sirka Skrevet 1. oktober 2004 #161 Del Skrevet 1. oktober 2004 Du må ha en god helg, Glossy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 1. oktober 2004 #162 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ikke sant det er koselig å starte med innkjøpene?? Ha en riktig fin helg Glossy :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. oktober 2004 #163 Del Skrevet 3. oktober 2004 HALLO VENNEN :-) Innom med en liten hilsen igjen! I dag har jeg hatt en skikkelig kvalme dag - pyton! :veldigsur: Virker nesten som om den ekstreme kvalmen skal komme for fullt nå mot slutten!ARG!!!! Måtte bare komentere navnevalget ditt. Gutten min heter nemmelig ....egentlig MARTHE men nå er det flere andre barn i familien som har fått navnet! Litt artig at vi har så lik smak Nå skal jeg opp og slange meg litt på sofaen og hive innpå med kaldt vann!Det eneste jeg orker når jeg er kvalm! HA en strååååålende søndagskveld! Klems fra Charmina 39 dager til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #164 Del Skrevet 4. oktober 2004 Så gøy Charmina at vi har omtrent valgt samme navn. Hi hi... I dag er det skikkelig møkka vær her i Bergen. Det regner hele tiden! har vært på jobb og det har ikke vært den beste dagen. Hun ene jeg jobbet med hadde tydeligvis en dårlig dag og det gikk max utover oss andre. Kipt når man ikke kan legge slikt igjen hjemme!!! Sitter nå hjemme i "uværet", drikker te og kose meg i varmen fra gass ovnen. Helt topp!! Nevøen min sitter på soverommet vårt å se på dvd. Koselig å ha barn i huset. Blir liksom litt her hjemme koselig da. Jeg stor gleder meg sånn til nurket kommer til verden. Etter UL og vi fikk vite kjønnet har alt gått så mye bedre. Formen er fin, med unntak av en vond bak i ny og ne.Og på lørdag gikk jeg litt amok på kjøpesenteret. Hadde fri helg fra jobben etter gammelt og alle de rosa søte baby kjolene bare smile til meg fra hylla Så det ble litt shopping. Men vi har funnet ut at der er en god ting. På den måten handler vi litt og litt i stede for alt på en gang. Det merkes litt mer på økonimien at vi deler det litt opp. Så da ble det baby dyne med sengetøy, bodyer, hånduk+vaskeduk, kjole, innejakke, strømpebukser og en treningsdress. Er jo ikke SÅ dyrt egentlig. De hadde tilbud på h&m på at hvis man kjøpte for over 400 fikk man 100 kr i rabatt. Så det MÅTTE jo jeg bare benytte meg av Så nå er alle klærene vasket og henger til tørk. ( er en av de som ikke klarer å bruke nye klær før jeg har vasket de ) Så nå koser jeg mg med å fine plass til klærene i skapet som er kjøpt inn bare til henne. Vet det er lenge til, men det er SÅ stas å holde på med. Følerdet er litt nærmere da!! Åhhhhh som jeg gleder meg!! Skal til lege igjen på fredag. skal bli spennende å se hvordan vekten ligger ann. har lett for å legge på meg så jeg er vel egentlig førnøyd med å være i 5 mnd uten at vekten har gått opp. Men tror nok kanskje at jeg har gått opp litt nå. Vi får bare vente å se. Ellers kjenner jeg på at arbeidet ikke er så lett som før. Kjenner det både på rygg og baken så jeg får høre hva legen synes. Han er egentlig en lite pratesalig mann så han mener nok ingenting. Jaja... Ha en super kveld alle sammen!! Jeg skal kose meg med hotell Cæsar og Farmen!! KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. oktober 2004 #165 Del Skrevet 4. oktober 2004 Det er så koselig når man begynner å samle sammen ting til babyen. Det er jo sååå mange fine jentebabyklær i butikken, masse fint. Det er nok lurt å dele opp innkjøpene litt ja, vi gjorde det vi også.. Synes Martine er et fint navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. oktober 2004 #166 Del Skrevet 4. oktober 2004 Halloen sweety :-) Så flinke dere er som har kjøpt så mye fint allerede! Vi er jo tregere en tregest og har ikke kjøpt noe som helst ennå Når vi fikk hadde vi handlet inn masse lenge på forhånd! Men det er kanskje slik med barn nr 2? Men til helga har vi nå tenkt å ta oss en tur ut og kjøpe inn både litt klær og utstyr! Må ha stellebord og et bilsete!Ellers har vi det meste fra før av.Sist ble vi anbefalt å kjøpe inn klær i str 62 da det liksom passet de fleste babyer! VEL - det passet iallefall ikke til vår bittelille sønn på 2600 gram så vi måtte ile ut å kjøpe nye klær til han i str 50.Og selv de druknet han i Er spent på hvor stor dette barnet er når det kommer til værden! Ellers har det vært inneliv på oss i dag! Gutten min har astma og er ikke så pigg om dagen!Og ute regner det jo værre en værst (heia Bergen ) Og nå skal jeg inn i dusjen for etterpå å krype under dyna........er bare så kjempetrett! Ha det bra så lenge! Stor klems fra Charmina 38 dager til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. oktober 2004 #167 Del Skrevet 5. oktober 2004 Så morsomt med en liten jente! Jeg har handlet litt klær etter jeg ble gravid(har handlet myyye fra før :oops: ), men nå vil jeg vente til jeg vet hva det blir. 3 . november skal vi på UL og jeg håper de kan se kjønnet da!! Vår baby har også forresten lange ben og det er heller ikke arvet etter mor og far :-? Kos deg med den lille i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 7. oktober 2004 #168 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei vennen. Vil berre ønske deg lykke til på kontrollen fredag, og håpar du får ei fin (og rolig) helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 8. oktober 2004 #169 Del Skrevet 8. oktober 2004 Så gøy å se at andre ogå har begynt shoppingen til den lille Ikke sant det er koslig?? Du er heldig som vet kjønnet, kan bare kjøpe nøytrale farger jeg, og siden jeg ikke liker så godt gult går det i hvitt og beige.... litt kjedlig, men.... Får sende smbo, mor eller svigermor på shopping etter fødselen Lykke til hos legen i dag, alltid like spennende med kontroll Håper du sår en superfin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #170 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hei igjen!! Takk for hilsner... alltid koselig. Da har jeg kommet hjem fra lege kontroll. Alt stod bra til med den lille og jeg har IKKE lagt på meg et gram!!! synes det er helt supert. er 5 mnd på vei og har gfaktisk gått ned i vekt fra utgangspunktet. Helt topp!! Da han målte magen min synes han jeg var stor!!! hjelp... Jeg spurte om det var baby som var stor og det kunne det være sa han. Så ikke vet jeg. Men jeg gleder meg ikke akkurat til å føde fra før og hvis det er en 5 kg jente jeg skal ha ut, så skrekk og gru!!! Men det er vel opp og ned med slike mage mål. I tillegg er jeg blitt sykemeldt noen dager. Sliter litt med ryggen og bekkenet. I tillegg er jeg mye slapp for tiden og jobben er tungt arbeid. Så det skal bli deilig å få slappet av litt. Er klar for å liggei sengen å glo tv en stund nå. Snakkes siden!! KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 8. oktober 2004 #171 Del Skrevet 8. oktober 2004 En liten tur innom for å ønske deg en god helg! :klem2: Jeg vet forresten om mange som har hatt store mager (SF-mål), men har født små barn.. Så ta ikke "sorgene" på forhånd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 8. oktober 2004 #172 Del Skrevet 8. oktober 2004 Så fint at kontrollen gikk bra! Håper du får slappet av og blir i litt bedre form. Her er en god-bedrings- til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #173 Del Skrevet 8. oktober 2004 Sirka; det er godt å høre!! Satser på at det har endret seg til neste gang. Men det trengte heldigvis ikke bare være nurket som var stort. kunne hende det var vann eller noe annet. Jeg satser på det Sandra; jeg skal prøve å slappe masse av. Kjenner det på baken at jeg trenger det. Blir heller ikke så mye bedre av å sitte forran skjermen her. Men jeg må liksom ha noe å gjøre på. venter i spenning på Farmen!! Ha en super helg alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 8. oktober 2004 #174 Del Skrevet 8. oktober 2004 Javisst er det Farmen i kveld..det hadde jeg helt glemt!!!Bra at du minnet meg på det ja!!! Håper du får ei fin helg Glossy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. oktober 2004 #175 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hello! Tror du kan slappe helt av når det gjelder stort mål på magen!Jeg har også ganske stor mage men babyen er jo ifølge alle ultralydmålingene heller liten!Og det var sønnen min også og da var også magen stor! Og jenter er nå ofte mindre en guttene da! Fint at du får slappet av litt nå og tatt litt vare på deg selv! Tungt arbeid blir ekstra tungt når magen er der Ha en kjempefin helg! STOR klem fra Charmina 5 uker til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter #176 Del Skrevet 9. oktober 2004 JIPPI!!! Tro det eller ei, men jeg har fått mannen til å være med på shopping. Skal rundt å se på baby utstyr. Alt fra vogn til bilstol!! Stor gleder meg!! Ha en fin lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. oktober 2004 #177 Del Skrevet 9. oktober 2004 HA en flott shoppingdag! Selv har jeg tilogmed fått Charminamannen med på handling på Lidl i dag :o (burde kanskje sjekket om han har feber eller noe ) GOD LØRDAG VIDERE Klems Charmina 5 uker til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter #178 Del Skrevet 9. oktober 2004 Så morsomt Charmina for min mann spurte og i dag og vi skulle reise å handle på Lidl, men da var jeg blitt for trøtt!! Var det bra??? Vi fikk se på masse vogner i forskjellige butikker. Før vi reiste var vi begge veldig enig om hva vi helst ville ha, men det endret seg underveis kan du si. Mannen falt for en vogn som jeg synes var HELT på jorde. Men det gode argunentet hans var at den vognen går inn i bilen vår. Det gjør ikke den som jeg vil ha Men så har vi snakket om ny bil da!!! Jeg er ikke noe stor fan av alternative greier og liker best det enkle og "vanlige". Har lovet på tro og ære å sette meg ned å snakke med han om alle vognene slik at vi får en grundig gjennomgang på hva vi bør prioritere. I kveld skal vi kose oss med film og biff middag!!! Helt topp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. oktober 2004 #179 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hei igjen! Lidl hadde mye rart de- men jeg tok ikke helt av liksom Kjøpte litt kjeks,snop,drikke og masse grønnsaker for de var virkelig fine og billige! Det med vogn er ikke så lett nei! Her i huset liker mannen min veldig godt den nye stokke vognen!Den er jo veldig spesiell da - men kanskje vi skal kjøpe den til våren?Skal bruke vogna etter førstemann nå i begynnelsen! Blir jo ikke så lange turer ut midtvinters alikevel! Kos dere videre i kveld! KLEM FRA CHARMINA termin 11.11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter #180 Del Skrevet 10. oktober 2004 Veldig stilig vogn Charmina. Ikke helt min stil, men så er jo jeg førstegangsfødende. De sier at det er forskjell på slike ting ang valg av vogn. Men jammen bra at ikke alle er like!! I kveld verker puppene mine noe helt sinnsykt!!! Verker hele tiden. ikke spes stas nei. men det OG er vel en del av det å være gravid!! Ha en super kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg