger Håper det ordner seg for dere etterhvert, men etter alt jeg har lest fra dere tyder det på at aldri kommer til å skje. Lykke til videre med å leve inni den boksen deres. Gidder ikke å kaste bort mer tid på voksne menn som kun går til personangrep på andre. Dere virker som noen skikkelige tapere, men det er nå min mening. Endret 7. juli 2014 av Tiaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 7. juli 2014 #915 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Igjen, det handler ikke om hvem som har mest mulig sex. Det handler om at dere er gratis, for å bruke det ordet, fordi dere ofte tar det dere får, og er opptatt av å få dere mye. Dere syns det er kult å ha mye sex, og det er status for dere å få pult mest mulig kvinner. Hehe, jeg har da snakket med flere venninner som har vært uheldig i deres valg dagen derpå, så den går nok begge veier. "Walk of shame" gjelder for begge kjønn gitt. Om ei kvinne ikke får mange tilbud så velger da hun også å ha sex med noen hun nødvendigvis ikke ville valgt som partner hvis hennes ønske er sex. Dette var umulig før i tiden, men er mer vanlig nå idag grunnet prevensjon og risikoen rundt sex. Dere tar oss rett og slett igjen ettersom dere kun idag trenger tenke på sex-lysten og ikke resultatet. Endret 7. juli 2014 av Bond 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 7. juli 2014 #916 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Så å være å shoppe er en løsere atferd enn å trene. Ja, ok. Fy søren jeg må være en av de løseste i verden. Han snakker om den generelle hobbyen til menn mot kvinner. Kvinner har oftere sysler som omfatter muligheten til å imponere eller møte det motsatte kjønn kontra menn. Hvorfor er poledancing blitt så populært i det siste? Det har jo eksplodert med studioer rundt om kring som tilbyr denne formen for "dansing". Er det mulig at det kan være spennende å overraske mannen med litt sensuell dans, eller mener du at det kun er en form for trening uten baktanker? ^^ Endret 7. juli 2014 av Timza 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 7. juli 2014 #917 Del Skrevet 7. juli 2014 du snakker nedsettende om andre i tråden stort sett hele tiden. Smalt fra rett kjeft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 7. juli 2014 #918 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Dette er fakta: Kvinner er seksuelle vesner, de ønsker sex på lik linje med menn. Om de ikke gjorde det så går det mot sin rimelighet at kvinner har mer sex enn menn. Kvinner byr mer på seg selv i den form at de viser mer seksualitet i alt de foretar seg. Klær til kvinner har ofte et budskap om å være sexy. Hæler, topper med dype utringninger, push-up BH, sminke, minimalt med undertøy (g-string). Det er ingen ende i den lista med ting som kvinner bruker for å forbedre seg selv, for å fremheve seg selv, for å vise frem seg selv. Ja vi menn har enkelte klær som gjør det samme, men på LANGT nær så mange duppedingser som kvinner har. Det å nekte på dette er absurd. Og grunnen til at det er slik er jo naturlig nok forklart gjennom biologi. Dere blir jaktet på av menn, og ved å fremheve dere selv så blir dere prioritert over andre kvinner som IKKE gjør det, dermed er GRUNNEN til at dere gjør det rettet opp mot ønsket om oppmerksomhet. Jeg sier ikke at det er den ENESTE grunnen, men den er en av dem (føler for å poengtere dette ettersom en av dere uansett kommer til å "cherry-picke"). Endret 7. juli 2014 av Bond 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 7. juli 2014 #919 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Dette er fakta: Kvinner er seksuelle vesner, de ønsker sex på lik linje med menn. Om de ikke gjorde det så går det mot sin rimelighet at kvinner har mer sex enn menn. Kvinner byr mer på seg selv i den form at de viser mer seksualitet i alt de foretar seg. Klær til kvinner har ofte et budskap om å være sexy. Hæler, topper med dype utringninger, push-up BH, sminke, minimalt med undertøy (g-string). Det er ingen ende i den lista med ting som kvinner bruker for å forbedre seg selv, for å fremheve seg selv, for å vise frem seg. Ja vi menn har enkelte klær som gjør det samme, men på LANGT nær så mange duppedingser som kvinner har. Det å nekte på dette er absurd. Og grunnen til at det er slik er jo naturlig nok forklart gjennom biologi. Dere blir jaktet på av menn, og ved å fremheve dere selv så blir dere prioritert over andre kvinner som IKKE gjør det, dermed er GRUNNEN til at dere gjør det rettet opp mot ønsket om oppmerksomhet. Jeg sier ikke at det er den ENESTE grunnen, men den er en av dem (føler for å poengtere dette ettersom en av dere uansett kommer til å "cherry-picke").Hvorfor skal jeg innrømme noe jeg ikke er enig i? Jeg går på hæler fordi jeg synes det er elegant! Du spurte meg og da får du et svar på det og dumt for deg at du ikke likte det svaret. At andre gjør det for å bli jaktet på og for å være sexy er dem sin sak, men jeg forklarte deg hvorfor JEG bruker det. Lengre ben er ikke min grunn, fordi jeg har lange nok fra før av.Beklager, men jeg har ikke studert alt du kommer frem med her. Ja, kvinner har tilgang på mer "utfordrende" klær, men det betyr ikke at alle benytter seg av å skulle gå mest mulig lettkledd. Så du behøver ikke ta alle over en kam på alt du skriver om. Men jeg skjønner ikke hva alt du skriver om her, har med det faktum at gutter er løsere enn jenter. Selv om jenter bruker hæler og korte kjoler betyr ikke det at de er løsere. Det betyr heller ikke at menn må løpe etter dem for å få sex. Endret 7. juli 2014 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 7. juli 2014 #920 Del Skrevet 7. juli 2014 Hvorfor skal jeg innrømme noe jeg ikke er enig i? Jeg går på hæler fordi jeg synes det er elegant! Du spurte meg og da får du et svar på det og dumt for deg at du ikke likte det svaret. At andre gjør det for å bli jaktet på og for å være sexy er dem sin sak, men jeg forklarte deg hvorfor JEG bruker det. Lengre ben er ikke min grunn, fordi jeg har lange nok fra før av. Beklager, men jeg har ikke studert alt du kommer frem med her. Ja, kvinner har tilgang på mer "utfordrende" klær, men det betyr ikke at alle benytter seg av å skulle gå mest mulig lettkledd. Så du behøver ikke ta alle over en kam på alt du skriver om. Men jeg skjønner ikke hva alt du skriver om her, har med det faktum at gutter er løsere enn jenter. Selv om jenter bruker hæler og korte kjoler betyr ikke det at de er løsere. Det betyr heller ikke at menn må løpe etter dem for å få sex. Hvorfor er den gangen mer "elegant". Svaret på dette er de samme opplysningene som du har fått tidligere av meg. Det å gå mest mulig lettkledd er ikke synonymt med det å være sexy. Man kan være tildekt fra topp til tå og fremdeles være sexy der formene blir uthevet. Men ja, jeg finner det ikke merkelig at du atter engang ikke forstår budskapet og argumentet. Du får lese det igjen for å se om du kan svare på det uten å missforstå hva det går ut på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg